Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri gjort det med meg , men slet også å få tak i uka som var. Tror de sliter med sykdom som gjør at de er utilgjengelig på telefonen , tok også noe tid før jeg fikk svar på mailI dag er det i ferd med å klikke for meg (igjen) etter at klinikken har gjort seg helt utilgjengelig og nekter å svare på telefon og mail. De skrev i går (kl 10) at de kunne ringe meg for å ta en prat om forsøket, noe jeg selvfølgelig takket ja til siden vi har maaange spørsmål, men har ikke hørt noe fra dem ennå. At de ikke gir noe særlig informasjon er vi vant til, men de pleier jo å være raske til å svare på mail. Hva må man gjøre for å få de til å ta seg tid til å snakke med oss?!
I går skrev de for øvrig en hel mail til meg med caps lock, noe jeg oppfatter som litt frekt. Er dette noe de har for vane å gjøre?
I dag er det i ferd med å klikke for meg (igjen) etter at klinikken har gjort seg helt utilgjengelig og nekter å svare på telefon og mail. De skrev i går (kl 10) at de kunne ringe meg for å ta en prat om forsøket, noe jeg selvfølgelig takket ja til siden vi har maaange spørsmål, men har ikke hørt noe fra dem ennå. At de ikke gir noe særlig informasjon er vi vant til, men de pleier jo å være raske til å svare på mail. Hva må man gjøre for å få de til å ta seg tid til å snakke med oss?!
I går skrev de for øvrig en hel mail til meg med caps lock, noe jeg oppfatter som litt frekt. Er dette noe de har for vane å gjøre?
Signerer Andunge. E.E skriver alltid med caps lock, så det tror jeg du bare skal se forbi. Og i forhold til pågang, så har den blitt vanvittig mye større bare de siste månedene, og i tillegg til underbemanning da, så blir det nok knapt med tid til å svare. Selv har jeg aldri giddi å ringe dit, kun forholdt meg til Mail, da det har gått raskere..I dag er det i ferd med å klikke for meg (igjen) etter at klinikken har gjort seg helt utilgjengelig og nekter å svare på telefon og mail. De skrev i går (kl 10) at de kunne ringe meg for å ta en prat om forsøket, noe jeg selvfølgelig takket ja til siden vi har maaange spørsmål, men har ikke hørt noe fra dem ennå. At de ikke gir noe særlig informasjon er vi vant til, men de pleier jo å være raske til å svare på mail. Hva må man gjøre for å få de til å ta seg tid til å snakke med oss?!
OK. Takk alle sammen! Jeg har aldri fått mailer med caps lock fra E.E. før, men hvis det er praksis, så skal jeg la det ligge.
Håper de ringer før de tar seg langhelg...
Jeg har dessverre også opplevd "ropende" Mail fra E.E, noe jeg ikke fikk tidligere. Det var da svar fra dem på en Mail hvor jeg hadde misforstått noe. Opplevde også det som ganske frekt og irriterende :/
Jeg også, men men. De er jo i en stresset situasjon de også dessverre.
Nå måtte jeg sjekke gamle mailer, og jeg har bare vanlige svar fra EE uten Caps....
Kanskje hun liker deg da [emoji23]
Jeg tror capslockfeilen bare er et resultat at dere komnuniserer med mennesker som IKKE jobber i it-bransjen jeg er selv sykepleier på sykehus og det er MANGE (spes av den eldre garde) som ikke ANER noe om data og garantert kunne gjort samme feil uten å i det hele tatt være klar over det. Det er også en øvingssak for noen (les: godt voksne) å kommunisere digitalt. En har vanskeligere for å kommunisere stemningsleier og kan lettere virke brysk enn en som putter inn smileys osv (som noen av de også gjør). Så jeg tror ikke en skal tillegge så mye overlagt frekkhet i de mailene[emoji177]
Godt å høre at du har fått svar på det du lurte påDet er helt sikkert riktig som du sier [emoji2] Under normale omstendigheter hadde jeg ikke reagert på dette, men høy på hormoner og nede for telling etter forsøk så var dette nok til at det klikka litt for meg. Kombinert med at de ikke ringte meg som de sa at de skulle gjøre, så var det like før de fikk fyken. Men det viste seg at det hadde vært en kommunikasjonssvikt internt (tilgir dem for det) og Dr E ringte meg og snakket et kvarter om hva som hadde gått galt. Så nå stiger klinikken litt i kurs hos meg igjen [emoji2]
Det er helt sikkert riktig som du sier [emoji2] Under normale omstendigheter hadde jeg ikke reagert på dette, men høy på hormoner og nede for telling etter forsøk så var dette nok til at det klikka litt for meg. Kombinert med at de ikke ringte meg som de sa at de skulle gjøre, så var det like før de fikk fyken. Men det viste seg at det hadde vært en kommunikasjonssvikt internt (tilgir dem for det) og Dr E ringte meg og snakket et kvarter om hva som hadde gått galt. Så nå stiger klinikken litt i kurs hos meg igjen [emoji2]
Hvis man har uttak på en fredag og egget dør i løpet av helga blir man da ringt i helgen , eller er det hel stengt i helga ?
Kan man sette inn et 4 dagers egg, eller vil de da normalt vente til Tirsdag tru å sette inn et 5 dagers
Så bra! Hva sa han?