❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
I dag er det i ferd med å klikke for meg (igjen) etter at klinikken har gjort seg helt utilgjengelig og nekter å svare på telefon og mail. De skrev i går (kl 10) at de kunne ringe meg for å ta en prat om forsøket, noe jeg selvfølgelig takket ja til siden vi har maaange spørsmål, men har ikke hørt noe fra dem ennå. At de ikke gir noe særlig informasjon er vi vant til, men de pleier jo å være raske til å svare på mail. Hva må man gjøre for å få de til å ta seg tid til å snakke med oss?!

I går skrev de for øvrig en hel mail til meg med caps lock, noe jeg oppfatter som litt frekt. Er dette noe de har for vane å gjøre?
 
I dag er det i ferd med å klikke for meg (igjen) etter at klinikken har gjort seg helt utilgjengelig og nekter å svare på telefon og mail. De skrev i går (kl 10) at de kunne ringe meg for å ta en prat om forsøket, noe jeg selvfølgelig takket ja til siden vi har maaange spørsmål, men har ikke hørt noe fra dem ennå. At de ikke gir noe særlig informasjon er vi vant til, men de pleier jo å være raske til å svare på mail. Hva må man gjøre for å få de til å ta seg tid til å snakke med oss?!

I går skrev de for øvrig en hel mail til meg med caps lock, noe jeg oppfatter som litt frekt. Er dette noe de har for vane å gjøre?
Aldri gjort det med meg , men slet også å få tak i uka som var. Tror de sliter med sykdom som gjør at de er utilgjengelig på telefonen , tok også noe tid før jeg fikk svar på mail
 
I dag er det i ferd med å klikke for meg (igjen) etter at klinikken har gjort seg helt utilgjengelig og nekter å svare på telefon og mail. De skrev i går (kl 10) at de kunne ringe meg for å ta en prat om forsøket, noe jeg selvfølgelig takket ja til siden vi har maaange spørsmål, men har ikke hørt noe fra dem ennå. At de ikke gir noe særlig informasjon er vi vant til, men de pleier jo å være raske til å svare på mail. Hva må man gjøre for å få de til å ta seg tid til å snakke med oss?!

I går skrev de for øvrig en hel mail til meg med caps lock, noe jeg oppfatter som litt frekt. Er dette noe de har for vane å gjøre?

Æsj, så kjipt :( Jeg har skjønt at de har stor pågang for tiden med mange pasienter fra Oslo-området som har søkt seg dit grunnet kort ventetid. Jeg tror jeg var heldig under min behandling da jeg alltid fikk raskt svar.

Hvis det er hun sykepleier'n med initialer E.E. så brukte hun alltid caps lock på mailer til meg også men tonen hun skrev i var hyggelig. Jeg tror egentlig hun ikke vet helt hva det betyr å skrive med caps. Det oppfattes jo som roping, ikke særlig behagelig å lese.

Håper du får svar snart, skjønner at du er frustrert.
 
I dag er det i ferd med å klikke for meg (igjen) etter at klinikken har gjort seg helt utilgjengelig og nekter å svare på telefon og mail. De skrev i går (kl 10) at de kunne ringe meg for å ta en prat om forsøket, noe jeg selvfølgelig takket ja til siden vi har maaange spørsmål, men har ikke hørt noe fra dem ennå. At de ikke gir noe særlig informasjon er vi vant til, men de pleier jo å være raske til å svare på mail. Hva må man gjøre for å få de til å ta seg tid til å snakke med oss?!

I går skrev de for øvrig en hel mail til meg med caps lock, noe jeg oppfatter som litt frekt. Er dette noe de har for vane å gjøre?
Signerer Andunge. E.E skriver alltid med caps lock, så det tror jeg du bare skal se forbi. Og i forhold til pågang, så har den blitt vanvittig mye større bare de siste månedene, og i tillegg til underbemanning da, så blir det nok knapt med tid til å svare. Selv har jeg aldri giddi å ringe dit, kun forholdt meg til Mail, da det har gått raskere..

Men om de har sagt de skal ringe deg, så gjør de det altså. Jeg har ikke opplevd at de ikke har gjort det, men det har kanskje tatt noen dager, og da har de foreslått time for samtale om forsøket i så fall. Mitt inntrykk har vært at de helst vil ta det ansikt til ansikt enn over tlf, men det kommer nok også an på hva situasjonen er... Håper du hører noe snart! :)
 
OK. Takk alle sammen! Jeg har aldri fått mailer med caps lock fra E.E. før, men hvis det er praksis, så skal jeg la det ligge.

Håper de ringer før de tar seg langhelg...
 
OK. Takk alle sammen! Jeg har aldri fått mailer med caps lock fra E.E. før, men hvis det er praksis, så skal jeg la det ligge.

Håper de ringer før de tar seg langhelg...

Jeg har dessverre også opplevd "ropende" Mail fra E.E, noe jeg ikke fikk tidligere. Det var da svar fra dem på en Mail hvor jeg hadde misforstått noe. Opplevde også det som ganske frekt og irriterende :/
 
Jeg har dessverre også opplevd "ropende" Mail fra E.E, noe jeg ikke fikk tidligere. Det var da svar fra dem på en Mail hvor jeg hadde misforstått noe. Opplevde også det som ganske frekt og irriterende :/

Jeg også, men men. De er jo i en stresset situasjon de også dessverre.
 
Har også fått svar i caps lock, med hyggelig tone i teksten. Tror det ligger mye i hvordan vi tolker det selv, for jeg tenkte aldri i de baner at de var irritert...heller at det hadde noe med syn eller de tekniske kunnskapene til de på andre siden av skjermen :)
 
Nå måtte jeg sjekke gamle mailer, og jeg har bare vanlige svar fra EE uten Caps....
 
Jeg tror capslockfeilen bare er et resultat at dere komnuniserer med mennesker som IKKE jobber i it-bransjen;) jeg er selv sykepleier på sykehus og det er MANGE (spes av den eldre garde) som ikke ANER noe om data og garantert kunne gjort samme feil uten å i det hele tatt være klar over det. Det er også en øvingssak for noen (les: godt voksne) å kommunisere digitalt. En har vanskeligere for å kommunisere stemningsleier og kan lettere virke brysk enn en som putter inn smileys osv (som noen av de også gjør). Så jeg tror ikke en skal tillegge så mye overlagt frekkhet i de mailene[emoji177]
 
Jeg tror capslockfeilen bare er et resultat at dere komnuniserer med mennesker som IKKE jobber i it-bransjen;) jeg er selv sykepleier på sykehus og det er MANGE (spes av den eldre garde) som ikke ANER noe om data og garantert kunne gjort samme feil uten å i det hele tatt være klar over det. Det er også en øvingssak for noen (les: godt voksne) å kommunisere digitalt. En har vanskeligere for å kommunisere stemningsleier og kan lettere virke brysk enn en som putter inn smileys osv (som noen av de også gjør). Så jeg tror ikke en skal tillegge så mye overlagt frekkhet i de mailene[emoji177]

Det er helt sikkert riktig som du sier [emoji2] Under normale omstendigheter hadde jeg ikke reagert på dette, men høy på hormoner og nede for telling etter forsøk så var dette nok til at det klikka litt for meg. Kombinert med at de ikke ringte meg som de sa at de skulle gjøre, så var det like før de fikk fyken. Men det viste seg at det hadde vært en kommunikasjonssvikt internt (tilgir dem for det) og Dr E ringte meg og snakket et kvarter om hva som hadde gått galt. Så nå stiger klinikken litt i kurs hos meg igjen [emoji2]
 
Det er helt sikkert riktig som du sier [emoji2] Under normale omstendigheter hadde jeg ikke reagert på dette, men høy på hormoner og nede for telling etter forsøk så var dette nok til at det klikka litt for meg. Kombinert med at de ikke ringte meg som de sa at de skulle gjøre, så var det like før de fikk fyken. Men det viste seg at det hadde vært en kommunikasjonssvikt internt (tilgir dem for det) og Dr E ringte meg og snakket et kvarter om hva som hadde gått galt. Så nå stiger klinikken litt i kurs hos meg igjen [emoji2]
Godt å høre at du har fått svar på det du lurte på :)
 
Det er helt sikkert riktig som du sier [emoji2] Under normale omstendigheter hadde jeg ikke reagert på dette, men høy på hormoner og nede for telling etter forsøk så var dette nok til at det klikka litt for meg. Kombinert med at de ikke ringte meg som de sa at de skulle gjøre, så var det like før de fikk fyken. Men det viste seg at det hadde vært en kommunikasjonssvikt internt (tilgir dem for det) og Dr E ringte meg og snakket et kvarter om hva som hadde gått galt. Så nå stiger klinikken litt i kurs hos meg igjen [emoji2]

Så bra! Hva sa han?
 
Hvis man har uttak på en fredag og egget dør i løpet av helga blir man da ringt i helgen , eller er det hel stengt i helga ?
Kan man sette inn et 4 dagers egg, eller vil de da normalt vente til Tirsdag tru å sette inn et 5 dagers
 
Hvis man har uttak på en fredag og egget dør i løpet av helga blir man da ringt i helgen , eller er det hel stengt i helga ?
Kan man sette inn et 4 dagers egg, eller vil de da normalt vente til Tirsdag tru å sette inn et 5 dagers

Jeg hadde uttak på fredag og da ringte de faktisk på lørdag og fortalte hvor mange som hadde blitt befruktet. Til innsett var det en del egg som hadde falt fra og det fikk jeg ikke beskjed om, men det er vel vanlig.

Vi hadde innsett på dag 5 og de sa at det var vanlig med innsett på dag 3 eller 5 og ikke dag 4 fordi egget da var i en mellomfase...
 
Så bra! Hva sa han?

Jeg fikk ut 13 egg, hvorav 9 ble befruktet. Men utviklingen gikk langsomt og de fleste stanset. På dagen for innsett var det 4 egg igjen, hvorav ett ble satt inn. De 3 andre ble dyrket en dag til, men stanset.

Etter å ha sett dette i sammenheng med prøvene mine, mente han at dette kunne skyldes redusert eggkvalitet siden jeg også har litt høy FSH. Dette gir i hvert fall en hypotese man kan jobbe ut fra, tenker jeg.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp