❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Da skal jeg på innsett til torsdag! 8 ut, 6 befrukta. Kjenner at disse tallene på hvor mange egg ut, befrukta osv. føles helt merkelig ut, nesten uvirkelig at dette gjelder meg. Godt tida går fort om dagen!

Spennende! :D
Heier på deg!

Åå! Nå ble jeg sikkelig glad på dine vegne <3 Så godt at det ble en fin opplevelse <3
Gud så spennende! Håper dere får supre nyheter i morgen :D

Takk søte deg [emoji173]️
Jeg håper 17 mai 17 blir en dag jeg sent vil glemme [emoji1320]

Første IVF noen sinne... vårt aller første forsøk!
Jeg hadde ikke forventet spørsmålet så jeg ble litt satt ut og klarte ikke svare for meg! [emoji6] i tillegg var jeg jo dopa ned..

Jeg er jo ikke sånn super gammel jeg heller, eller jeg er 31 men jeg er jo fortsatt i den fertile alder... Men jeg har lav AMH da så vet ikke om det har noe å si?

Fikk du svar om de kunne sette inn 2?

Ikke fått svar ennå nei :)

Tok en ny test idag. Den var lik som i går? Nå skjønner jeg lite burde den ikke blitt svakere ? Ikke noe annet å gjøre enn å ta blodprøve da hvis testen er lik i morgen og. Frustrerende. Blødde mye i går med smerter og litt koagler så kan ikke se for meg at dette skal gå bra. Smertene har stoppet opp men blør fremdeles med litt svak murring

Tok en ny test idag. Den var lik som i går? Nå skjønner jeg lite burde den ikke blitt svakere ? Ikke noe annet å gjøre enn å ta blodprøve da hvis testen er lik i morgen og. Frustrerende. Blødde mye i går med smerter og litt koagler så kan ikke se for meg at dette skal gå bra. Smertene har stoppet opp men blør fremdeles med litt svak murring

Kan det ha vært en tidlig tvilling?

Gratulerer med dagen godtfolk
flagg.gif

Gratulerer med dagen jenter [emoji1189] uttak i morra og tidenes verste helg i møte med blastodyrking på vei, godt med fest og moro i dag [emoji16] joggebukse er inntatt [emoji23]

Har klart det store å rote bort respten på menopur. Systemet var nede når vi var der , så jeg fikk med meg et papir bare :/
Og nå finner jeg resepten på kun lutinisen .
Har sendt de mail nå og håper de kan sende den elektronisk i dag ... svimehue sa du

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp