❤❤ IKM UKE 48 ❤❤

Da kom TR her, en dag forsinket [emoji38] Satser på julaften-babystrek [emoji3]

TR her og. Gratulerer så mye til dere med to streker! :)

Åååå, så kjedelig! [emoji22][emoji13][emoji49] Tusen takk for gratulasjon! Blåser [emoji948][emoji92] babystøv deres vei og forventer to streker innen nyttår på begge to! Lykke til [emoji1303]

Hva tror dere? 13 dpo! Produserte seint forrige svangerskap! Aldri fått strek uten å være gravid! Men er dette en skyggestrek?

a259694bc736226d37fd427e2502df05.jpg
670f36b53ce879224f6e907a1bdbf454.jpg

Stadig svakere tester igjen på meg.. Enten kjemisk eller bare tullete tester :/ Er 14 DPO i dag og ingen tante enda, men tempen hadde falt litt i dag så antar at hun er på vei slik at vi rekker en pp til i år :)

Negativ test idag, 10 dpo. Aner ikke når IKM er heller egentlig, kan hende jeg sklir over i uke 49 også. Men tempen gjorde et hopp idag, så det er veldig spennende! :D

Negativ test idag, 10 dpo. Aner ikke når IKM er heller egentlig, kan hende jeg sklir over i uke 49 også. Men tempen gjorde et hopp idag, så det er veldig spennende! :D

Oi så spennende! Håper for deg :)

Usj, det skjønner jeg godt :/ Vet godt hvordan du har det, men jeg lover - plutselig så står du der med to streker [emoji8]

Gjør nok det til slutt. Skulle bare ønske jeg visste når :happy:

Mensen her og [emoji20]
Uke 52 her kommer vi og pp2 [emoji173]

For en gangs skyld vil jeg også ha mensen!! Dere som har hatt kjemisk.. Hvor mange dager var mensen forsinket hos dere?

Back
Topp