Sykt forvirrende i alle fall :O Jeg temper også, og temperaturen er i alle fall fin og høy fortsatt så jeg håper jo at de positive stemmer
Ja! Spennende dager dette blir
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sykt forvirrende i alle fall :O Jeg temper også, og temperaturen er i alle fall fin og høy fortsatt så jeg håper jo at de positive stemmer
Da kom TR her, en dag forsinket [emoji38] Satser på julaften-babystrek [emoji3]
TR her og. Gratulerer så mye til dere med to streker!
Tusen takk, og gratulerer så mye! [emoji1]Åååå, så kjedelig! [emoji22][emoji13][emoji49] Tusen takk for gratulasjon! Blåser [emoji948][emoji92] babystøv deres vei og forventer to streker innen nyttår på begge to! Lykke til [emoji1303]
Ser strek!Hva tror dere? 13 dpo! Produserte seint forrige svangerskap! Aldri fått strek uten å være gravid! Men er dette en skyggestrek?
Hva tror dere? 13 dpo! Produserte seint forrige svangerskap! Aldri fått strek uten å være gravid! Men er dette en skyggestrek?
Jeg har fått mensen
Så kjedelig :/ Lykke til i neste pp
Negativ test idag, 10 dpo. Aner ikke når IKM er heller egentlig, kan hende jeg sklir over i uke 49 også. Men tempen gjorde et hopp idag, så det er veldig spennende!
Takk for det. Pp7 over og ut. Synes dette begynner å dra ut nå.
Usj, det skjønner jeg godt :/ Vet godt hvordan du har det, men jeg lover - plutselig så står du der med to streker [emoji8]
Gjør nok det til slutt. Skulle bare ønske jeg visste når