Æsj, så kjedelig!!! Finn frem adventskos i helgen... så satser vi på at dine to streker kommer før nyttår!!
Tusen takk for gode ord Jeg skal kose meg med både spekemat og annet fram til neste IKM
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, så kjedelig!!! Finn frem adventskos i helgen... så satser vi på at dine to streker kommer før nyttår!!
Testen på morgen i dag håper jeg kan klare å tro på det selv nå[emoji173]️[emoji173]️
Ser også noe svaktTrooor jeg skimter noe veldig svakt her Eller har jeg blitt tullerusk av alle de positive testene her?
Vis vedlegget 237785
Vis vedlegget 237786
Trooor jeg skimter noe veldig svakt her Eller har jeg blitt tullerusk av alle de positive testene her?
Vis vedlegget 237785
Vis vedlegget 237786
Ser også noe svakt
Godt det ikke bare var jeg som så det Blir spennende med ny test ikveld!Jeg ser også noe svakt, spennende!
Godt det ikke bare var jeg som så det Blir spennende med ny test ikveld!
Så kjedelig.. . Kos deg med adventkos og lykke til i ny påTr kom her i dag [emoji20]
Jotakk, jeg kjenner på den ennå. Tør ikke gå inn til augustflokken jeg [emoji85]
Prøvd å redigere bildet? Klarer ikke å se noe, men har ikke streksyn
Denne er ganske hvit vil jeg mene, men det er DPO 9 i dag, så det kan fortsatt være litt tidlig? Noen?
Prøvd å redigere bildet? Klarer ikke å se noe, men har ikke streksyn
Gjøre det negativtHvordan redigere?
Gjøre det negativt
Vet noen bruker apper (jeg har ikke) prøv å redigere bildet i galleriet ditt?Må jeg bruke en app? I såfall hvilken? [emoji846]
Pregnancy test checker er fin til detMå jeg bruke en app? I såfall hvilken? [emoji846]
Testen på morgen i dag håper jeg kan klare å tro på det selv nå[emoji173]️[emoji173]️
Ser dessverre ingen strek jeg heller, men det er tidlig enda Jeg er 11 dpo idag og har en suuupersvak strek idag (så den igår kveld også, men fikk det ikke med på bilder). Har testa siden 7 dpo
Kan fortsatt ikke se noen strek jeg da.
Men hvor tidlig tester dere?