Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den!Lagt denne flere steder! Men hva tror dere! Tatt nå på ettermiddagen! Holdt meg bare 2,5 timer.. klarte ikke mer.. IKM i morra eller søndag
Lagt denne flere steder! Men hva tror dere! Tatt nå på ettermiddagen! Holdt meg bare 2,5 timer.. klarte ikke mer.. IKM i morra eller søndag
Velkommen i preggisgjengen!! [emoji1303]
Ja håper bare det stemmer!! Tviler så veldig! Blir spennende å se i morgen tidlig!
Hva har de sagt på sykehuset om deg forresten ?
Ser den!Ser dåkker streken eller er det bare meg som ser den? Kom selvfølgelig etter tiden da..
Takk begynte å lure på om jeg så synerSer den!
Ser dåkker streken eller er det bare meg som ser den? Kom selvfølgelig etter tiden da..
Det er håp for meg! Stoffskifteprøvene har på mirakuløst vis blitt nesten normale siste måneden, og jeg ser ut til å ha funnet riktig dose cortison. Det er økt sjanse for at det går galt, men jeg skal på kontroll 1-3 ganger i uken fremover, så jeg får tipptopp oppfølging, og satser på at dette skal gå hele veien til mål!!
Det går ikke an å få sånne fine streker flere ganger etter hverandre uten spire! Tipper streken vokser seg sterkere allerede til i morgen [emoji1303]
Jeg er bare så redd det er skygger! Men klarer ikke holde meg i 4 timer så må bare vente til i morra [emoji20]
Lagt denne flere steder! Men hva tror dere! Tatt nå på ettermiddagen! Holdt meg bare 2,5 timer.. klarte ikke mer.. IKM i morra eller søndag
Testen på morgen i dag håper jeg kan klare å tro på det selv nå[emoji173]️[emoji173]️
Hurra!! Deilig å ha det skriftlig [emoji1303]
Testen på morgen i dag håper jeg kan klare å tro på det selv nå[emoji173]️[emoji173]️
Ja, det hjelper veldig på! Samtidig kommer frykten for å miste ganske akutt når man får det skriftlig å
Her kom endelig TR, så da sniker jeg meg videre til uke 52