❤❤ IKM UKE 48 ❤❤

Lovte meg selv å ikke ta noen flere tester før fredag, men neeeida :p Blenda idag også gitt! Bare 8 dpo :wacky:
Hatt noen skikkelige stikk idag, vært svimmel - noe jeg aldri er, småuggen og litt svak murring. Herremin, det er sååå spennende! :nailbiting: Prøver å si til meg selv at jeg må roe meg litt ned og tenker at "jeg er nok ikke gravid nå", men så kjenner jeg symptomer og blir så gira.
 
Lovte meg selv å ikke ta noen flere tester før fredag, men neeeida :p Blenda idag også gitt! Bare 8 dpo :wacky:
Hatt noen skikkelige stikk idag, vært svimmel - noe jeg aldri er, småuggen og litt svak murring. Herremin, det er sååå spennende! :nailbiting: Prøver å si til meg selv at jeg må roe meg litt ned og tenker at "jeg er nok ikke gravid nå", men så kjenner jeg symptomer og blir så gira.
Akkuratt sånn jeg har det!! Får krysse fingrene for oss☺️ Aner ikke når jeg har ikm ( pause i temping denne månden), men fra gjenomsnittet er jeg 10dpo i dag:p kjenner symptomer hele tiden, meeen er nok psykisk! Utrolig hva hodet kan skape om man bare tror nok hehe:) 8dpo er tidlig da, Forhåpentligvis to streker innen ukeslutt:)
 
Last edited:
Akkuratt sånn jeg har det!! Får krysse fingrene for oss☺️ Aner ikke når jeg har ikm ( pause i temping denne månden) men fra fjenomsnittet er jeg 10dpo i dag:p kjenner symptomer hele tiden, meeen er nok psykisk! Utrolig hva hodet skape om man bare tror nok hehe:) 8dpo er tidlig da, Forhåpentligvis to streker innen ukeslutt:)
Hehe, godt det ikke bare er meg :hilarious: Ja, rart hva man kan innbille seg! Får håpe det ikke er hodet som tuller med oss, og at vi (også) får to streker snart :Heartred:happy:
 
Har begynt å spotte brunt nå så da er vell tanta på vei [emoji20] spotter vell ikke brunt ved tidlig graviditet?
 
Tok en test i ettermiddag som selvsagt var blenda [emoji20] 10 DPO...

Håper det er spekemat på buffeten på julebordet til helga [emoji14]
 
Venter fortsatt på TR her, ikm idag... spottet siden ca 5 dpo... [emoji13] 13 dpo og negative tester så er nok ikke noe håp heller gitt [emoji53]
 
Hmm, alt jeg har å si idag. Blir så nedbrutt av vær negative test.
ef5558108d88e47c4ed9940f200a5193.jpg
9c45775c026a987e88301eaa8d290ae7.jpg

b62e8a748eed9410f13a57ebbd952684.jpg

Noen som har erfaring med slike tester fra wish?

Det ser ut som samme som jeg har kjøpt fra eBay :) Har fått en falsk positiv på de tidligere.. Nå har jeg flere svakt positive på to dager, så er spent på fortsettelsen! Håper de ikke vare lurer meg :/
 
3b5239807298830c1d3dc2aad53bb68b.jpg


Fikk denne etter jobb i dag. Ser ut som stigningen for utslag først utpå ettermiddagen hos meg gitt! Fortsatt er de såpass svake at jeg ikke helt tør å stole på de.. :)
 
3b5239807298830c1d3dc2aad53bb68b.jpg


Fikk denne etter jobb i dag. Ser ut som stigningen for utslag først utpå ettermiddagen hos meg gitt! Fortsatt er de såpass svake at jeg ikke helt tør å stole på de.. :)


Men det er i allefall ingen problem å se streken :) du har ingen andre typer graviditetstester du kan bruke da? Mulig du får sterkere strek på en annen test;)
 
Men det er i allefall ingen problem å se streken :) du har ingen andre typer graviditetstester du kan bruke da? Mulig du får sterkere strek på en annen test;)

Nei har kun disse, men bestilte noen andre i går :) Kan ikke si at jeg stoler helt på de, jeg dyppet to stk i samme urin i går og fikk én positiv og én negativ[emoji15]
 
Last edited:
Nei har kun disse, men bestilte noen andre i går :) Kan ikke si at jeg stoler helt på de, jeg dyppet to stk i samme urin i går og fikk én positiv og én negativ[emoji15]

Det var da rart.. :wideyed: bra du har bestilt noen andre, får håpe de er bedre ;) hehe!
 
Ingen tr her enda og ikke pos test! Syns alt er så rart nå. Har aldri spotta brunt før tr, pleier å få skikkelig såre nipler og skikkelige menssmerter på høyre side.

Men har ikke noe av dette nå, hvis jeg strammer der nede så kjenner jeg at begge sider er ømme. Også er brystene mine ømme, ikke nipplene men selve brystet. Ikm 1 desember, så enda en dag igjen, men skjønner ingenting [emoji33] .

Har selvfølgelig googla litt, er en del som har opplevd å spotte brunt og få positiv test dager over ikm. Håper det gjelder meg også [emoji85]
 
Ømme pupper, men ingen positiv test. Så blir vell med i uke 51 å.
 
Back
Topp