❤❤ IKM UKE 48 ❤❤

Her noen fått lignende test? Er ebaytester som gikk ut på dato i sommer.. Veldig rar strek, men har tidligere fått blenda på de samme så vett ikke hva jeg skal tro. Man vett å stresse seg opp med disse testene:) Hater rare streker som får opp håpet!! :nailbiting::)
 

Vedlegg

  • IMG_2598.JPG
    IMG_2598.JPG
    397,5 KB · Visninger: 125
Vel, ikke rart jeg har følt med rar denne måneden. Kommer fra gynekologen nå, og har en stor cyste/egg som sitter fast (eller noe i den duren) på hver eggstokk, så må nå gå på ppiller i en mnd for å la di tørke ut, før jeg slutter igjen og begynner sterkere hormonbehandling i januar. [emoji88]☹️ da er det vel bare å si takk for meg! Gratulerer til dere som er gravide, og lykke til dere andre [emoji173]️
Så kjedelig å høre :( Men godt det ble oppdaget og at du får den behandlingen du trenger. Masse lykke til videre!
 
Her noen fått lignende test? Er ebaytester som gikk ut på dato i sommer.. Veldig rar strek, men har tidligere fått blenda på de samme så vett ikke hva jeg skal tro. Man vett å stresse seg opp med disse testene:) Hater rare streker som får opp håpet!! :nailbiting::)

Ser ut som bra strek det der [emoji1303] Ville testet med en test som ikke har gått ut på dato før jeg slapp jubelen helt løs, men det ser veldig lovende ut...[emoji1303][emoji7]
 
Æsj, der kom tr, så da var det bare skyggestreker. Nå blir det pause i prøvinga frem til april, håper tiden går fort. Gratulerer/lykke til til dere andre! [emoji4]
 
Wow, mange fine tester her! Gratulerer og krysser fingrene for dere [emoji4] håper ikke dere bruker opp kvoten for oss som kommer etter litt seinere i uka [emoji14]
 
Theo88: pp0 (vi håper jeg ikke er gravid nå pga stressende omstendigheter, men satser på neste mnd. Men må uansett teste :)) IKM 30.11.
 
Theo88: pp0 (vi håper jeg ikke er gravid nå pga stressende omstendigheter, men satser på neste mnd. Men må uansett teste :)) IKM 30.11.

Det der håpet jeg på også... gikk aldeles ikke som planlagt [emoji56][emoji13].
 
Jeg gikk på en smell ....verdens fineste smell!

Nå må den bare klore seg fast til rundt august!

Jeg er jo veldig bekymret for SA, men jeg skal prøve å glede meg over ar jeg faktisk er gravid!!

Ringer klinikken i dag, jeg er usikker på om jeg tør å bråslutte på crinonen (progesteron tilskudd som forlenger lutealfasen). Mange får jo på dette frem til 12 uke, men da grunnet sterkere diagnose enn hva jeg har.
 

Vedlegg

  • 6BB2A6DB-B092-4605-819A-80904215054A.jpeg
    6BB2A6DB-B092-4605-819A-80904215054A.jpeg
    946,5 KB · Visninger: 114
Jeg gikk på en smell ....verdens fineste smell!

Nå må den bare klore seg fast til rundt august!

Jeg er jo veldig bekymret for SA, men jeg skal prøve å glede meg over ar jeg faktisk er gravid!!

Ringer klinikken i dag, jeg er usikker på om jeg tør å bråslutte på crinonen (progesteron tilskudd som forlenger lutealfasen). Mange får jo på dette frem til 12 uke, men da grunnet sterkere diagnose enn hva jeg har.

Hurra, hurra!! [emoji173]️ Synes både din og min spire skal bli boende til sommeren...
 
Back
Topp