❤❤ IKM UKE 48 ❤❤

Her noen fått lignende test? Er ebaytester som gikk ut på dato i sommer.. Veldig rar strek, men har tidligere fått blenda på de samme så vett ikke hva jeg skal tro. Man vett å stresse seg opp med disse testene:) Hater rare streker som får opp håpet!! :nailbiting::)

Vedlegg

• IMG_2598.JPG
    IMG_2598.JPG
    397,5 KB · Visninger: 131
Vel, ikke rart jeg har følt med rar denne måneden. Kommer fra gynekologen nå, og har en stor cyste/egg som sitter fast (eller noe i den duren) på hver eggstokk, så må nå gå på ppiller i en mnd for å la di tørke ut, før jeg slutter igjen og begynner sterkere hormonbehandling i januar. [emoji88]☹️ da er det vel bare å si takk for meg! Gratulerer til dere som er gravide, og lykke til dere andre [emoji173]️
Så kjedelig å høre :( Men godt det ble oppdaget og at du får den behandlingen du trenger. Masse lykke til videre!

Her noen fått lignende test? Er ebaytester som gikk ut på dato i sommer.. Veldig rar strek, men har tidligere fått blenda på de samme så vett ikke hva jeg skal tro. Man vett å stresse seg opp med disse testene:) Hater rare streker som får opp håpet!! :nailbiting::)

Ser ut som bra strek det der [emoji1303] Ville testet med en test som ikke har gått ut på dato før jeg slapp jubelen helt løs, men det ser veldig lovende ut...[emoji1303][emoji7]

Æsj, der kom tr, så da var det bare skyggestreker. Nå blir det pause i prøvinga frem til april, håper tiden går fort. Gratulerer/lykke til til dere andre! [emoji4]

Wow, mange fine tester her! Gratulerer og krysser fingrene for dere [emoji4] håper ikke dere bruker opp kvoten for oss som kommer etter litt seinere i uka [emoji14]

Theo88: pp0 (vi håper jeg ikke er gravid nå pga stressende omstendigheter, men satser på neste mnd. Men må uansett teste :)) IKM 30.11.

Jeg gikk på en smell ....verdens fineste smell!

Nå må den bare klore seg fast til rundt august!

Jeg er jo veldig bekymret for SA, men jeg skal prøve å glede meg over ar jeg faktisk er gravid!!

Ringer klinikken i dag, jeg er usikker på om jeg tør å bråslutte på crinonen (progesteron tilskudd som forlenger lutealfasen). Mange får jo på dette frem til 12 uke, men da grunnet sterkere diagnose enn hva jeg har.

Vedlegg

• 6BB2A6DB-B092-4605-819A-80904215054A.jpeg
    6BB2A6DB-B092-4605-819A-80904215054A.jpeg
    946,5 KB · Visninger: 120
Jeg gikk på en smell ....verdens fineste smell!

Nå må den bare klore seg fast til rundt august!

Jeg er jo veldig bekymret for SA, men jeg skal prøve å glede meg over ar jeg faktisk er gravid!!

Ringer klinikken i dag, jeg er usikker på om jeg tør å bråslutte på crinonen (progesteron tilskudd som forlenger lutealfasen). Mange får jo på dette frem til 12 uke, men da grunnet sterkere diagnose enn hva jeg har.

Hurra, hurra!! [emoji173]️ Synes både din og min spire skal bli boende til sommeren...

Back
Topp