❤❤ IKM UKE 48 ❤❤

Hurra, hurra!! [emoji173]️ Synes både din og min spire skal bli boende til sommeren...


Ja! Blir en varm og ukomfortabel sommer om jeg husker riktig fra siste mann! :D men veeeldig verdt det!
 
Jeg gikk på en smell ....verdens fineste smell!

Nå må den bare klore seg fast til rundt august!

Jeg er jo veldig bekymret for SA, men jeg skal prøve å glede meg over ar jeg faktisk er gravid!!

Ringer klinikken i dag, jeg er usikker på om jeg tør å bråslutte på crinonen (progesteron tilskudd som forlenger lutealfasen). Mange får jo på dette frem til 12 uke, men da grunnet sterkere diagnose enn hva jeg har.

Var det jeg tenkte!;) gratulerer så mye!!:joyful::joyful:
 
Jeg gikk på en smell ....verdens fineste smell!

Nå må den bare klore seg fast til rundt august!

Jeg er jo veldig bekymret for SA, men jeg skal prøve å glede meg over ar jeg faktisk er gravid!!

Ringer klinikken i dag, jeg er usikker på om jeg tør å bråslutte på crinonen (progesteron tilskudd som forlenger lutealfasen). Mange får jo på dette frem til 12 uke, men da grunnet sterkere diagnose enn hva jeg har.

Åhh, så fin test! Gratulerer så mye[emoji173]️ Håper at spiren klamrer seg fast, og at du får en liten sommerbaby[emoji7]
 
aec3dd11d2c94668d176b0f42b9e2938.png


Her er min fra i dag tidlig! Er tredje testen med en slik svaaaak strek. Er mest sannsynlig 12 dpo/IKM i dag :)
 
Er det noe håp for meg når jeg er 10/11dpo og har blenda hvite tester?[emoji22]
 
Jeg gikk på en smell ....verdens fineste smell!

Nå må den bare klore seg fast til rundt august!

Jeg er jo veldig bekymret for SA, men jeg skal prøve å glede meg over ar jeg faktisk er gravid!!

Ringer klinikken i dag, jeg er usikker på om jeg tør å bråslutte på crinonen (progesteron tilskudd som forlenger lutealfasen). Mange får jo på dette frem til 12 uke, men da grunnet sterkere diagnose enn hva jeg har.

Gratulerer så mye! [emoji2][emoji256]
 
Blææ negativ cb i dag, såå da var vel bare g-testen i går ødelagt:( Var så sikker på at jeg skulle få positiv idag.. Får prøve å være positiv til tanta kommer, men fyy så vanskelig det er:) vil jo teste vert sekund og finner alle unnskyldninger i hodet på at d må være noe galt med testen i dag, meen det er bevis nok at den eneste som har gitt utslag er utgått:p:) Gratulerer til alle dere med positiv test :D
 
Blææ negativ cb i dag, såå da var vel bare g-testen i går ødelagt:( Var så sikker på at jeg skulle få positiv idag.. Får prøve å være positiv til tanta kommer, men fyy så vanskelig det er:) vil jo teste vert sekund og finner alle unnskyldninger i hodet på at d må være noe galt med testen i dag, meen det er bevis nok at den eneste som har gitt utslag er utgått:p:) Gratulerer til alle dere med positiv test :D
Så kjedelig! Men ikke mist håpet før tr kommer :thumleft
 
Hmm, alt jeg har å si idag. Blir så nedbrutt av vær negative test.
ef5558108d88e47c4ed9940f200a5193.jpg
9c45775c026a987e88301eaa8d290ae7.jpg

b62e8a748eed9410f13a57ebbd952684.jpg

Noen som har erfaring med slike tester fra wish?
 
Back
Topp