Bompijenta
Forelsket i forumet
Hurra, hurra!! [emoji173]️ Synes både din og min spire skal bli boende til sommeren...
Ja! Blir en varm og ukomfortabel sommer om jeg husker riktig fra siste mann! men veeeldig verdt det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra, hurra!! [emoji173]️ Synes både din og min spire skal bli boende til sommeren...
Det der håpet jeg på også... gikk aldeles ikke som planlagt [emoji56][emoji13].
Ja! Blir en varm og ukomfortabel sommer om jeg husker riktig fra siste mann! men veeeldig verdt det!
Får se [emoji28]
Jeg gikk på en smell ....verdens fineste smell!
Nå må den bare klore seg fast til rundt august!
Jeg er jo veldig bekymret for SA, men jeg skal prøve å glede meg over ar jeg faktisk er gravid!!
Ringer klinikken i dag, jeg er usikker på om jeg tør å bråslutte på crinonen (progesteron tilskudd som forlenger lutealfasen). Mange får jo på dette frem til 12 uke, men da grunnet sterkere diagnose enn hva jeg har.
Men tempen sier så langt noe annet [emoji846]
Jeg er jo veldig bekymret for SA, men jeg skal prøve å glede meg over ar jeg faktisk er gravid!!
Ringer klinikken i dag, jeg er usikker på om jeg tør å bråslutte på crinonen (progesteron tilskudd som forlenger lutealfasen). Mange får jo på dette frem til 12 uke, men da grunnet sterkere diagnose enn hva jeg har.
13 dpo i dag. Ikm i morgen. [emoji7][emoji173]️ Klarte ikke holde meg mer [emoji41]
Hurra! Gratulerer så mye! Vel fortjent [emoji7][emoji8]
Hva betyr endo?? får håpe du har eller får posetive tilbake meldinger i dag da <3Tusen takk [emoji173]️ Skal til endo i dag og få høre prognosene for at dette skal gå bra [emoji33].
Hva betyr endo?? får håpe du har eller får posetive tilbake meldinger i dag da <3
Masse lykke til da kjære degEndokrinolog... spesialister i hormonsykdommer. Jeg venter fortsatt i spenning - 45 min siden jeg hadde time [emoji13]
Det er det! Det er håp frem til tr kommerEr det noe håp for meg når jeg er 10/11dpo og har blenda hvite tester?[emoji22]
Er det noe håp for meg når jeg er 10/11dpo og har blenda hvite tester?[emoji22]
Så kjedelig! Men ikke mist håpet før tr kommerBlææ negativ cb i dag, såå da var vel bare g-testen i går ødelagt Var så sikker på at jeg skulle få positiv idag.. Får prøve å være positiv til tanta kommer, men fyy så vanskelig det er vil jo teste vert sekund og finner alle unnskyldninger i hodet på at d må være noe galt med testen i dag, meen det er bevis nok at den eneste som har gitt utslag er utgått Gratulerer til alle dere med positiv test