❤❤ IKM UKE 48 ❤❤

Digital slo ut før ikm hos meg sist. Vurderer å dra og kjøpe meg en etterpå for å se. Monitoren sa fortsatt ikke gravid i dag også, men strimlene viser fortsatt strek så tror monitoren må ha mer hcg :p hadde vært gøy om jeg hadde fått det "svart på hvitt" gravid. Men er også redd det skal komme ikke gravid på en digital også :bag: vi skal ikke ta en digital testedate senere?;)

Tenker de digitale vil ha litt mer HCG ja!

Jeg er med på testedate? Når tenker du? :D

I morgen eller torsdag? Så får vi samlet litt hcg? Eventuelt er der jo testegruppedate for noen her i helgen! Jeg satt meg opp på fredag, men skjønner jo selv jeg konmer til å teste hver dag...hihi
 
853cc0a1930f2eea60e11b96162ce6b0.jpg


13 dpo i dag. Ikm i morgen. [emoji7][emoji173]️ Klarte ikke holde meg mer [emoji41]

Herligste ordet på jord!!!
 
Tenker de digitale vil ha litt mer HCG ja!

Jeg er med på testedate? Når tenker du? :D

I morgen eller torsdag? Så får vi samlet litt hcg? Eventuelt er der jo testegruppedate for noen her i helgen! Jeg satt meg opp på fredag, men skjønner jo selv jeg konmer til å teste hver dag...hihi

Hihi:joyful: jeg klarer nok ikke å vente lengre enn til i morgen :hilarious: så tar gjerne en testdate da! Men skjønner også om du vil vente lengre;)
 
b4ed0d97fb9300326eb033b82ab7585a.png


Er det noen andre som ser "noe" her? Det er langt over fristen (måtte bare plukke den opp fra søppelet igjen[emoji23]) og jeg er usikker på om den er grå eller rosa, men synes jammen at jeg ser et eller annet :O
 
b4ed0d97fb9300326eb033b82ab7585a.png


Er det noen andre som ser "noe" her? Det er langt over fristen (måtte bare plukke den opp fra søppelet igjen[emoji23]) og jeg er usikker på om den er grå eller rosa, men synes jammen at jeg ser et eller annet :O
8311c36afc53c86c124995d664381fc3.jpg

Tok bilde ditt i negativ appen, og der er det noe. Men kan jo være tullestrek siden den er over tiden. Du må ta en ny test i morgen [emoji4]
 
Herregud så fantastisk med så mange positive tester allerede [emoji7]

Her er jeg usikker på hva jeg skal tro!! Om det blir min tur noen gang eller ikke
 
Hihi:joyful: jeg klarer nok ikke å vente lengre enn til i morgen :hilarious: så tar gjerne en testdate da! Men skjønner også om du vil vente lengre;)

Jeg tester garantert i morgen tidig . Kun for å pine meg selv og bruke litt penger på tester :D
 
8311c36afc53c86c124995d664381fc3.jpg

Tok bilde ditt i negativ appen, og der er det noe. Men kan jo være tullestrek siden den er over tiden. Du må ta en ny test i morgen [emoji4]

Jeg ser den :) Det blir spennende i morgen, men er veldig forberedt på at denne ikke er gyldig ;)
 
Lurer på om jeg for ente gang har innbilt graviditet! Kjempetyngdefølelse i puppene som kommer og går også rikelig med melkehvit utflod ( unnskyld detaljene) også stikker det til i magen innimellom! vond korsrygg, og tett nese! Umulig å vite da! Men herregud å lenge det føles til lørdag! Og desverre så tror jeg dette også bare er tull
 
Så gøy å se så mange positive tester! :woot::joyful:
Gratulerer så masse til dere :Heartred
 
b4ed0d97fb9300326eb033b82ab7585a.png


Er det noen andre som ser "noe" her? Det er langt over fristen (måtte bare plukke den opp fra søppelet igjen[emoji23]) og jeg er usikker på om den er grå eller rosa, men synes jammen at jeg ser et eller annet :O
Ser noe svakt der ja! Krysser fingrene for at den blir sterkere :)
 
Ser noe svakt der ja! Krysser fingrene for at den blir sterkere :)

Tusen takk for fingerkryssing [emoji5] Tok en til for litt siden, med samme resultat innen tidsfristen. Det blir muligens en spennende dag i morgen [emoji1]
 
Vel, ikke rart jeg har følt med rar denne måneden. Kommer fra gynekologen nå, og har en stor cyste/egg som sitter fast (eller noe i den duren) på hver eggstokk, så må nå gå på ppiller i en mnd for å la di tørke ut, før jeg slutter igjen og begynner sterkere hormonbehandling i januar. [emoji88]☹️ da er det vel bare å si takk for meg! Gratulerer til dere som er gravide, og lykke til dere andre [emoji173]️
 
Back
Topp