Åååå så bra[emoji173] [emoji173] [emoji173]Det er et veldig fint bilde av en digital test hvor det står «gravid 2-3» [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå så bra[emoji173] [emoji173] [emoji173]Det er et veldig fint bilde av en digital test hvor det står «gravid 2-3» [emoji173]️
Digital slo ut før ikm hos meg sist. Vurderer å dra og kjøpe meg en etterpå for å se. Monitoren sa fortsatt ikke gravid i dag også, men strimlene viser fortsatt strek så tror monitoren må ha mer hcg hadde vært gøy om jeg hadde fått det "svart på hvitt" gravid. Men er også redd det skal komme ikke gravid på en digital også vi skal ikke ta en digital testedate senere?
13 dpo i dag. Ikm i morgen. [emoji7][emoji173]️ Klarte ikke holde meg mer [emoji41]
Tenker de digitale vil ha litt mer HCG ja!
Jeg er med på testedate? Når tenker du?
I morgen eller torsdag? Så får vi samlet litt hcg? Eventuelt er der jo testegruppedate for noen her i helgen! Jeg satt meg opp på fredag, men skjønner jo selv jeg konmer til å teste hver dag...hihi
13 dpo i dag. Ikm i morgen. [emoji7][emoji173]️ Klarte ikke holde meg mer [emoji41]
Er det noen andre som ser "noe" her? Det er langt over fristen (måtte bare plukke den opp fra søppelet igjen[emoji23]) og jeg er usikker på om den er grå eller rosa, men synes jammen at jeg ser et eller annet :O
Hihi jeg klarer nok ikke å vente lengre enn til i morgen så tar gjerne en testdate da! Men skjønner også om du vil vente lengre
Tok bilde ditt i negativ appen, og der er det noe. Men kan jo være tullestrek siden den er over tiden. Du må ta en ny test i morgen [emoji4]
Jeg tester garantert i morgen tidig . Kun for å pine meg selv og bruke litt penger på tester
Er det noen andre som ser "noe" her? Det er langt over fristen (måtte bare plukke den opp fra søppelet igjen[emoji23]) og jeg er usikker på om den er grå eller rosa, men synes jammen at jeg ser et eller annet :O
Gratulerer så mye! [emoji322][emoji1376]
Ser noe svakt der ja! Krysser fingrene for at den blir sterkere
Ser noe svakt der ja! Krysser fingrene for at den blir sterkere