Husker ikke hvor mange dpo du var? Ja, skyggestreker er noe dritt.. Men det er bare å fortsette å teste, det kan utvikle seg
Er bare ni dpo! Så veldig tidlig med en test med 25 i sensitivitet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husker ikke hvor mange dpo du var? Ja, skyggestreker er noe dritt.. Men det er bare å fortsette å teste, det kan utvikle seg
Er bare ni dpo! Så veldig tidlig med en test med 25 i sensitivitet
Dere som har fått, driver og får og skal( ) få positiv g-test, hvordan fortalte dere det til mannen?
Hvis mine tester fortsetter å bli sterkere så har jeg litt lyst til å gjøre noe morsomt denne gangen, men sliter med å finne på hva
Forrige gang ble det bare kastet ut i luften fordi vi skulle ha lag og spise mat og jeg ikke kunne spise rakfisk hadde derfor vært gøy å kunne fortelle det på en litt annen måte nå
Jeg kjøpte en body der det stod I love daddy og boken «Verdens beste pappa», pakket det inn og ga den til han uten å si noe
Tr her i dag lylke til videre alle sammen! PP4 på meg
Blir nok med deg selv om TR ikke er ordentlig i gang enda Venter på at noen skal lage ikm uke 52 tråd [emoji28] Er ikke så flink til å være aktiv her inne ellers skulle jeg gjort det selv! Går inn i PP4 jeg også [emoji5]Tr her i dag lylke til videre alle sammen! PP4 på meg
Jeg har kjøpt en body hvor det står "Best gift ever" Blir nok til at jeg pakker den inn sammen med en positiv graviditetstest som jeg krysser fingrene for at kommer om noen få dager Hvis jeg klarer å vente med å gjøre dette da, kan nok hende jeg bare løper og henter body'en og gir den til han med én gangDere som har fått, driver og får og skal( ) få positiv g-test, hvordan fortalte dere det til mannen?
Hvis mine tester fortsetter å bli sterkere så har jeg litt lyst til å gjøre noe morsomt denne gangen, men sliter med å finne på hva
Forrige gang ble det bare kastet ut i luften fordi vi skulle ha lag og spise mat og jeg ikke kunne spise rakfisk hadde derfor vært gøy å kunne fortelle det på en litt annen måte nå
Dere som har fått, driver og får og skal( ) få positiv g-test, hvordan fortalte dere det til mannen?
Tok CB early i dag. Der kom det jammen meg frem en blå strek før 3 min. Altså svak, men synlig.
Tok en fra babyplan- rosa strek. Svak med synlig..
Da klikka det og jeg tok enda en fra CB (ikke early) og her kom det et svakt kryss.
Mulig apoteket her begynner å lure på meg snart altså.....må ned i kveld da og kjøpe et par til... denne spira skal overvåkes frem til IKM!
Jeg har kjøpt en body hvor det står "Best gift ever" Blir nok til at jeg pakker den inn sammen med en positiv graviditetstest som jeg krysser fingrene for at kommer om noen få dager Hvis jeg klarer å vente med å gjøre dette da, kan nok hende jeg bare løper og henter body'en og gir den til han med én gang
Så at det var opprettet for uke 52 nå, så da får du følge etter hvis TR dukker opp for deg også! Så håper vi at PP4 er vår turBlir nok med deg selv om TR ikke er ordentlig i gang enda Venter på at noen skal lage ikm uke 52 tråd [emoji28] Er ikke så flink til å være aktiv her inne ellers skulle jeg gjort det selv! Går inn i PP4 jeg også [emoji5]
Har akkurat meldt meg på der nå når jeg så den [emoji23] krysser fingrene for at alle gode ting er 4 [emoji3]Så at det var opprettet for uke 52 nå, så da får du følge etter hvis TR dukker opp for deg også! Så håper vi at PP4 er vår tur [emoji813]pink