❤❤ IKM UKE 48 ❤❤

Dere som har fått, driver og får og skal( ;) ) få positiv g-test, hvordan fortalte dere det til mannen? :)

Hvis mine tester fortsetter å bli sterkere så har jeg litt lyst til å gjøre noe morsomt denne gangen, men sliter med å finne på hva :p

Forrige gang ble det bare kastet ut i luften fordi vi skulle ha lag og spise mat og jeg ikke kunne spise rakfisk :p hadde derfor vært gøy å kunne fortelle det på en litt annen måte nå :p
 
Dere som har fått, driver og får og skal( ;) ) få positiv g-test, hvordan fortalte dere det til mannen? :)

Hvis mine tester fortsetter å bli sterkere så har jeg litt lyst til å gjøre noe morsomt denne gangen, men sliter med å finne på hva :p

Forrige gang ble det bare kastet ut i luften fordi vi skulle ha lag og spise mat og jeg ikke kunne spise rakfisk :p hadde derfor vært gøy å kunne fortelle det på en litt annen måte nå :p

Jeg kjøpte en body der det stod I love daddy og boken «Verdens beste pappa», pakket det inn og ga den til han uten å si noe:joyful:
 
11 DPO og ikke antydning til noe som helst! Nå er jeg bare glad for hver dag lengre LF jeg får denne syklusen :)
 
Ikke bare var testen hvit idag, den var så blenda at den kunne stilt i konkurranse - og vunnet [emoji85]☹️

Får se hva spesielisten sier i ettermiddag.. kanskje jeg ikkr har hatt eggløsning denne perioden heller.
 
Tok CB early i dag. Der kom det jammen meg frem en blå strek før 3 min. Altså svak, men synlig.

Tok en fra babyplan- rosa strek. Svak med synlig..

Da klikka det og jeg tok enda en fra CB (ikke early) og her kom det et svakt kryss.

Mulig apoteket her begynner å lure på meg snart altså.....må ned i kveld da og kjøpe et par til...:D denne spira skal overvåkes frem til IKM!
 
Tr her i dag :( lylke til videre alle sammen! PP4 på meg :)
Blir nok med deg selv om TR ikke er ordentlig i gang enda:) Venter på at noen skal lage ikm uke 52 tråd [emoji28] Er ikke så flink til å være aktiv her inne ellers skulle jeg gjort det selv! Går inn i PP4 jeg også [emoji5]
 
Utålmodig.com [emoji28] Er nok ikke gravid, 12dpo og fortsatt negative tester og har spottet siden 5dpo merkelig nok... ikm imorgen men mensen kan godt bare komme nå egentlig, kjenner jo at den er på vei! Lykke til dere andre! [emoji4]
 
Dere som har fått, driver og får og skal( ;) ) få positiv g-test, hvordan fortalte dere det til mannen? :)

Hvis mine tester fortsetter å bli sterkere så har jeg litt lyst til å gjøre noe morsomt denne gangen, men sliter med å finne på hva :p

Forrige gang ble det bare kastet ut i luften fordi vi skulle ha lag og spise mat og jeg ikke kunne spise rakfisk :p hadde derfor vært gøy å kunne fortelle det på en litt annen måte nå :p
Jeg har kjøpt en body hvor det står "Best gift ever" :Heartred:happy: Blir nok til at jeg pakker den inn sammen med en positiv graviditetstest som jeg krysser fingrene for at kommer om noen få dager :angel5 Hvis jeg klarer å vente med å gjøre dette da, kan nok hende jeg bare løper og henter body'en og gir den til han med én gang :p
 
Dere som har fått, driver og får og skal( ;) ) få positiv g-test, hvordan fortalte dere det til mannen? :)

Hvis mine tester fortsetter å bli sterkere så har jeg litt lyst til å gjøre noe morsomt denne gangen, men sliter med å finne på hva :p

Forrige gang ble det bare kastet ut i luften fordi vi skulle ha lag og spise mat og jeg ikke kunne spise rakfisk :p hadde derfor vært gøy å kunne fortelle det på en litt annen måte nå :p



Jeg holdt på å sende en SMS i dag tidlig med bilde av strekene, men tenkte kanskje jeg skulle vente til IKM og sjekke at strekene blir sterke som supermann! :D

Tenker jeg må være litt mer kreativ siden vi ikke har holdt på mer enn en PP, og da tror jeg han får litt sjokk! Kommer vel først til å skryte av seg sjøl om jeg kjenner han riktig men...haha!
 
Hvordan spiser dere som har testet svakt positivt?

Jeg dropper vinen fremover, men hvor viktig er ser ift røkt laks, sushi og spekemat feks? Medium stekt kjøtt og blåmuggoster?
 
Tok CB early i dag. Der kom det jammen meg frem en blå strek før 3 min. Altså svak, men synlig.

Tok en fra babyplan- rosa strek. Svak med synlig..

Da klikka det og jeg tok enda en fra CB (ikke early) og her kom det et svakt kryss.

Mulig apoteket her begynner å lure på meg snart altså.....må ned i kveld da og kjøpe et par til...:D denne spira skal overvåkes frem til IKM!

Sniker inn en liten gratulasjon jeg altså! [emoji1] Så fantastisk!
 
Jeg har kjøpt en body hvor det står "Best gift ever" :Heartred:happy: Blir nok til at jeg pakker den inn sammen med en positiv graviditetstest som jeg krysser fingrene for at kommer om noen få dager :angel5 Hvis jeg klarer å vente med å gjøre dette da, kan nok hende jeg bare løper og henter body'en og gir den til han med én gang :p

Så koselig! [emoji173]️ Sist hos oss ble det sånn "øøøh, ser du en strek her eller?" "Nei?" "Joooo!" ikke særlig romantisk akkurat (men babystrek var det!), så neste gang vil jeg si det på en koselig måte[emoji1]
 
Blir nok med deg selv om TR ikke er ordentlig i gang enda:) Venter på at noen skal lage ikm uke 52 tråd [emoji28] Er ikke så flink til å være aktiv her inne ellers skulle jeg gjort det selv! Går inn i PP4 jeg også [emoji5]
Så at det var opprettet for uke 52 nå, så da får du følge etter hvis TR dukker opp for deg også! Så håper vi at PP4 er vår tur :Heartpink
 
Så at det var opprettet for uke 52 nå, så da får du følge etter hvis TR dukker opp for deg også! Så håper vi at PP4 er vår tur [emoji813]pink
Har akkurat meldt meg på der nå når jeg så den [emoji23] krysser fingrene for at alle gode ting er 4 [emoji3]
 
Har hatt skikkelig murringer og vondt nederst i magen i to dager nå, i natt var det ganske så intenst. Tenker at det er tidlig med evt symptomer når det bare er 6 dpo i dag. Prøver å si til meg selv at det bare er noe jeg innbiller meg, men muŕringene er der like herlig selv om. Tilfeldig tror dere? Jeg som begynner å bli gal? Egget har vel ikke engang fått festet seg :p:wacky:
 
Back
Topp