Gårdsfrua5
Flørter med forumet
Takk [emoji173] Og gratulerer med spiren til deg [emoji4]Da er du bare ungdommen!! Tipper du har pos test til nyttår... [emoji1303] Lykke til! [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk [emoji173] Og gratulerer med spiren til deg [emoji4]Da er du bare ungdommen!! Tipper du har pos test til nyttår... [emoji1303] Lykke til! [emoji173]️
Takk [emoji173] Og gratulerer med spiren til deg [emoji4]
Håper du ikke blir så kvalm som jeg har lest her inne at du har vært ved tidligere svangerskap Jeg har heldigvis aldri vært ekstremt plaget med kvalme ved svangerskap - mer uggen i 3-4 måneder, så er det over [emoji26]Tusen takk! Ble plutselig rammet av akutt kvalme i sted. Er nok bare psykisk... ikm i morgen eller onsdag. Da vil jeg ha svar digitalt [emoji56]
Håper du ikke blir så kvalm som jeg har lest her inne at du har vært ved tidligere svangerskap Jeg har heldigvis aldri vært ekstremt plaget med kvalme ved svangerskap - mer uggen i 3-4 måneder, så er det over [emoji26]
Dagens test her 9dpo, morgenurin! Her er den tørka da! Men er test med 25 i sensitivitet tror jeg! Allikevel mistet jeg håpet gitt!!
Dagens test her 9dpo, morgenurin! Her er den tørka da! Men er test med 25 i sensitivitet tror jeg! Allikevel mistet jeg håpet gitt!!
Altså, hva gir du meg....stikking i bryst som minner om den gangen jeg hadde melkespreng...hvis kroppen lurer meg nå så blir jeg sinna og bestiller tid til å få sjekket topplokket for å over-innbille seg ting!
ca 9 dpo, om EL var den dagen jeg tror det er..eventuelt 7 eller 8 dpo. Ingen positiv test, kun to "skyggestreker" som jeg ikke greier å tolke fornuftig.
Wæh! Kan hcg-en være så vennlig å stige litt sånn at jeg får en svak strek i hvertfall?!?!
Fikk svaaaak strek 9 dpo sist, men ikke noe likt denne gangen...er vel varierende fra gang til gang.
Så frustrerende!! Håper at du får en fin strek snaaaarest[emoji1]
Jeg fikk TR på Lørdag, så hørte visst til uke 47
Tusen takkÆsj da, lykke til i neste PP!
Altså, hva gir du meg....stikking i bryst som minner om den gangen jeg hadde melkespreng...hvis kroppen lurer meg nå så blir jeg sinna og bestiller tid til å få sjekket topplokket for å over-innbille seg ting!
ca 9 dpo, om EL var den dagen jeg tror det er..eventuelt 7 eller 8 dpo. Ingen positiv test, kun to "skyggestreker" som jeg ikke greier å tolke fornuftig.
Wæh! Kan hcg-en være så vennlig å stige litt sånn at jeg får en svak strek i hvertfall?!?!
Fikk svaaaak strek 9 dpo sist, men ikke noe likt denne gangen...er vel varierende fra gang til gang.
Jeg ser den ogsåSer da en svak strek her?