❤❤ IKM UKE 48 ❤❤

Tusen takk! Ble plutselig rammet av akutt kvalme i sted. Er nok bare psykisk... ikm i morgen eller onsdag. Da vil jeg ha svar digitalt [emoji56]
Håper du ikke blir så kvalm som jeg har lest her inne at du har vært ved tidligere svangerskap Jeg har heldigvis aldri vært ekstremt plaget med kvalme ved svangerskap - mer uggen i 3-4 måneder, så er det over [emoji26]
 
Håper du ikke blir så kvalm som jeg har lest her inne at du har vært ved tidligere svangerskap Jeg har heldigvis aldri vært ekstremt plaget med kvalme ved svangerskap - mer uggen i 3-4 måneder, så er det over [emoji26]

Jeg håper å slippe billigere unna denne gangen, men har fått hyperemesis tre av tre ganger før, så helt fri går jeg vel neppe. Er bedre nå, så var nok bare psykisk i sted. [emoji56]. Har heldigvis fri i over en uke rundt jul/nyttår som vil være uke 8-9, så håper litt ro akkurat da, kan holde meg i sjakk noen uker ekstra!
 
Dagens test her 9dpo, morgenurin! Her er den tørka da! Men er test med 25 i sensitivitet tror jeg! Allikevel mistet jeg håpet gitt!!


a7d623afab0f577b0aff8b1c113d8322.jpg
 
Dagens test her 9dpo, morgenurin! Her er den tørka da! Men er test med 25 i sensitivitet tror jeg! Allikevel mistet jeg håpet gitt!!


a7d623afab0f577b0aff8b1c113d8322.jpg


Hva betyr 25 i sensitivitet? Hvor kjøper du disse fra?

Håper morgendagen viser deg en strek ! :) :) ikke mist håpet enda!
 
Dagens test her 9dpo, morgenurin! Her er den tørka da! Men er test med 25 i sensitivitet tror jeg! Allikevel mistet jeg håpet gitt!!


a7d623afab0f577b0aff8b1c113d8322.jpg

Du må ikke miste motet på 9dpo med 25 sensitiv test! Jeg fikk svak strek på 10 sensitiv test på samme tidspunkt!! Hold ut og test mer [emoji1303]
 
12 dpo og helt blenda test så da er det vel lite håp igjen denne runden. Ser ut som det blir utredning i desember så kanskje vi hvertfall får litt hjelp nå:)
 
Altså, hva gir du meg....stikking i bryst som minner om den gangen jeg hadde melkespreng...hvis kroppen lurer meg nå så blir jeg sinna og bestiller tid til å få sjekket topplokket for å over-innbille seg ting!

ca 9 dpo, om EL var den dagen jeg tror det er..eventuelt 7 eller 8 dpo. Ingen positiv test, kun to "skyggestreker" som jeg ikke greier å tolke fornuftig.

Wæh! Kan hcg-en være så vennlig å stige litt sånn at jeg får en svak strek i hvertfall?!?!

Fikk svaaaak strek 9 dpo sist, men ikke noe likt denne gangen...er vel varierende fra gang til gang.
 
Altså, hva gir du meg....stikking i bryst som minner om den gangen jeg hadde melkespreng...hvis kroppen lurer meg nå så blir jeg sinna og bestiller tid til å få sjekket topplokket for å over-innbille seg ting!

ca 9 dpo, om EL var den dagen jeg tror det er..eventuelt 7 eller 8 dpo. Ingen positiv test, kun to "skyggestreker" som jeg ikke greier å tolke fornuftig.

Wæh! Kan hcg-en være så vennlig å stige litt sånn at jeg får en svak strek i hvertfall?!?!

Fikk svaaaak strek 9 dpo sist, men ikke noe likt denne gangen...er vel varierende fra gang til gang.

Så frustrerende!! Håper at du får en fin strek snaaaarest[emoji1]
 
Spørs om jeg ikke havner på ikm uke 52 altså... men den er ikke laget enda så vidt jeg kan se og tr har ikke dukket opp enda så får avvente litt [emoji5]
 
Altså, hva gir du meg....stikking i bryst som minner om den gangen jeg hadde melkespreng...hvis kroppen lurer meg nå så blir jeg sinna og bestiller tid til å få sjekket topplokket for å over-innbille seg ting!

ca 9 dpo, om EL var den dagen jeg tror det er..eventuelt 7 eller 8 dpo. Ingen positiv test, kun to "skyggestreker" som jeg ikke greier å tolke fornuftig.

Wæh! Kan hcg-en være så vennlig å stige litt sånn at jeg får en svak strek i hvertfall?!?!

Fikk svaaaak strek 9 dpo sist, men ikke noe likt denne gangen...er vel varierende fra gang til gang.

Det høres veldig spennende ut!! Håper strekene kommer ut av skyggen og blir store og sterke!! [emoji1303]
 
Back
Topp