❤❤ IKM UKE 48 ❤❤

Kveldsurin, holdt meg to timer 8 dpo
799df1cbedecc14bb1d1b52182fc146d.jpg
Ser dessverre ingenting, men fortsatt veldig tidlig! Krysser fingrene for deg :)

Selv bare 5 dpo og dagene sneeegler seg avgårde :dead:
 
7 DPO og stikker i brystene... ikke lagt merke til før men når en prøver legger en jo merke til mer... siste gangene jeg har kjent stikking har tr rød dukket opp, men tror ikke d har vært så tidlig....
 
Det hadde jeg, og jeg er gravid nå[emoji2]
Gratuulerer så mye!! Hvor mange dpo fikk du positiv test?? Håper virkelig det, får ta en ny test i nærmeste fremtid☺️ Hadde SA i Juli og hadde ikke sånn da såå tørr ikke tro for mye at d kan være noe, men krysser fingrene☺️
 
Gratuulerer så mye!! Hvor mange dpo fikk du positiv test?? Håper virkelig det, får ta en ny test i nærmeste fremtid[emoji5]️ Hadde SA i Juli og hadde ikke sånn da såå tørr ikke tro for mye at d kan være noe, men krysser fingrene[emoji5]️
9dpo[emoji2] Krysser fingrene for deg[emoji173]
 
Fikk litt nedtur i dag uten grunn egentlig.

Bare kan ikke skjønne at vi skal være så heldig ar det klaffer på PP1. Fortsatt murringer i magen, ryggvondt og trøtt...men det kan jo være TR og/eller crinonen. Har vært positiv helt frem til i går og da ble jeg nesten litt deprimert av alt forsi jeg er så utrolig redd for å bli skuffa. Herlighet, og kun PP1...patetisk! Men...All statistikk er liksom mot oss på en måte, med alder og alt... uff nei...dette burde kanskje vært i klagetråden :(

Ikke noe sterkere strek i dag, kan jo tyde på skygge de to forrige dagene eller eventuelt kjemisk. Jaja, IKM nyttårsaften PP2 i så fall!
 
Jeg bukket under for testetrangen i dag! 10 dpo og kritthvit test[emoji16]
 
Fikk litt nedtur i dag uten grunn egentlig.

Bare kan ikke skjønne at vi skal være så heldig ar det klaffer på PP1. Fortsatt murringer i magen, ryggvondt og trøtt...men det kan jo være TR og/eller crinonen. Har vært positiv helt frem til i går og da ble jeg nesten litt deprimert av alt forsi jeg er så utrolig redd for å bli skuffa. Herlighet, og kun PP1...patetisk! Men...All statistikk er liksom mot oss på en måte, med alder og alt... uff nei...dette burde kanskje vært i klagetråden :(

Ikke noe sterkere strek i dag, kan jo tyde på skygge de to forrige dagene eller eventuelt kjemisk. Jaja, IKM nyttårsaften PP2 i så fall!

Kanskje du er som meg, som får sterkest tester på ettermiddagstid... Uansett ikke bra med nedturer. Alder trenger ikke bety noe, jeg blir 38 før min spire rekker å bli ferdig blomst [emoji1303] Håper strekene blir sterkere [emoji173]️
 
Æsj, det er et typisk dårlig tegn. Håper du får nytårsstreker i stedet da!!
Føler at det var helt greit denne måneden, og tror kroppen er så (eksamens)stresset at den ikke er mottagelig for å skulle lage et nytt liv i tillegg [emoji4] Det skjer når det skjer - hvis det skjer - alderen er ikke helt på min side lenger... Og vi har barn fra før av, så skulle det skje så ser jeg på det som en bonus [emoji173]
 
Føler at det var helt greit denne måneden, og tror kroppen er så (eksamens)stresset at den ikke er mottagelig for å skulle lage et nytt liv i tillegg [emoji4] Det skjer når det skjer - hvis det skjer - alderen er ikke helt på min side lenger... Og vi har barn fra før av, så skulle det skje så ser jeg på det som en bonus [emoji173]

Bra innstilling å ha med seg da! Eneste fordelen jeg ser er at du slipper spy til jul... Er det lov å spørre hvor gammel du er? Selv er jeg 37 (snaaaaart 38) og synes jeg er rimelig geriatrisk. Gyn bare fnyste i sommer, og mente jeg ikke kom til å ha noen problemer med å bli gravid igjen etter MA.
 
Bra innstilling å ha med seg da! Eneste fordelen jeg ser er at du slipper spy til jul... Er det lov å spørre hvor gammel du er? Selv er jeg 37 (snaaaaart 38) og synes jeg er rimelig geriatrisk. Gyn bare fnyste i sommer, og mente jeg ikke kom til å ha noen problemer med å bli gravid igjen etter MA.
Jeg er 36 - og vil være 37 når en evt. baby blir født... I teorien kan jeg bli bestemor, så det er jo egentlig galskap å i det hele tatt tenke på ny baby [emoji23] Ved tidligere svangerskap har jeg blitt gravid med en gang, så jeg tror det er alderen som gjør at det ikke har klaffet enda for min del denne gangen
 
Jeg er 36 - og vil være 37 når en evt. baby blir født... I teorien kan jeg bli bestemor, så det er jo egentlig galskap å i det hele tatt tenke på ny baby [emoji23] Ved tidligere svangerskap har jeg blitt gravid med en gang, så jeg tror det er alderen som gjør at det ikke har klaffet enda for min del denne gangen

Da er du bare ungdommen!! Tipper du har pos test til nyttår... [emoji1303] Lykke til! [emoji173]️
 
Back
Topp