Ser dessverre ingenting, men fortsatt veldig tidlig! Krysser fingrene for degKveldsurin, holdt meg to timer 8 dpo
Selv bare 5 dpo og dagene sneeegler seg avgårde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser dessverre ingenting, men fortsatt veldig tidlig! Krysser fingrene for degKveldsurin, holdt meg to timer 8 dpo
Jeg vil være med her! Makr - usikker på hvilken pp - b1 - el ca 13.11 - ikm ca 27.11.
Tok denne i dag
Det hadde jeg, og jeg er gravid nå[emoji2]8dpo, Neg test og el lignende slim her i dag.. Meeerkelig! Kanskje jeg har forsinket el. Har foresten hatt el lignende slim i 4-5 dager nå, pleier ikke ha så mye rundt el såå veldig rart.
Gratuulerer så mye!! Hvor mange dpo fikk du positiv test?? Håper virkelig det, får ta en ny test i nærmeste fremtid Hadde SA i Juli og hadde ikke sånn da såå tørr ikke tro for mye at d kan være noe, men krysser fingreneDet hadde jeg, og jeg er gravid nå[emoji2]
9dpo[emoji2] Krysser fingrene for deg[emoji173]Gratuulerer så mye!! Hvor mange dpo fikk du positiv test?? Håper virkelig det, får ta en ny test i nærmeste fremtid[emoji5]️ Hadde SA i Juli og hadde ikke sånn da såå tørr ikke tro for mye at d kan være noe, men krysser fingrene[emoji5]️
Tusen takk! [emoji7] Hvordan ligger du an da?
Her er tanta på tur, spottingen er begynt og mensenkrampene startet - så her ble det ikke klaff denne pp [emoji106]
Takk [emoji4][emoji173]Lykke til med desember-spire!
Fikk litt nedtur i dag uten grunn egentlig.
Bare kan ikke skjønne at vi skal være så heldig ar det klaffer på PP1. Fortsatt murringer i magen, ryggvondt og trøtt...men det kan jo være TR og/eller crinonen. Har vært positiv helt frem til i går og da ble jeg nesten litt deprimert av alt forsi jeg er så utrolig redd for å bli skuffa. Herlighet, og kun PP1...patetisk! Men...All statistikk er liksom mot oss på en måte, med alder og alt... uff nei...dette burde kanskje vært i klagetråden
Ikke noe sterkere strek i dag, kan jo tyde på skygge de to forrige dagene eller eventuelt kjemisk. Jaja, IKM nyttårsaften PP2 i så fall!
Her er tanta på tur, spottingen er begynt og mensenkrampene startet - så her ble det ikke klaff denne pp [emoji106]
Jeg bukket under for testetrangen i dag! 10 dpo og kritthvit test[emoji16]
Føler at det var helt greit denne måneden, og tror kroppen er så (eksamens)stresset at den ikke er mottagelig for å skulle lage et nytt liv i tillegg [emoji4] Det skjer når det skjer - hvis det skjer - alderen er ikke helt på min side lenger... Og vi har barn fra før av, så skulle det skje så ser jeg på det som en bonus [emoji173]Æsj, det er et typisk dårlig tegn. Håper du får nytårsstreker i stedet da!!
Føler at det var helt greit denne måneden, og tror kroppen er så (eksamens)stresset at den ikke er mottagelig for å skulle lage et nytt liv i tillegg [emoji4] Det skjer når det skjer - hvis det skjer - alderen er ikke helt på min side lenger... Og vi har barn fra før av, så skulle det skje så ser jeg på det som en bonus [emoji173]
Jeg er 36 - og vil være 37 når en evt. baby blir født... I teorien kan jeg bli bestemor, så det er jo egentlig galskap å i det hele tatt tenke på ny baby [emoji23] Ved tidligere svangerskap har jeg blitt gravid med en gang, så jeg tror det er alderen som gjør at det ikke har klaffet enda for min del denne gangenBra innstilling å ha med seg da! Eneste fordelen jeg ser er at du slipper spy til jul... Er det lov å spørre hvor gammel du er? Selv er jeg 37 (snaaaaart 38) og synes jeg er rimelig geriatrisk. Gyn bare fnyste i sommer, og mente jeg ikke kom til å ha noen problemer med å bli gravid igjen etter MA.
Jeg er 36 - og vil være 37 når en evt. baby blir født... I teorien kan jeg bli bestemor, så det er jo egentlig galskap å i det hele tatt tenke på ny baby [emoji23] Ved tidligere svangerskap har jeg blitt gravid med en gang, så jeg tror det er alderen som gjør at det ikke har klaffet enda for min del denne gangen