❤❤ IKM UKE 48 ❤❤

Prøver meg her også jeg [emoji4]

Ca 4-5 dpo fikk jeg en liten rosa blødning blandet i slim, borte etter ett tørk. Deretter var det ingen farge på utfloden, men senere ble det lysebrunt og etterhvert har det blitt mørkere og mørkere. Jeg pleier ofte å spotte noen dager før mensen men syns 4-5 dpo var VEL tidlig...

Første PP spottet jeg fra 8dpo og trodde jeg var gravid siden det har pleid å komme senere enn det.

Jeg er nå 8-9 dpo og hadde negativ test (strimmel rfsu) igår morges og idag. Mister håpet kjenner jeg!

Men har noen opplevd festeblødning eller vet om dette kan høres ut som det? [emoji846]
 
Sånn kjennes det ut når man er gravid... og så strekker det til i sidene hvis man reiser seg for raskt.

Jupp! Og stikker til nederst i magen så jeg ikke kan flytte på meg! Men jeg har så mistet troen på at dette skal klaffe for oss noen gang så er nok bare tr! Forrige syklus var på 24 dager, og normalt har de vært 28! Aå umulig å vite! Er 7dpo i dag, sånn ut ifra beregninger av syklus! Hakke testa etter el
 
Jupp! Og stikker til nederst i magen så jeg ikke kan flytte på meg! Men jeg har så mistet troen på at dette skal klaffe for oss noen gang så er nok bare tr! Forrige syklus var på 24 dager, og normalt har de vært 28! Aå umulig å vite! Er 7dpo i dag, sånn ut ifra beregninger av syklus! Hakke testa etter el

Da gjenstår de aller mest spennende dagene! Jeg hadde syklus på bare 23 dager sist. El kom på cd11. Denne gang på CD13. Ser ut som om det er mitt nye lykketall [emoji173]️. Håper det er spire som lager stikkinger [emoji1303]
 
Da gjenstår de aller mest spennende dagene! Jeg hadde syklus på bare 23 dager sist. El kom på cd11. Denne gang på CD13. Ser ut som om det er mitt nye lykketall [emoji173]️. Håper det er spire som lager stikkinger [emoji1303]

Ja blir spennende å se, aksjer er lagt annenhver dag omtrent fra cd5 til cd18 :) en gang gikk det to dager mellom! Så sånn sett er jo muligheten der! Haha
 
Har ikke giddi og testet en gang i dag. Tempen på vei nedover for andre dag på rad, og litt brun guffe i do i morges, med menssmerter siden i går. Så her går det nok mot TR så det suser etter.

Så da takker jeg for oss på pp2, så får vi se hvor mange måneder det er til vi treffes her igjen (ref egen post!) ~ dog håper jeg at jeg da ikke finner noen av dere her [emoji16]

Lykke til alle sammen, skulle så gjerne prøvd videre med dere damer :)
 
De "skyggestrekene" det snakkes om, kommer de etter at testen har tørka? Syns jeg ser antydning til strek, men så den ikke før etter tiden. Vises vel ikke på bilde heller sikkert.
815f5b79e50c2ac892af80361742fb03.jpg
 
Har ikke giddi og testet en gang i dag. Tempen på vei nedover for andre dag på rad, og litt brun guffe i do i morges, med menssmerter siden i går. Så her går det nok mot TR så det suser etter.

Så da takker jeg for oss på pp2, så får vi se hvor mange måneder det er til vi treffes her igjen (ref egen post!) ~ dog håper jeg at jeg da ikke finner noen av dere her [emoji16]

Lykke til alle sammen, skulle så gjerne prøvd videre med dere damer :)

Åh, nei! Var det nå dere måtte ha laaang pause i prøvingen? Da er det ekstra leit at det ikke gikk denne runden. Ønsker dere all verdens lykke til når dere tar opp prøvingen igjen, og sender deg en stor klem for denne gang! [emoji173]️ Du må ikke drøye for lenge da, for da finner du oss alle her igjen - i forsøket på enda en nestemann
 
De "skyggestrekene" det snakkes om, kommer de etter at testen har tørka? Syns jeg ser antydning til strek, men så den ikke før etter tiden. Vises vel ikke på bilde heller sikkert.
815f5b79e50c2ac892af80361742fb03.jpg

Skyggestreker kommer ofte etter tiden, men det gjør de første tegn til skikkelig strek også... Håper dette er starten på noe! Hvis du tester på nytt i ettermiddag/kveld har det gått såpass mange timer at du kanskje ser en forskjell. Spennende! Lykke til [emoji1303][emoji173]️
 
Åh, nei! Var det nå dere måtte ha laaang pause i prøvingen? Da er det ekstra leit at det ikke gikk denne runden. Ønsker dere all verdens lykke til når dere tar opp prøvingen igjen, og sender deg en stor klem for denne gang! [emoji173]️ Du må ikke drøye for lenge da, for da finner du oss alle her igjen - i forsøket på enda en nestemann

Ja, det er jo virkelig ikke noe vi ønsker. Kommer an på hvor lang tid det tar å få svar på prøvene på donor :( håper virkelig ikke det tar så lang tid at dere er for en nr to altså; håper det ikke tar mer enn max 6 mnd, men redd for at det vil ta lengre tid. Mest fordi jeg ikke ønsket så stor alderforskjell mellom nr 2 og nr 1 (som nå er 2 år)
 
Jeg hadde skygge i går, også i dag! Håper det er tegn på noe som vil bli sterkere. 8 dpo i dag så fortsatt 7 dager + til IKM.

Har syklus som varierer mellom 24 og 32 dager , men mest holder den seg rundt 28-30. :D
Fant EL i hvert fall så den er check!
 
8dpo, Neg test og el lignende slim her i dag.. Meeerkelig! Kanskje jeg har forsinket el. Har foresten hatt el lignende slim i 4-5 dager nå, pleier ikke ha så mye rundt el såå veldig rart.
 
Ja, det er jo virkelig ikke noe vi ønsker. Kommer an på hvor lang tid det tar å få svar på prøvene på donor :( håper virkelig ikke det tar så lang tid at dere er for en nr to altså; håper det ikke tar mer enn max 6 mnd, men redd for at det vil ta lengre tid. Mest fordi jeg ikke ønsket så stor alderforskjell mellom nr 2 og nr 1 (som nå er 2 år)

6 mnd er lenge det også... Jeg har «ventet» (les: prøvd) å bli gravid igjen siden vi mistet bittelille i juli. Det er bare 4 mnd, men føles som en hel liten evighet!! Det blir 6 år mellom hver av mine barn. Funker det også [emoji1303] Håper prosessen går raskt!!
 
God helg! Blir cola zero her... sikkert ikke optimalt, men jeg drikker ikke kaffe. Litt koffein må den lille tåle [emoji56]

Essda, litt koffein må da være innafor og vel så det :) Jeg klarte ikke å holde meg unna kaffi sist, og kommer i ALLE FALL ikke til å gjøre det neste gang[emoji42]
 
Essda, litt koffein må da være innafor og vel så det :) Jeg klarte ikke å holde meg unna kaffi sist, og kommer i ALLE FALL ikke til å gjøre det neste gang[emoji42]

Når kvalmen kommer, mister jeg lysten på brus og alt søtt likevel, så jeg hiver innpå nå Har allerede gått ned 8 kg i vekt i forbindelse med hormonkrøllet i høst, så har ikke så mye å gå på lenger (bmi 21 nå)...
 
De "skyggestrekene" det snakkes om, kommer de etter at testen har tørka? Syns jeg ser antydning til strek, men så den ikke før etter tiden. Vises vel ikke på bilde heller sikkert.
815f5b79e50c2ac892af80361742fb03.jpg
Ser noe der, mens synes den har farge.
 
De "skyggestrekene" det snakkes om, kommer de etter at testen har tørka? Syns jeg ser antydning til strek, men så den ikke før etter tiden. Vises vel ikke på bilde heller sikkert.
815f5b79e50c2ac892af80361742fb03.jpg
e8feef5ea654a3db6b855630b79b2bff.jpg

Lånte bilde ditt å satt den i negativ appen, å der ser jeg strek godt. Kanskje det er noe på gang? [emoji4]
 
Hvilken dpo er dere nå, og kjenner dere noe på kroppen? [emoji4] vet at mange ikke kjenner noe så tidlig, men gøy å kjenne etter likevel.

Selv er jeg et sted mellom 6-8 dpo tror jeg, har en del murringer, livmorhalsen er helt trukket opp og lukket, ømme brystvorter og råmelk i puppene (sluttet å amme i mars/april og har vært helt tørrlagt siden så finner det litt mystifystisk). [emoji28]
 
e8feef5ea654a3db6b855630b79b2bff.jpg

Lånte bilde ditt å satt den i negativ appen, å der ser jeg strek godt. Kanskje det er noe på gang? [emoji4]

Ååh, hååper det! [emoji4] Er 12 dpo nå så burde kanskje vært sterkere, men fikk ikke positiv før etter ikm sist tror jeg. Var gravid i september, det gikk galt 5+0 så håper jo ikke svak test denne gangen også er negativt.
 
Back
Topp