❤❤ IKM UKE 48 ❤❤

Det forstår jeg Godt![emoji173] Men var der ikke sånn at du helst ikke skulle bli gravid denne runden pga noen prøver/tester?

Joda, har forbud mot graviditet denne måneden [emoji85]. Må ringe endo neste uke og høre hva jeg skal gjøre. Testene er i uke 49. Shit happens - er det ikke det man sier? Én runde med aksjer denne måneden...
 
Hei!

Kjenner ingen av dere da jeg har vært litt stille på BV etter 5 kjemiske. Men nå har jeg lyst å henge meg på her!

Det er litt vanskelig for meg å vite IKM (og når jeg har EL) da jeg har PCOS, men med Metformin får jeg eggløsning, det er bare at syklusene kan bli litt lange og uforutsigbare.

Tror jeg hadde eggløsning 15. Nov så jeg har IKM på onsdag.

Denne syklusen har jeg brukt progesteron for første gang, da gyno tror lavt progesteron er grunnen til mine kjemiske. Så nå er så spent!

Jeg har ømme bryst og ømme nipler og tidvis strekk-smerte på høyre side. Sånn har jeg følt det tidligere i DPO når jeg har vært gravid også.

Tok en test i går og syns det så ut som det var 'noe' men jeg tørr ikke håpe verken på at jeg er gravid eller at denne klarer å klore seg fast.. Vi får bare vente å se!

Da er vi akkurat like langt i løypa! Veldig spennende med «noe» på testen da, håper virkelig at progesteron er til hjelp for deg og at en liten spire er i ferd med å feste seg skikkelig fast denne gangen. Krysser fingrene!!
 
Hmm, kraftige tak i magen i dag og vondt nederst i korsryggen på venstre side. Ikke matlyst. 7 dpo.
Treg i magen, sov i 13 timer i natt og måtte vekkes...

Sukk ....enten er det TR som igjen skal melde tidlig ankomst ellers må jeg pina meg ha ei spire!
Mulig det har rablet for meg og da...:D eller at jeg faktisk er syk, men føler meg ellers Ok.

Mannen sa i går at håret mitt var så fett, og ryggen da han klødde meg...altså...hadde dusja tidligere på dagen...??!? Noe skjer med kroppen og jeg liker det ikke med mindre det er ei spire! Kanskje bivirkning av crinonen?

Ingen kviser enda, og det er veldig godt tegn for meg da jeg alltid får super mye kviser rett før TR. Har aldri hatt bedre hud enn da jeg gikk gravid!

Tvi tvi
 
Hmm, kraftige tak i magen i dag og vondt nederst i korsryggen på venstre side. Ikke matlyst. 7 dpo.
Treg i magen, sov i 13 timer i natt og måtte vekkes...

Sukk ....enten er det TR som igjen skal melde tidlig ankomst ellers må jeg pina meg ha ei spire!
Mulig det har rablet for meg og da...:D eller at jeg faktisk er syk, men føler meg ellers Ok.

Mannen sa i går at håret mitt var så fett, og ryggen da han klødde meg...altså...hadde dusja tidligere på dagen...??!? Noe skjer med kroppen og jeg liker det ikke med mindre det er ei spire! Kanskje bivirkning av crinonen?

Ingen kviser enda, og det er veldig godt tegn for meg da jeg alltid får super mye kviser rett før TR. Har aldri hatt bedre hud enn da jeg gikk gravid!

Tvi tvi

Krysser fingrene for at det er en spire! [emoji5][emoji256]
 
9ffc295dffc19df2746d84e8239ed168.jpg


Er jeg sprø eller er det en strek der?[emoji32]
 
Så gøy!!! La den vokse seg sterkere!!

Krysser fingra. Måtte det bare øke og øke :love017
Bildene er så klare før jeg laster de opp, men her er de skikkelig dårlige. Sverger at streken er mye mer synlig i virkeligheten:cwm21
 
Her kom tanta på besøk!!! Så nå satser jeg på pp2 Lykke til videre alle andre her inne
 
Krysser fingra. Måtte det bare øke og øke :love017
Bildene er så klare før jeg laster de opp, men her er de skikkelig dårlige. Sverger at streken er mye mer synlig i virkeligheten:cwm21

Vet akkurat hvordan det er. Prøvde sikkert tjue ganger å fange en obvious strek på mobilkameraet. Så den tydelig på skjermen også, men i det bildet ble tatt - usynlig [emoji13]. Men det blir bedre! I dag på 10dpo kommer streken til syne før det har gått 1 min, og blir kjempesterk [emoji1303] Bare vent bittelitt... [emoji56]
 
Jeg skulle være sååå flink å begynne testingen tidligst i morgen, men jadda... her gikk vi på en smell. 7dpo :hilarious::bag:

Ser så klart ingenting :p

Snapchat-718979391.jpg
 
Back
Topp