Sååå fin strekJadda, tenkte å ikke spamme tråden her helt fullstendig, men siden du spør [emoji56] Her er bilde av ettermiddagens test. Det går stadig fremover [emoji1303] 10 dpo i dag [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sååå fin strekJadda, tenkte å ikke spamme tråden her helt fullstendig, men siden du spør [emoji56] Her er bilde av ettermiddagens test. Det går stadig fremover [emoji1303] 10 dpo i dag [emoji173]️
Jadda, tenkte å ikke spamme tråden her helt fullstendig, men siden du spør [emoji56] Her er bilde av ettermiddagens test. Det går stadig fremover [emoji1303] 10 dpo i dag [emoji173]️
Håper håper! fint med litt positivitet fra andre når man ikke har det selv, hehe
Så fin stigning [emoji7][emoji7] moro når det klaffer[emoji4][emoji4] og typisk det er når msn ikke prøver [emoji51]
Altså mulig jeg ser syner, men kan det være hint til en meget svak strek her? 8 dpo i morgen
Synes best i virkeligheten ser jeg, blir spennende i morgen med mer konsentrert urin!
Jadda, tenkte å ikke spamme tråden her helt fullstendig, men siden du spør [emoji56] Her er bilde av ettermiddagens test. Det går stadig fremover [emoji1303] 10 dpo i dag [emoji173]️
Oooo, spennende! Det var sånn min strek startet også [emoji1303] Gleder meg til å se testen din i morgen tidlig!!
Ååååå Gratulerer så mye!! [emoji2][emoji2][emoji256]
Altså mulig jeg ser syner, men kan det være hint til en meget svak strek her? 8 dpo i morgen
Synes best i virkeligheten ser jeg, blir spennende i morgen med mer konsentrert urin!
Jeg hadde ingen tro på denne runden, siden den var forbudt, og vi bare sendte inn én ladning med soldater i et frustrert øyeblikk [emoji56]. Holdt på å ramle i bakken da det dukket opp streker...
Gratulerer krølle [emoji7]
Ser en svaaak strek der ja! Krysser fingrene for sterkere imorgenAltså mulig jeg ser syner, men kan det være hint til en meget svak strek her? 8 dpo i morgen
Jeg har såpass lite troen denne måneden at jeg slår til med rødt i glasset på julebord i kveld[emoji485] God helg til dere alle[emoji5]
Gratulerer så mye, gått glipp av mye når jeg ikke har vært her på noen dager!! [emoji3]Tusen takk! [emoji7] Hvordan ligger du an da?
Her kjennes det ut som tr kommer hele tiden! Men er jo over en uke til ikm