❤❤ IKM UKE 48 ❤❤

Har hatt skikkelig murringer og vondt nederst i magen i to dager nå, i natt var det ganske så intenst. Tenker at det er tidlig med evt symptomer når det bare er 6 dpo i dag. Prøver å si til meg selv at det bare er noe jeg innbiller meg, men muŕringene er der like herlig selv om. Tilfeldig tror dere? Jeg som begynner å bli gal? Egget har vel ikke engang fått festet seg :p:wacky:

Oj, hører egentlig til IKM u 49, men vet ikke hvordan jeg sletter innlegget, så får stå hos dere og :D:D
 
Tok CB early i dag. Der kom det jammen meg frem en blå strek før 3 min. Altså svak, men synlig.

Tok en fra babyplan- rosa strek. Svak med synlig..

Da klikka det og jeg tok enda en fra CB (ikke early) og her kom det et svakt kryss.

Mulig apoteket her begynner å lure på meg snart altså.....må ned i kveld da og kjøpe et par til...:D denne spira skal overvåkes frem til IKM!

Gratulerer så mye! [emoji2][emoji256]
 
Klarte ikke å dy meg idag :smiley-ashamed005 7 dpo og selvfølgelig blendatest :laughing002
 
12 dpo og blenda test(er) fra 9dpo. Ikm om 3 dager, og kjenner at den er på vei :(

Ser ut til at jeg hopper over i uke 52 og ny pp. :) gratulerer til alle med to streker <3 håper å joine dere snart!
 
Blir så påvirket av denne gruppa! :p Fikk graviditetstest i posten nå nettopp, måtte jo selfølgelig teste meg.. er 9dpo idag, syns jeg ser "noe".. Det kan også bare være skygger eller jeg som ser syner:p Ser dere noe?
 

Vedlegg

  • IMG_5085.JPG
    IMG_5085.JPG
    307,3 KB · Visninger: 101
Blir så påvirket av denne gruppa! :p Fikk graviditetstest i posten nå nettopp, måtte jo selfølgelig teste meg.. er 9dpo idag, syns jeg ser "noe".. Det kan også bare være skygger eller jeg som ser syner:p Ser dere noe?

Jeg kan dessverre ikke se noe, men så er jeg ikke kjent for å ha noe streksyn heller! ;p Håper at det er en spire der :)
 
Blir så påvirket av denne gruppa! :p Fikk graviditetstest i posten nå nettopp, måtte jo selfølgelig teste meg.. er 9dpo idag, syns jeg ser "noe".. Det kan også bare være skygger eller jeg som ser syner:p Ser dere noe?
Ser dessverre ingenting, men fortsatt tidlig! :) Masse lykke til :happy:
 
Har glemt helt av å oppdatere her (har oppdatert i uke 47-gruppa) - fikk positiv test 8 dpo, positiv digital 1-2 10 dpo og i dag positiv digital 2-3. Satser på at den sitter helt til august. Masse lykke til videre denne uka, sender litt strekstøv :)
 
Tok CB early i dag. Der kom det jammen meg frem en blå strek før 3 min. Altså svak, men synlig.

Tok en fra babyplan- rosa strek. Svak med synlig..

Da klikka det og jeg tok enda en fra CB (ikke early) og her kom det et svakt kryss.

Mulig apoteket her begynner å lure på meg snart altså.....må ned i kveld da og kjøpe et par til...:D denne spira skal overvåkes frem til IKM!

Så gøy!!! Da slår du følge med meg videre [emoji1303][emoji1303] Jeg har ikm i morgen. Lurer på digital i kveld allerede, siden jeg har to [emoji56]
 
Hvordan spiser dere som har testet svakt positivt?

Jeg dropper vinen fremover, men hvor viktig er ser ift røkt laks, sushi og spekemat feks? Medium stekt kjøtt og blåmuggoster?

Sushi er vel ikke forbudt? Røykt laks spiser jeg hvis jeg vet den er helt fersk åpnet. Det andre der liker jeg ikke, så ikke noe problem. Det meste av sånn mat i Norge er jo helt trygt, men HVIS man skulle være så uheldig å finne noe dårlig, er det veldig dumt å skade den lille...
 
Hvordan spiser dere som har testet svakt positivt?

Jeg dropper vinen fremover, men hvor viktig er ser ift røkt laks, sushi og spekemat feks? Medium stekt kjøtt og blåmuggoster?

Jeg spiste både sushi og røkt laks sist :) bare passet på at røkelaksen var ferskest mulig. Holdt meg unna spekemat og blåmuggost liker jeg ikke så det er null stress å holde seg unna :p var også nøye med kjøttet, så får se hvor nøye jeg eventuelt blir denne gangen :p
 
Så gøy!!! Da slår du følge med meg videre [emoji1303][emoji1303] Jeg har ikm i morgen. Lurer på digital i kveld allerede, siden jeg har to [emoji56]


Digital slår vel bare ut ved IKM? Tenker det kanskje ikke er vists for meg enda...hadde vært gøy å fått opp «gravid» bare :D
 
Digital slår vel bare ut ved IKM? Tenker det kanskje ikke er vists for meg enda...hadde vært gøy å fått opp «gravid» bare :D

Digital slo ut før ikm hos meg sist. Vurderer å dra og kjøpe meg en etterpå for å se. Monitoren sa fortsatt ikke gravid i dag også, men strimlene viser fortsatt strek så tror monitoren må ha mer hcg :p hadde vært gøy om jeg hadde fått det "svart på hvitt" gravid. Men er også redd det skal komme ikke gravid på en digital også :bag: vi skal ikke ta en digital testedate senere?;)
 
Har glemt helt av å oppdatere her (har oppdatert i uke 47-gruppa) - fikk positiv test 8 dpo, positiv digital 1-2 10 dpo og i dag positiv digital 2-3. Satser på at den sitter helt til august. Masse lykke til videre denne uka, sender litt strekstøv :)

Gratulerer så mye! [emoji2][emoji256]
 
Back
Topp