❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Åå, strek jo :D :D Hurra!
Ja, føles helt sykt (men bra). HURRA! Håper den blir sterkere og sterkere utover uka. Veldig spent på din testing i morgen! Hvordan føler du deg? Jeg føler meg (trommevirvel) helt som vanlig, null symptomer.
 
Jeg har IKM på mandag i uke 48, men det er jo mye mer spennende å følge med på dere denne uka her [emoji1381]‍♀️
Min IKM er også på søndag eller mandag :D Strek i dag, så håper den blir sterkere utover uka. Gleder meg til å se på testene dine, heldigvis tidlig fortsatt :)
 
Ja, føles helt sykt (men bra). HURRA! Håper den blir sterkere og sterkere utover uka. Veldig spent på din testing i morgen! Hvordan føler du deg? Jeg føler meg (trommevirvel) helt som vanlig, null symptomer.
Hehe, godt å høre egentlig, blir sliten av å lure på om alt jeg kjenner i kroppen er et symptom:hilarious: bare superømme pupper, men pleier å være vanlig før mensen, så får se i morgen :D Og IKM er jo ikke før mandag, så har jo et par testedager fremover tenker jeg :p nyt streken din, så håper jeg den bare blir sterkere og sterkere:Heartpink Oppdaterer i morgen med test fra meg :D
 
11 dpo [emoji87][emoji87][emoji87]
3dd335b96f33d46148a514316ac20c59.jpg
Gratulerer så mye :)
 
Hehe, godt å høre egentlig, blir sliten av å lure på om alt jeg kjenner i kroppen er et symptom:hilarious: bare superømme pupper, men pleier å være vanlig før mensen, så får se i morgen :D Og IKM er jo ikke før mandag, så har jo et par testedager fremover tenker jeg :p nyt streken din, så håper jeg den bare blir sterkere og sterkere:Heartpink Oppdaterer i morgen med test fra meg :D
Ja, samme her. Det eneste symptomet jeg har hatt siden EL er to dager med magemurringer (kunne ha vært hva som helst, har hatt liknende uten å være gravid). Puppene mine er like små som vanlig, foreløpig ikke ømme men om dette går veien er det vel bare et spørsmål om tid før de eksploderer :hilarious: Mange spennende testedager, gleder meg masse til i morgen. Skal oppdatere med bilde selv dersom det er noe nytt å melde :D
 
Trodde jeg var på CD28 på mandag (da jeg testet negativ), men CD28 er jaggu meg i dag! Fortsatt ingen mens i sikte, vet ikke når jeg tørr å teste neste gang.. kanskje søndag om ikke mensen er kommet til da?![emoji85] hva ville dere gjort?
 
Å, det er lenge! Så alt for lenge! Tror jeg hadde sprekt! Dere fortjenrer en litten spire nå igjen! Denne mnd!!
Ja det må vi! Jeg åå! [emoji173]️

Jaa.. det er det[emoji24] Hu på 5 år maser om en baby hun også, hadde vært perfekt med nr 2 nå!! Plutselig er 5 åringen 6 og årene går fort når man holder på sånn her..

Testet idag da? Her var det blenda, 14 dpo - så spørs om løpet er kjørt.......
 
Jaa.. det er det[emoji24] Hu på 5 år maser om en baby hun også, hadde vært perfekt med nr 2 nå!! Plutselig er 5 åringen 6 og årene går fort når man holder på sånn her..

Testet idag da? Her var det blenda, 14 dpo - så spørs om løpet er kjørt.......

Så lenge det ikke er noen tr er det håp, men alltid kjedelig med blank test så seint. Vi har også en 5-åring [emoji39] som venter på småsøsken [emoji1303]
 
Hvordan går det med alle testerne idag?? :happy

Jeg får fremdeles, for tredje dag på rad veldig svake positive tester.. Var en anelse sterkere idag enn igår, men fortsatt ikke i nærheten av så tydelig som strek nr 1 liksom.. Hva skjer? Tenkte det kunne være noe galt med testene, men de første jeg tok for en ukes tid siden var totalt blenda, jeg kunne ikke se antydning til noe en gang, så det er ikke sånn at alle viser svakt positivt heller.. o_O Forvirra! Legger ved dagens merkelige resultat.
 

Vedlegg

  • Collage 2017-11-23 07_09_09.jpg
    Collage 2017-11-23 07_09_09.jpg
    208,8 KB · Visninger: 103
Back
Topp