Ja, føles helt sykt (men bra). HURRA! Håper den blir sterkere og sterkere utover uka. Veldig spent på din testing i morgen! Hvordan føler du deg? Jeg føler meg (trommevirvel) helt som vanlig, null symptomer.Åå, strek jo Hurra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, føles helt sykt (men bra). HURRA! Håper den blir sterkere og sterkere utover uka. Veldig spent på din testing i morgen! Hvordan føler du deg? Jeg føler meg (trommevirvel) helt som vanlig, null symptomer.Åå, strek jo Hurra!
Min IKM er også på søndag eller mandag Strek i dag, så håper den blir sterkere utover uka. Gleder meg til å se på testene dine, heldigvis tidlig fortsattJeg har IKM på mandag i uke 48, men det er jo mye mer spennende å følge med på dere denne uka her [emoji1381]
Hehe, godt å høre egentlig, blir sliten av å lure på om alt jeg kjenner i kroppen er et symptom bare superømme pupper, men pleier å være vanlig før mensen, så får se i morgen Og IKM er jo ikke før mandag, så har jo et par testedager fremover tenker jeg nyt streken din, så håper jeg den bare blir sterkere og sterkere Oppdaterer i morgen med test fra megJa, føles helt sykt (men bra). HURRA! Håper den blir sterkere og sterkere utover uka. Veldig spent på din testing i morgen! Hvordan føler du deg? Jeg føler meg (trommevirvel) helt som vanlig, null symptomer.
Krysser fingrene for i morgenHaha, gikk visst på en liten testsmell i dag, 1 dag før jeg egentlig skulle starte[emoji85] Den var HELT blenda, men d var kanskje ikke så veldig rart når jeg bare er 7 dpo[emoji23]
Jeg joiner dere Om det er ok?
jeg også
Gratulerer så mye11 dpo [emoji87][emoji87][emoji87]
Samme her!Gleder meg til mange tester her i morgen tidlig håper på mange positive også
Ja, samme her. Det eneste symptomet jeg har hatt siden EL er to dager med magemurringer (kunne ha vært hva som helst, har hatt liknende uten å være gravid). Puppene mine er like små som vanlig, foreløpig ikke ømme men om dette går veien er det vel bare et spørsmål om tid før de eksploderer Mange spennende testedager, gleder meg masse til i morgen. Skal oppdatere med bilde selv dersom det er noe nytt å meldeHehe, godt å høre egentlig, blir sliten av å lure på om alt jeg kjenner i kroppen er et symptom bare superømme pupper, men pleier å være vanlig før mensen, så får se i morgen Og IKM er jo ikke før mandag, så har jo et par testedager fremover tenker jeg nyt streken din, så håper jeg den bare blir sterkere og sterkere Oppdaterer i morgen med test fra meg
Blir spennendeGleder meg til mange tester her i morgen tidlig håper på mange positive også
Trodde jeg var på CD28 på mandag (da jeg testet negativ), men CD28 er jaggu meg i dag! Fortsatt ingen mens i sikte, vet ikke når jeg tørr å teste neste gang.. kanskje søndag om ikke mensen er kommet til da?![emoji85] hva ville dere gjort?
11 dpo [emoji87][emoji87][emoji87]
Å, det er lenge! Så alt for lenge! Tror jeg hadde sprekt! Dere fortjenrer en litten spire nå igjen! Denne mnd!!
Ja det må vi! Jeg åå! [emoji173]️
Åh, kjipt.. Lykke til i neste PP! Krysser fingrene for at det klaffer daDa var heksa her... Så da er det bare å vente på at hun er ferdig og jakte på nye gullegg! [emoji4]
Da var heksa her... Så da er det bare å vente på at hun er ferdig og jakte på nye gullegg! [emoji4]
Jaa.. det er det[emoji24] Hu på 5 år maser om en baby hun også, hadde vært perfekt med nr 2 nå!! Plutselig er 5 åringen 6 og årene går fort når man holder på sånn her..
Testet idag da? Her var det blenda, 14 dpo - så spørs om løpet er kjørt.......