❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Masse lykke til alle dere som skal teste i dag!! Håper dere får babystrek [emoji171]
 
7824a219e84b521af1b45e18ef939bcc.heic


Ikke noe å rope hurra for her nei.. PP18 here we come. 11 dpo i dag, så tanta kommer vel å knackar på dörren i helga.
 
Blenda her 10 DPO:shifty: men holder motet oppe foreløpig og gleder meg til testing de neste dagene:p
 

Vedlegg

  • BB6A3121-58F3-4E0D-BBD2-90FD8ACEB43F.jpeg
    BB6A3121-58F3-4E0D-BBD2-90FD8ACEB43F.jpeg
    207,8 KB · Visninger: 75
Hvordan går det med alle testerne idag?? :happy

Jeg får fremdeles, for tredje dag på rad veldig svake positive tester.. Var en anelse sterkere idag enn igår, men fortsatt ikke i nærheten av så tydelig som strek nr 1 liksom.. Hva skjer? Tenkte det kunne være noe galt med testene, men de første jeg tok for en ukes tid siden var totalt blenda, jeg kunne ikke se antydning til noe en gang, så det er ikke sånn at alle viser svakt positivt heller.. o_O Forvirra! Legger ved dagens merkelige resultat.
Svak eller ei, det er en babystrek :D når er IKM igjen? Kanskje du skal ta en CB med ukesindikator i morgen:D
 
Hvordan går det med alle testerne idag?? :happy

Jeg får fremdeles, for tredje dag på rad veldig svake positive tester.. Var en anelse sterkere idag enn igår, men fortsatt ikke i nærheten av så tydelig som strek nr 1 liksom.. Hva skjer? Tenkte det kunne være noe galt med testene, men de første jeg tok for en ukes tid siden var totalt blenda, jeg kunne ikke se antydning til noe en gang, så det er ikke sånn at alle viser svakt positivt heller.. o_O Forvirra! Legger ved dagens merkelige resultat.

Jeg ser streken din jeg!
 
Ikm var i går, blødde ikke en dråpe på hele dagen men littegrann to dager før ikm.... blenda tester, og det var jammen dagens test også [emoji24] nå orker jeg ikke mer!

96553a121bccc1d1d931485cd7820415.jpg
1e2a55bcfba927ef4fd17c6ba742e4cf.jpg
 
Tom for tester nå... 11 DPO og jeg gir litt opp... testet tidlig med de to andre. Så er vell bare å kjøpe inn bind så kommer TR i morgen...
 
Back
Topp