SuperSussi
Gift med forumet
Masse lykke til alle dere som skal teste i dag!! Håper dere får babystrek [emoji171]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svak eller ei, det er en babystrek når er IKM igjen? Kanskje du skal ta en CB med ukesindikator i morgenHvordan går det med alle testerne idag??
Jeg får fremdeles, for tredje dag på rad veldig svake positive tester.. Var en anelse sterkere idag enn igår, men fortsatt ikke i nærheten av så tydelig som strek nr 1 liksom.. Hva skjer? Tenkte det kunne være noe galt med testene, men de første jeg tok for en ukes tid siden var totalt blenda, jeg kunne ikke se antydning til noe en gang, så det er ikke sånn at alle viser svakt positivt heller.. Forvirra! Legger ved dagens merkelige resultat.
Kjedelig med hvit test, fikk det selv i dag
Ikke noe å rope hurra for her nei.. PP18 here we come. 11 dpo i dag, så tanta kommer vel å knackar på dörren i helga.
Fortsatt veldig tidlig da! Håper streken kommer om noen dager8 dpo. Fortsatt intet å spore på dagens test [emoji13]
Fortsatt veldig tidlig da! Håper streken kommer om noen dager
om dere ser?[emoji2]
Gratulerer - strek der ja [emoji4]om dere ser?[emoji2]
Hvordan går det med alle testerne idag??
Jeg får fremdeles, for tredje dag på rad veldig svake positive tester.. Var en anelse sterkere idag enn igår, men fortsatt ikke i nærheten av så tydelig som strek nr 1 liksom.. Hva skjer? Tenkte det kunne være noe galt med testene, men de første jeg tok for en ukes tid siden var totalt blenda, jeg kunne ikke se antydning til noe en gang, så det er ikke sånn at alle viser svakt positivt heller.. Forvirra! Legger ved dagens merkelige resultat.
om dere ser?[emoji2]
Jippii[emoji2] [emoji2] [emoji2]Ser jeg også!! [emoji3]
Ikm var i går, blødde ikke en dråpe på hele dagen men littegrann to dager før ikm.... blenda tester, og det var jammen dagens test også [emoji24] nå orker jeg ikke mer!
Hvite tester er det verste som er [emoji30] Krysser for deg [emoji171]