❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Den er ikke bakovervendt da? Derfor du ikke kjenner sprekken? Jeg kjenner der sprekken er, men den er definitivt lukket nå.

Skjønner ikke heeeelt hvordan plastfolie skal kjennes ut [emoji23][emoji23] men min er nå heeelt fløyelsmyk. Hvor mange dpo er du?

15 dpo.

Tappen kjennes ikke ut som selve plastfolien, min er også veldig myk. Men når man har plastfolie over en skål så kjenner du liksom hvor åpningen på skålen er, men plastfolien gjør at du ikke kan kjenne neddi skålen. Hahahha, fyfaen jeg er dårlig til å forklare [emoji85]

Virker litt bakovervendt, men kjenner hvor det egentlig er åpning. Vært sånn i 3 dager nå.
 
15 dpo.

Tappen kjennes ikke ut som selve plastfolien, min er også veldig myk. Men når man har plastfolie over en skål så kjenner du liksom hvor åpningen på skålen er, men plastfolien gjør at du ikke kan kjenne neddi skålen. Hahahha, fyfaen jeg er dårlig til å forklare [emoji85]

Virker litt bakovervendt, men kjenner hvor det egentlig er åpning. Vært sånn i 3 dager nå.

Hahaha, jeg skjønner ikke hva du mener [emoji23][emoji23] Men prøver å sette meg inn i det. Men kan det være slimproppen?? [emoji16] Bare blenda tester eller?
 
Hahaha, jeg skjønner ikke hva du mener [emoji23][emoji23] Men prøver å sette meg inn i det. Men kan det være slimproppen?? [emoji16] Bare blenda tester eller?

Er to stk som synes de ser noe på testen, men jeg Selv ser blenda. Har alltid full tr første dagen, aldri hatt kluss i syklus mer enn 1 dag +/-, men ikke denne gangen [emoji848]
 
11 dpo [emoji87][emoji87][emoji87]
3dd335b96f33d46148a514316ac20c59.jpg
Åå, hurra :p
 
Ja, det er virkelig verdens beste jobb, men litt tungt akkurat nå. Går heldigvis bra når jeg er inne på rom sammen med damene, men det er når jeg kommer ut derfra at jeg begynner å tenke... Nei, har ikke testa enda, blir i morgen som planlagt[emoji4] Men har ikke troa altså, kjenner ingen symptomer[emoji53]
Håper for oss begge :) dårlige følelse jeg også siden jeg ikke kjenner noe, men gleder meg til å teste noen dager fremover nå fra i morgen :p
 
Er to stk som synes de ser noe på testen, men jeg Selv ser blenda. Har alltid full tr første dagen, aldri hatt kluss i syklus mer enn 1 dag +/-, men ikke denne gangen [emoji848]

Spennende! Jeg har bare overutviklet streksyn. Så de er vel blenda. [emoji849] Testedate i morgen tidlig da? [emoji16]
 
Er det muuuulig å ha bekkensmerter FØR positiv test? Herlig het... hver gang jeg skal opp av sofaen er det skikkelig vondt. Går seg til når jeg beveger meg litt. Men AU!
 
Åå, man blir jo fort utolmodig når man prøver.. Vi har prøvd siden mars -16[emoji24] Snart to år det!!!
Har ei jente på 5 år som timg klaffet med engang med, men problemet nå er psprøyte som jeg brukte fra jan -15 til mars - 16[emoji849]

Vi må ha håpet oppe helt til tr kommer![emoji173]️ krysser alt for oss jeg værtfall!!

Å, det er lenge! Så alt for lenge! Tror jeg hadde sprekt! Dere fortjenrer en litten spire nå igjen! Denne mnd!!
Ja det må vi! Jeg åå! [emoji173]️
 
Åj åj åj, drister meg til å si gratulerer[emoji6]
Gratulerer så mye :)
Det var fine streker! Gratulerer! Jeg er 7dpo i dag, og fikk hvit test [emoji39]
Tusen takk! Tør ikke helt å slippe jubelen løs enda, er jo bare 9 dpo. Måttte (såklart) teste i ettermiddag også, streken var blitt en anelse sterkere. Har virkelig ikke gått opp for meg at jeg kanskje er gravid :Heartred Herregud... Min test var også blenda 7 dpo Krølle!
 
Back
Topp