❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Skulle ønske det fantes noen forklaring på det et sted, eller et bilde [emoji23] synes det er vanskelig å forklare hvordan det kjennes ut. Glatt.

Men det finnes jo en sånn side med bilder! Skal se om jeg husker hva den het [emoji28]
 
Skulle ønske det fantes noen forklaring på det et sted, eller et bilde [emoji23] synes det er vanskelig å forklare hvordan det kjennes ut. Glatt.

http://beautifulcervix.com/cervix-photo-galleries/photos-of-cervix/

Hvis du tåler å se slike bilder av tappen da :)

cdc1e9d5807af804a691f5bc76cea22c.png
09ca592313f4d4e5d21782b2ecf4fa75.png
ff894ac6e6504e4294c10f1296e98d38.png
 
I dag har jeg en litt tung dag. Jobber jo på fødeavdeling, så ser jo mager og babyer konstant, hele tiden. Syns det er så tungt å være rundt det hele tiden, når jeg lengter så indelig selv. Sikker på at jeg tenker på å bli gravid 99,9 % av døgnets våkne timer.
Det forstår jeg! Høres jo ut som en super jobb, men akkurat når du prøver selv, kan jeg skjønne at det er tungt:Heartred har du testet noe ennå?
 
Det forstår jeg! Høres jo ut som en super jobb, men akkurat når du prøver selv, kan jeg skjønne at det er tungt:Heartred har du testet noe ennå?

Ja, det er virkelig verdens beste jobb, men litt tungt akkurat nå. Går heldigvis bra når jeg er inne på rom sammen med damene, men det er når jeg kommer ut derfra at jeg begynner å tenke... Nei, har ikke testa enda, blir i morgen som planlagt[emoji4] Men har ikke troa altså, kjenner ingen symptomer[emoji53]
 
Min passer best med den nederste beskrivelsen på det nederste bildet. Ikke hard som nesetippen som de andre forklaringene. Men testene mine er jo negative [emoji22]

Der har jeg vært før, men fant liksom ikke et bilde som passet til «nygravid» liksom [emoji85] kanskje jeg har sett meg blind. Har du ?

Sett deg blind på hva? [emoji85]
 
Hehe, vi har ikke prøvd så lenge. Bare siden juni. Men jeg er en ekstremt utolmodig sjel [emoji28] dere da?

Er 1-2 dager over ikm, appene er ikke helt enige. Ja, hørt det er veldig forskjell på når folk får tilbake mens etter SA. Jeg temper denne mnd som jeg tror skal være ganske sikkert? Så nesten sikker på EL her også.

Åå, man blir jo fort utolmodig når man prøver.. Vi har prøvd siden mars -16[emoji24] Snart to år det!!!
Har ei jente på 5 år som timg klaffet med engang med, men problemet nå er psprøyte som jeg brukte fra jan -15 til mars - 16[emoji849]

Vi må ha håpet oppe helt til tr kommer![emoji173]️ krysser alt for oss jeg værtfall!!
 
I dag har jeg en litt tung dag. Jobber jo på fødeavdeling, så ser jo mager og babyer konstant, hele tiden. Syns det er så tungt å være rundt det hele tiden, når jeg lengter så indelig selv. Sikker på at jeg tenker på å bli gravid 99,9 % av døgnets våkne timer.

Det kan jeg tenke meg er tøft ja.. har hatt gravide venninner hele tiden mens jeg selv har prøvd, det gjør ting litt vanskeligere!

Føler med deg[emoji8]
 
Skjønner meg ikke på denne tappen jeg, samme hvor mange mnd jeg har prøvd å finne et slags mønster. Denne PP var den sentrert og føltes litt åpen helt til 6-7 dpo. Nå er den hard, myk utenpå, bakovervendt og lukket for første gang på lenge. Likevel er testene bleeeenda [emoji849]

Edit: Tror faktisk ikke den har vært som den er nå noen gang.. skal vel kanskje ikke tafse så mye men jeg blir tussete i hodet!! [emoji23]
 
Skjønner meg ikke på denne tappen jeg, samme hvor mange mnd jeg har prøvd å finne et slags mønster. Denne PP var den sentrert og føltes litt åpen helt til 6-7 dpo. Nå er den hard, myk utenpå, bakovervendt og lukket for første gang på lenge. Likevel er testene bleeeenda [emoji849]

Akkurat det samme her! Men jeg klarer liksom ikke beskrive hvordan den er lukket [emoji85]
 
Akkurat det samme her! Men jeg klarer liksom ikke beskrive hvordan den er lukket [emoji85]

Når man har født før er det jo et slags hakk i den. Man må nesten kjenne den gjennom flere sykluser for å vite hvordan sin egen kjennes ut både åpen og lukket. Men min er definitivt lukket nå. Det er så vidt man kjenner sprekken i den. Før TR kan man lett få litt av fingeren i den (har bare prøvd litt en gang).
 
Når man har født før er det jo et slags hakk i den. Man må nesten kjenne den gjennom flere sykluser for å vite hvordan sin egen kjennes ut både åpen og lukket. Men min er definitivt lukket nå. Det er så vidt man kjenner sprekken i den. Før TR kan man lett få litt av fingeren i den (har bare prøvd litt en gang).

Jeg merker når den er åpen, alltid funnet den sprekken/hullet før [emoji5]

Men nå er det akkurat som om noen har lagt plastfolie over den, du kjenner hvor den skal være men kjenner ikke åpningen liksom ? [emoji23][emoji85] hvis den ga mening.
 
Jeg merker når den er åpen, alltid funnet den sprekken/hullet før [emoji5]

Men nå er det akkurat som om noen har lagt plastfolie over den, du kjenner hvor den skal være men kjenner ikke åpningen liksom ? [emoji23][emoji85] hvis den ga mening.

Den er ikke bakovervendt da? Derfor du ikke kjenner sprekken? Jeg kjenner der sprekken er, men den er definitivt lukket nå.

Skjønner ikke heeeelt hvordan plastfolie skal kjennes ut [emoji23][emoji23] men min er nå heeelt fløyelsmyk. Hvor mange dpo er du?
 
Og en annen ting, morsomt at det hele tiden i beskrivelsene står hvilken farge den har. Hvem i all verdens land og rike finner ut av det sjøl? [emoji23]
 
Back
Topp