❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

1e67d94ec0f36cce6814ae3d7c6b2c07.heic


10 dpo her også. Tror jeg må liste meg inn i pp18 gitt.

Samme her [emoji53]
 
Ikke sant, vi står i samme situasjon skjønner jeg.. er ikke noe annet jeg ønsker mer enn å bli gravid, NÅ! Værtfall når jeg fikk «oppleve» det forrige mnd! Tenker hvor deilig det var de få ukene jeg var gravid!

Vet ikke hva magefølelsen sier lengre jeg, den er så usikker![emoji53]

Ja, føler deg sååå mye der. Var sååå lykkelig den graviditeten, å så miserabel da jeg mistet.
Hmm ja, håper vår usikker magefølelse betyr graviditet . For da er hvertfall ikke magefølelsen negativ [emoji1]
 
Da er dagen her, IKM... tr har ikke kommet for fullt som hun bruker, skjønner ikke.

Tok test for 30 min siden.
12a293075329f841ede9dd2e7e9c0b45.jpg
5c80bc30c04c1b7046347dfd86bd2650.jpg
e935cb411500f1479e8e39cc6fd6e6ea.jpg



Pp 18 da [emoji22]
 
Ser den. Det er litt verre med neg test jo nærmere ikm man kommer. Denne runden er jeg deilig avslappet og bare koser meg med testing. Har jo egentlig ikke tillatelse til å bli gravid denne runden, så litt skrekkblandet testefryd. Kjenner jeg egentlig blir ganske lettet over negativ test. Satser fullt neste runde [emoji12]

Da får vi håpe du får en ekstra fin jul[emoji173]️

Med en sambo som jobber på sjøen og mulig utreise om knappe 14 dager har vi det travelt!![emoji31]
Da er det 5 uker uten noe som klaffer!
 
Ja, føler deg sååå mye der. Var sååå lykkelig den graviditeten, å så miserabel da jeg mistet.
Hmm ja, håper vår usikker magefølelse betyr graviditet . For da er hvertfall ikke magefølelsen negativ [emoji1]

Ja, jeg også! Hvor lenge har dere prøvd?

Når venter du mens? Det er vell også litt usikkert siden vi har hatt SA.. jeg har jo tatt femar så VET at EL har vært, men sikkert litt usikkert akkurat når den kom også..
 
Ja, jeg også! Hvor lenge har dere prøvd?

Når venter du mens? Det er vell også litt usikkert siden vi har hatt SA.. jeg har jo tatt femar så VET at EL har vært, men sikkert litt usikkert akkurat når den kom også..

Hehe, vi har ikke prøvd så lenge. Bare siden juni. Men jeg er en ekstremt utolmodig sjel [emoji28] dere da?

Er 1-2 dager over ikm, appene er ikke helt enige. Ja, hørt det er veldig forskjell på når folk får tilbake mens etter SA. Jeg temper denne mnd som jeg tror skal være ganske sikkert? Så nesten sikker på EL her også.
 
Jeg nekter å endre noe for dere damer med blenda tester før TR faktisk er på plass! ;)
 
Negativ test i dag, men ingen tr enda. Men åpen tapp og pms [emoji28]
 
Vet du hvordan en lukket tapp kjennes ut? Jeg har fulgt med en god del, men nå synes jeg liksom at den kjennes lukket ut. Ikm idag, 0 blod. Men hadde bittelitt blod i går.

Det beste er å kjenne på seg selv gjennom en hel syklus for å lære sin egen tapp å kjenne. Da vil du klare å merke forskjell etter hvert[emoji4]
 
Haha, gikk visst på en liten testsmell i dag, 1 dag før jeg egentlig skulle starte[emoji85] Den var HELT blenda, men d var kanskje ikke så veldig rart når jeg bare er 7 dpo[emoji23]
 
I dag har jeg en litt tung dag. Jobber jo på fødeavdeling, så ser jo mager og babyer konstant, hele tiden. Syns det er så tungt å være rundt det hele tiden, når jeg lengter så indelig selv. Sikker på at jeg tenker på å bli gravid 99,9 % av døgnets våkne timer.
 
Det beste er å kjenne på seg selv gjennom en hel syklus for å lære sin egen tapp å kjenne. Da vil du klare å merke forskjell etter hvert[emoji4]

Har gjort det flere ganger, kjennes veldig godt når den er åpen. Men nå er det liksom helt glatt og bare en «bump» innover hvor åpningen skal være ellernoe.
 
Vet du hvordan en lukket tapp kjennes ut? Jeg har fulgt med en god del, men nå synes jeg liksom at den kjennes lukket ut. Ikm idag, 0 blod. Men hadde bittelitt blod i går.

Vet hvordan min kjennes ut.. Har ett barn fra før, så den blir liksom ikke helt lukket.
Men nå er den veldig åpen, så tenker tr er på vei de nærmeste dagene...
 
Vet hvordan min kjennes ut.. Har ett barn fra før, så den blir liksom ikke helt lukket.
Men nå er den veldig åpen, så tenker tr er på vei de nærmeste dagene...

Skulle ønske det fantes noen forklaring på det et sted, eller et bilde [emoji23] synes det er vanskelig å forklare hvordan det kjennes ut. Glatt.
 
Back
Topp