rjente22
Glad i forumet
10 dpo her også. Tror jeg må liste meg inn i pp18 gitt.
Samme her [emoji53]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10 dpo her også. Tror jeg må liste meg inn i pp18 gitt.
Ikke sant, vi står i samme situasjon skjønner jeg.. er ikke noe annet jeg ønsker mer enn å bli gravid, NÅ! Værtfall når jeg fikk «oppleve» det forrige mnd! Tenker hvor deilig det var de få ukene jeg var gravid!
Vet ikke hva magefølelsen sier lengre jeg, den er så usikker![emoji53]
Her også!
Ser den. Det er litt verre med neg test jo nærmere ikm man kommer. Denne runden er jeg deilig avslappet og bare koser meg med testing. Har jo egentlig ikke tillatelse til å bli gravid denne runden, så litt skrekkblandet testefryd. Kjenner jeg egentlig blir ganske lettet over negativ test. Satser fullt neste runde [emoji12]
Ja, føler deg sååå mye der. Var sååå lykkelig den graviditeten, å så miserabel da jeg mistet.
Hmm ja, håper vår usikker magefølelse betyr graviditet . For da er hvertfall ikke magefølelsen negativ [emoji1]
Ja, jeg også! Hvor lenge har dere prøvd?
Når venter du mens? Det er vell også litt usikkert siden vi har hatt SA.. jeg har jo tatt femar så VET at EL har vært, men sikkert litt usikkert akkurat når den kom også..
Haha, jaHallo! [emoji16] Kanskje vi burde laget en «mandag i uke 48»-tråd. Haha
Jeg nekter å endre noe for dere damer med blenda tester før TR faktisk er på plass!
Tr kom i dag
Negativ test i dag, men ingen tr enda. Men åpen tapp og pms [emoji28]
Vet du hvordan en lukket tapp kjennes ut? Jeg har fulgt med en god del, men nå synes jeg liksom at den kjennes lukket ut. Ikm idag, 0 blod. Men hadde bittelitt blod i går.
Haha, gikk visst på en liten testsmell i dag, 1 dag før jeg egentlig skulle starte[emoji85] Den var HELT blenda, men d var kanskje ikke så veldig rart når jeg bare er 7 dpo[emoji23]
Det beste er å kjenne på seg selv gjennom en hel syklus for å lære sin egen tapp å kjenne. Da vil du klare å merke forskjell etter hvert[emoji4]
Vet du hvordan en lukket tapp kjennes ut? Jeg har fulgt med en god del, men nå synes jeg liksom at den kjennes lukket ut. Ikm idag, 0 blod. Men hadde bittelitt blod i går.
Vet hvordan min kjennes ut.. Har ett barn fra før, så den blir liksom ikke helt lukket.
Men nå er den veldig åpen, så tenker tr er på vei de nærmeste dagene...