❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Stikkinger på høyre side å ømme bryster, 12 dpo- blank test i dag:shy: Har et liiite håp enda men det blir svakere for hver dag som går:wacky:
 
Blenda tidlig-test her 11 dpo[emoji19] har vanligvis kort lutealfase, så tr kommer nok når den skal i morgen.
 
Jeg er konstant sulten, og det renner rett å slett utflod. Flyr på do hele tiden fordi tror TR kommer. Og har vondt/stølhetsfølelse nederst i ryggen, men det er ganske vanlig nærme IKM. Puppene mine er IKKE ømme? Noe de aaalltid er før IKM. Den kroppen den kroppen altså... Skjønner ikke greia med ingen mens å ingen onklig positiv test nå noen dager over IKM.
 
Haha! Det tar seg vel opp i den andre gruppen når de andre nærmer seg IKM også, det er bare så kjedelig å være først. Jeg tok for øvrig en test i dag, helt hvit var den ☹️
Håper på strek de nærmeste dagene, fortsatt tidlig da :) Jeg tar første test i morgen :rolleyes:
 
Jeg er konstant sulten, og det renner rett å slett utflod. Flyr på do hele tiden fordi tror TR kommer. Og har vondt/stølhetsfølelse nederst i ryggen, men det er ganske vanlig nærme IKM. Puppene mine er IKKE ømme? Noe de aaalltid er før IKM. Den kroppen den kroppen altså... Skjønner ikke greia med ingen mens å ingen onklig positiv test nå noen dager over IKM.
Skjønner at det forvirrende og slitsomt. Håper du får en avklaring snart, og helst en positiv strek :Heartred
 
Back
Topp