Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper for deg! Kanskje positivt i morgen?Stikkinger på høyre side å ømme bryster, 12 dpo- blank test i dag Har et liiite håp enda men det blir svakere for hver dag som går
Krysser fingrene og håper på positiv test fra deg i morgenEr veldig spent på morgendagens test! Var antydning til strek idag, og el testen jeg tok var ganske så sterk[emoji2] tenk om det er en liten spire så kort tid etter SA[emoji173]
Har begynt å spotte... Så da er det klart for neste pp.
Blenda tidlig-test her 11 dpo[emoji19] har vanligvis kort lutealfase, så tr kommer nok når den skal i morgen.
Hvordan gikk det med deg? Skal jeg skrive deg opp på gravid lista?
Spotter så rekner med heksa er for fult i kveld.
Samme herJeg har IKM på mandag i uke 48, men det er jo mye mer spennende å følge med på dere denne uka her [emoji1381]
Samme her
Håper på strek de nærmeste dagene, fortsatt tidlig da Jeg tar første test i morgenHaha! Det tar seg vel opp i den andre gruppen når de andre nærmer seg IKM også, det er bare så kjedelig å være først. Jeg tok for øvrig en test i dag, helt hvit var den
Håper for deg! Kanskje positivt i morgen?
Skjønner at det forvirrende og slitsomt. Håper du får en avklaring snart, og helst en positiv strekJeg er konstant sulten, og det renner rett å slett utflod. Flyr på do hele tiden fordi tror TR kommer. Og har vondt/stølhetsfølelse nederst i ryggen, men det er ganske vanlig nærme IKM. Puppene mine er IKKE ømme? Noe de aaalltid er før IKM. Den kroppen den kroppen altså... Skjønner ikke greia med ingen mens å ingen onklig positiv test nå noen dager over IKM.
Skjønner at det forvirrende og slitsomt. Håper du får en avklaring snart, og helst en positiv strek
Spotter så rekner med heksa er for fult i kveld.