Ørkenrev
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
Nattevakt [emoji23][emoji23][emoji108]
Ah [emoji85][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nattevakt [emoji23][emoji23][emoji108]
9DPO og kan skimte en svaaak svak strek[emoji2] håper den blir sterkere[emoji173]
Åå, strek jo Hurra!Dagens test, 9 dpo. Spenningen stiger! Flere som har testet?
Så gøy Bilde?9DPO og kan skimte en svaaak svak strek[emoji2] håper den blir sterkere[emoji173]
Hei Hvordan står det til med deg?
Samme som her 9 dpo jeg og9DPO og kan skimte en svaaak svak strek[emoji2] håper den blir sterkere[emoji173]
Oioi, der er det definitivt strek! GratulererDagens test, 9 dpo. Spenningen stiger! Flere som har testet?
Glemte å ta bilde. Nå er streken vekke, men er vel ikke unormaltSå gøy Bilde?
Jeg fikk ikke frem streken på bildeGlemte å ta bilde. Nå er streken vekke, men er vel ikke unormalt
9dpo er jo fremdeles veldig tidlig! Vi får ta en ny en i morgen[emoji2]Jeg fikk ikke frem streken på bilde
Den er grei! Teste date da9dpo er jo fremdeles veldig tidlig! Vi får ta en ny en i morgen[emoji2]
Er håp helt til TR kommer13 DPO - blenda test... [emoji53]
Ja[emoji2] har murringer og er veeeldig trøtt[emoji85]Den er grei! Teste date da
Her har jeg ømme pupper, tisser mye og lever med håpetJa[emoji2] har murringer og er veeeldig trøtt[emoji85]
Er håp helt til TR kommer
SpennendeSant det da, med ett ille vondt bekken og økt utflod har jeg ett lite håp[emoji849][emoji53]
Spennende
Da satser vi på sterke strek i morgenJeg fikk ikke frem streken på bilde