Jeg kan settes opp på TR - da var tida ute for min del
Krysser fingre for dere andre!
Æsj så kjedelig! Ønsker deg masse lykke til i julerunden [emoji1303]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvisker takk Krysser fingrene for at det ordner seg for deg i neste PP isåfallHvisker gratulerer
Blenda tester og lav temp Så, kanskje neste pp
Jeg har IKM på mandag i uke 48, men det er jo mye mer spennende å følge med på dere denne uka her [emoji1381]
Hadde blenda 13dpo jeg å, 14, 15 og 16 så svake at jeg er usikker. Men fortsatt ikke mensen? Kanskke det er forje SA som tuller for syklusen vår?
Hvordan gikk testen din i dag?
Skikkelig mensmurringer i dag og føler at tr er på vei. Så da er det bare å stålsette seg for ny pp
Ja, vi får håpe det helt til det motsatte er bevist?[emoji31] Hva sier magefølelsen din?
Ååh tiden går så forferdelig sakte. Vil bare bli ferdig med skuffelsen og komme i gang med ny pp. Etter 16/17 pp er man mildt sagt negativ og har mista troa [emoji849] Håpet forsvinner ikke. Men... en pp til før IVF. Har så lyst å få det til selv!
Blenda [emoji53] la ut bilde nå nettopp[emoji24]
Her også!
Jeg har også ikm en av de første dagene i uke 48, men hovedtestingen foregår jo i denne uken [emoji41]
13 DPO, så blenda som man kan få det!![emoji24] Orker absolutt ikke en pp til[emoji31][emoji31]
Ja! Jeg vet ikke, jeg er sykt usikker. Har vært og er helt «opphengt» i å bli gravid etter SA’en. Så jeg tenker at jeg er gravid hele tiden. Å jeg håper sååå mye at jeg er gravid at jeg tror det kan ødelegge den ekte magefølelsen min [emoji53] har litt mensen smerter og føles ut som tr kommer hele tiden men er bare masse utflod. Det er hvertfall ikke likt som det pleier å være [emoji23][emoji28]
Hva sier magefølelsen din da?
Åh Det var dumt
Oh, noooo! [emoji33] Men det er enda sjanse til å få årets fineste julegave [emoji1303]
Pff, joda.. fortsatt ingen tr heller og mulig SA forrige mnd har klusset litt med syklus! Men blir like skuffet over hver negative test..