❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Jeg kan settes opp på TR - da var tida ute for min del :sorry:

Krysser fingre for dere andre! :signs003

Oh no :( Skal gjøre det, men håper virkelig dette er siste besøket på veldig mange mnd
 
8b85e9c5119cbd42f599ce6a763c242f.heic


13 DPO, så blenda som man kan få det!![emoji24] Orker absolutt ikke en pp til[emoji31][emoji31]
 
Ja, vi får håpe det helt til det motsatte er bevist?[emoji31] Hva sier magefølelsen din?

Ja! Jeg vet ikke, jeg er sykt usikker. Har vært og er helt «opphengt» i å bli gravid etter SA’en. Så jeg tenker at jeg er gravid hele tiden. Å jeg håper sååå mye at jeg er gravid at jeg tror det kan ødelegge den ekte magefølelsen min [emoji53] har litt mensen smerter og føles ut som tr kommer hele tiden men er bare masse utflod. Det er hvertfall ikke likt som det pleier å være [emoji23][emoji28]
Hva sier magefølelsen din da?
 
Ååh tiden går så forferdelig sakte. Vil bare bli ferdig med skuffelsen og komme i gang med ny pp. Etter 16/17 pp er man mildt sagt negativ og har mista troa [emoji849] Håpet forsvinner ikke. Men... en pp til før IVF. Har så lyst å få det til selv!

Jeg føler med deg, pp 17 her [emoji53] ikm i dag, ikke blod. Litt blod i går og dagen før. 2 negative tester [emoji25] har ikke håp lenger for noe
 
Hmm.. Spottinga er borte og ingen TR.... Hadde det ikke vært antydning til strek nå som jeg er 12 dpo dersom det hadde vært en mulig graviditet....?
 
Ja! Jeg vet ikke, jeg er sykt usikker. Har vært og er helt «opphengt» i å bli gravid etter SA’en. Så jeg tenker at jeg er gravid hele tiden. Å jeg håper sååå mye at jeg er gravid at jeg tror det kan ødelegge den ekte magefølelsen min [emoji53] har litt mensen smerter og føles ut som tr kommer hele tiden men er bare masse utflod. Det er hvertfall ikke likt som det pleier å være [emoji23][emoji28]
Hva sier magefølelsen din da?

Ikke sant, vi står i samme situasjon skjønner jeg.. er ikke noe annet jeg ønsker mer enn å bli gravid, NÅ! Værtfall når jeg fikk «oppleve» det forrige mnd! Tenker hvor deilig det var de få ukene jeg var gravid!

Vet ikke hva magefølelsen sier lengre jeg, den er så usikker![emoji53]
 
Pff, joda.. fortsatt ingen tr heller og mulig SA forrige mnd har klusset litt med syklus! Men blir like skuffet over hver negative test..

Ser den. Det er litt verre med neg test jo nærmere ikm man kommer. Denne runden er jeg deilig avslappet og bare koser meg med testing. Har jo egentlig ikke tillatelse til å bli gravid denne runden, så litt skrekkblandet testefryd. Kjenner jeg egentlig blir ganske lettet over negativ test. Satser fullt neste runde [emoji12]
 
Back
Topp