❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

4bd3209f2aca66e3759c134a36c4c1e9.jpg
om dere ser?[emoji2]
Jeg ser :D :woot:

Jeg valgte å ikke teste i dag, tror tr kommer i morgen som for to pp’er siden. Klarer ikke flere blanke tester. 12 dpo i dag. Tok en tidlig-test i går (ikke på morgenurin da men) som var blank. I går var jeg skikkelig lei meg, i dag har jeg stelt godt med meg selv, tatt en lang dusj og god kopp kaffe, og ser mer fremover[emoji4] skal gi beskjed når tr dukker opp.

Jeg valgte å ikke teste i dag, tror tr kommer i morgen som for to pp’er siden. Klarer ikke flere blanke tester. 12 dpo i dag. Tok en tidlig-test i går (ikke på morgenurin da men) som var blank. I går var jeg skikkelig lei meg, i dag har jeg stelt godt med meg selv, tatt en lang dusj og god kopp kaffe, og ser mer fremover[emoji4] skal gi beskjed når tr dukker opp.

Føler med deg [emoji22] Håper ikke du får besøk av tanta. Masse lykke til [emoji173]️

Takk[emoji173]️ men 99% sikker på at den kommer. Så at tr har dukket opp for deg[emoji20] masse lykke til neste pp, hadde jo vært stas med pos test i julegave for oss begge[emoji1392][emoji92]

Ja, det hadde vært tidenes julegave!! Og det fortjener vi [emoji7]

På en måte er det greit at tr kom så jeg kan gå videre til neste pp. Følte meg liksom ikke gravid denne gangen, og fikk ikke til EL testingen. Men denne gangen klarer jeg det! September 2018, here we come! [emoji23]

DD0F3D5C-4908-4F0F-9E0A-8106BE3FF349.jpeg
11 DPO og ikke antydning til noe som helst :(
Vet at det fortsatt er tidlig, men er ganske så sikker på at tanta dukker opp i helga.
Tempen min bekrefter mistankene mine. Æsj altså :mad::angry1

Jaa.. det er det[emoji24] Hu på 5 år maser om en baby hun også, hadde vært perfekt med nr 2 nå!! Plutselig er 5 åringen 6 og årene går fort når man holder på sånn her..

Testet idag da? Her var det blenda, 14 dpo - så spørs om løpet er kjørt.......

Ja, vi får håpe nr 2 ligger i magen din nå allerede [emoji6]
Nei, har bare en test igjen såå tror jeg venter. Kanskje til lørdag eller imorgen. Usikker. Løpet er aldri kjørt før mensen er her! Håp litt til!

Kraków på lørdag... håper TR er kommet til da (om hun absolutt skal komme denne mnd)... er så dumt å ikke vite.

Back
Topp