Jeg serom dere ser?[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg serom dere ser?[emoji2]
Jeg valgte å ikke teste i dag, tror tr kommer i morgen som for to pp’er siden. Klarer ikke flere blanke tester. 12 dpo i dag. Tok en tidlig-test i går (ikke på morgenurin da men) som var blank. I går var jeg skikkelig lei meg, i dag har jeg stelt godt med meg selv, tatt en lang dusj og god kopp kaffe, og ser mer fremover[emoji4] skal gi beskjed når tr dukker opp.
Føler med deg [emoji22] Håper ikke du får besøk av tanta. Masse lykke til [emoji173]️
Takk[emoji173]️ men 99% sikker på at den kommer. Så at tr har dukket opp for deg[emoji20] masse lykke til neste pp, hadde jo vært stas med pos test i julegave for oss begge[emoji1392][emoji92]
Jaa.. det er det[emoji24] Hu på 5 år maser om en baby hun også, hadde vært perfekt med nr 2 nå!! Plutselig er 5 åringen 6 og årene går fort når man holder på sånn her..
Testet idag da? Her var det blenda, 14 dpo - så spørs om løpet er kjørt.......
10 dpo og 100 % negativ test[emoji174] Har aldri vært gravid før, men kjenner på ingen måte at jeg kan være gravid.
11 DPO og samme hvite test her og venter også på TR i helgen
Ikke noe å rope hurra for her nei.. PP18 here we come. 11 dpo i dag, så tanta kommer vel å knackar på dörren i helga.
Samme her! Håper for oss noen dager til Men merker at en negativ test er trist uansett10 dpo og 100 % negativ test[emoji174] Har aldri vært gravid før, men kjenner på ingen måte at jeg kan være gravid.
om dere ser?[emoji2]
Samme her! Håper for oss noen dager til Men merker at en negativ test er trist uansett
8 dpo. Fortsatt intet å spore på dagens test [emoji13]
om dere ser?[emoji2]