❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

E2944A55-7BAC-4103-89EC-957983E47785.jpeg

5 min
No er det berre og vente.
 
Melder meg inn her da jeg fått positiv el test ikveld :)

MissK - PP? - B2 - EL 6/10 - IKM 20/10
 
8f606aeb59e5caa187e04f0d39058273.heic


Her er bilde av mine el tester : øverst CD 13 de to i midten CD 14 morgen og ettermiddag og nederst CD 15 idag tidlig...
jeg syns test streken er så svak, og skjønner meg ikke helt på de, men har tatt femar og EL skal være idag.. syns dere det vises en økning?
 
8f606aeb59e5caa187e04f0d39058273.heic


Her er bilde av mine el tester : øverst CD 13 de to i midten CD 14 morgen og ettermiddag og nederst CD 15 idag tidlig...
jeg syns test streken er så svak, og skjønner meg ikke helt på de, men har tatt femar og EL skal være idag.. syns dere det vises en økning?
Ser økning, men litt vanskelig å vurdere de to nederste. Blir spennende og se neste test da :D Kan jo hende den blir positiv i ettermiddag/kveld!
 
8f606aeb59e5caa187e04f0d39058273.heic


Her er bilde av mine el tester : øverst CD 13 de to i midten CD 14 morgen og ettermiddag og nederst CD 15 idag tidlig...
jeg syns test streken er så svak, og skjønner meg ikke helt på de, men har tatt femar og EL skal være idag.. syns dere det vises en økning?
Hmm.. Jeg synes at nr. 3 ovenifra ser sterkest ut, men litt vanskelig å si o_O
Blir spennende å se neste test ja!
 
Ja, de er så rare.. jeg kjøpte en ny pk med tester og de vil ikke bli like sterke som de forrige... men vil tro den skal bli enda sterkere. [emoji848]
 
8f606aeb59e5caa187e04f0d39058273.heic


Her er bilde av mine el tester : øverst CD 13 de to i midten CD 14 morgen og ettermiddag og nederst CD 15 idag tidlig...
jeg syns test streken er så svak, og skjønner meg ikke helt på de, men har tatt femar og EL skal være idag.. syns dere det vises en økning?


Jeg synes også 3 ser sterkest ut for å være ærlig!
Sett på deg cowboy-bootsa og ri deg inn i solnedgangen ;) :excited001
 
Ja, men tror du den kan være på topp der? Spennende fremover!!
Ja, det kan det være :smug:
Bla deg litt tilbake i tråden, så ser du mine EL-tester.. Den sterkeste min ligner litt på den sterkeste din?
Jeg er selv spent på min test i ettermiddag... Kanskje vi følger hverandre med svakere tester :happy:
 
Ja, det kan det være :smug:
Bla deg litt tilbake i tråden, så ser du mine EL-tester.. Den sterkeste min ligner litt på den sterkeste din?
Jeg er selv spent på min test i ettermiddag... Kanskje vi følger hverandre med svakere tester :happy:

Så dine også ja, dine streker var også svake begge to først.. lignet veldig! Stemmer det med dine beregninger at EL var igår eller?
Vi må oppdatere hverandre i ettermiddag da [emoji16] spent[emoji847]
 
Så dine også ja, dine streker var også svake begge to først.. lignet veldig! Stemmer det med dine beregninger at EL var igår eller?
Vi må oppdatere hverandre i ettermiddag da [emoji16] spent[emoji847]
Nei, etter mine beregninger skal EL være på torsdag eller fredag egentlig..! Så det spørs om den ikke kommer litt tidligere enn ventet. Isåfall VELDIG greit å vite :happy119
Ja, oppdateringer må inn i ettermiddag...! :blob7
 
Nei, etter mine beregninger skal EL være på torsdag eller fredag egentlig..! Så det spørs om den ikke kommer litt tidligere enn ventet. Isåfall VELDIG greit å vite :happy119
Ja, oppdateringer må inn i ettermiddag...! :blob7

Da spørs det om den kom tidligere ja [emoji85]

Jeg har litt EL vondt i magen no, så lurer på om det skjer noe.. jaja, la inn aksjer igår kveld som ventet så![emoji846]

Gleder meg på oppdatering[emoji846]
 
Back
Topp