Vet ikke. Er bare på andre syklus etter p-pilleslutt, og forrige syklus tempet jeg ikke og gav litt opp EL-testing også
Da blir det ekstra spennende...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke. Er bare på andre syklus etter p-pilleslutt, og forrige syklus tempet jeg ikke og gav litt opp EL-testing også
Melder meg inn her da jeg fått positiv el test ikveld
MissK - PP? - B2 - EL 6/10 - IKM 20/10
Så flott happy humpin
Melder meg inn her hos dere, jeg
Eplekake90 - PP1 - B1 - EL 7/11 - IKM 21.11
Ser økning, men litt vanskelig å vurdere de to nederste. Blir spennende og se neste test da Kan jo hende den blir positiv i ettermiddag/kveld!
Her er bilde av mine el tester : øverst CD 13 de to i midten CD 14 morgen og ettermiddag og nederst CD 15 idag tidlig...
jeg syns test streken er så svak, og skjønner meg ikke helt på de, men har tatt femar og EL skal være idag.. syns dere det vises en økning?
Hmm.. Jeg synes at nr. 3 ovenifra ser sterkest ut, men litt vanskelig å si
Her er bilde av mine el tester : øverst CD 13 de to i midten CD 14 morgen og ettermiddag og nederst CD 15 idag tidlig...
jeg syns test streken er så svak, og skjønner meg ikke helt på de, men har tatt femar og EL skal være idag.. syns dere det vises en økning?
Hmm.. Jeg synes at nr. 3 ovenifra ser sterkest ut, men litt vanskelig å si
Blir spennende å se neste test ja!
Ja, det kan det væreJa, men tror du den kan være på topp der? Spennende fremover!!
Jeg synes også 3 ser sterkest ut for å være ærlig!
Sett på deg cowboy-bootsa og ri deg inn i solnedgangen
Ja, det kan det være
Bla deg litt tilbake i tråden, så ser du mine EL-tester.. Den sterkeste min ligner litt på den sterkeste din?
Jeg er selv spent på min test i ettermiddag... Kanskje vi følger hverandre med svakere tester
Nei, etter mine beregninger skal EL være på torsdag eller fredag egentlig..! Så det spørs om den ikke kommer litt tidligere enn ventet. Isåfall VELDIG greit å viteSå dine også ja, dine streker var også svake begge to først.. lignet veldig! Stemmer det med dine beregninger at EL var igår eller?
Vi må oppdatere hverandre i ettermiddag da [emoji16] spent[emoji847]
Nei, etter mine beregninger skal EL være på torsdag eller fredag egentlig..! Så det spørs om den ikke kommer litt tidligere enn ventet. Isåfall VELDIG greit å vite
Ja, oppdateringer må inn i ettermiddag...!