❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Har den? [emoji43] Noen sier at den kommer et par dager etter at testen ikke viser strek?

El-testene viser hormontoppen til lh. Selve el pleier å komme 12-36 etter den mest positive testen. Hvis lh-toppen er kort, er det ikke alltid man klarer å fange den på tester. Ville tatt en ny test i morgen tidlig for å være helt sikker på at testen i ettermiddag ikke er feil. Med negativ test i dag, kan du ha el i dag eller i morgen. Det vanligste er å regne 1dpo dagen etter negativ test, men hvis du ikke temper, vet du aldri helt sikkert om/når egget slapp. Lykke til!

Så, egentlig er temping den beste måten å vite helt sikkert på?

e3676da5e9185beb70f73297f2a5214b.heic

HJELP!!

Se den siste her, der er begge streker svakere.. hva kan det bety?

717e9786168f7e236e631eef1b04f8d9.jpg

Tok en ny nå i kveld og den er like negativ. Prøver igjen i morgen for å være på den sikre siden, men tror nok at det stemmer og at EL er i dag. Akkurat nå har jeg bare vondt i magen og murrer som fy [emoji30]

717e9786168f7e236e631eef1b04f8d9.jpg

Tok en ny nå i kveld og den er like negativ. Prøver igjen i morgen for å være på den sikre siden, men tror nok at det stemmer og at EL er i dag. Akkurat nå har jeg bare vondt i magen og murrer som fy [emoji30]
Det har murret i flere dager hos meg nå før el.

Ny kontroll her imorgen :)

Jepp. Tempen skal stige og holde seg der i minst tre dager etter el. Ganske enkelt og stilig. [emoji1303]

Kjenner jeg gleder meg litt til å starte å tempe ;)

CD12 etter SA og el testene er super svake enda... så blir spennende å se om jeg får el i det hele tatt

1 DPO:smiley-angelic003:smiley-bounce012
La spenningen begynne:dance018

Åh, du kommer til å få positiv test før jeg har fått el en gang heldige du! Venter el om en ukes tid. Har bare hatt 11-12 dager lutealfase siste to sykluser, så da havner jeg alltid sist med el i ikm-gruppene. Kjeeeedelig. Men mye god underholdning i å følge dere som ligger foran meg og holder statistikken i godt humør!

CD15 og jeg kjenner stikkinger på venstre side.. enten er EL på tur snart eller så er det en cyste. Krysser fingrene for EL :smiley-angelic001
Er også veldig øm der nede. Kanskje Letrozol gjør jobben sin?

CD15 og jeg kjenner stikkinger på venstre side.. enten er EL på tur snart eller så er det en cyste. Krysser fingrene for EL :smiley-angelic001
Er også veldig øm der nede. Kanskje Letrozol gjør jobben sin?

Det hørest veldig lovende ut! Egget bor jo i en slags cyste før det sendes ut, så ikke så rart at symptomene ligner... spennende og aktive dager for deg nå om dagen da [emoji56][emoji12]

Back
Topp