❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Det hørest veldig lovende ut! Egget bor jo i en slags cyste før det sendes ut, så ikke så rart at symptomene ligner... spennende og aktive dager for deg nå om dagen da [emoji56][emoji12]

Hihi, spørs om det blir noen ekstra rideturer på meg de neste dagene laughing4
 
Hei!

Jeg er ny her, men er inne i min 4. pp nå. Syklus på ca 28 dager. IKM uke 47. Er litt usikker på når jeg har eggløsning, da jeg har en litt "rar" mensturasjon. Varer i 7 dager, men de 5 første dagene er det bare brunt. Er likevel såpass mye at jeg må bruke truseinnlegg. De to siste dagene er det rikelig, frisk blødning. Jeg leser noen steder at man skal regne den første dagen med frisk blødning som første dagen i syklusen, men er så usikker! Har begynt med eggløsningstester denne runden for føste gang, og begynte å teste dag 10 (dersom første dag i syklus er første dag med brun blødning), og er nå på dag 14. Har ikke testet positivt på eggløsningstestene, men nå blir strekene bare svakere og svakere. Betyr det at jeg har hatt eggløsning, eller betyr det at den kommer etter hvert? Noen som har peiling? :)
 
Hei!

Jeg er ny her, men er inne i min 4. pp nå. Syklus på ca 28 dager. IKM uke 47. Er litt usikker på når jeg har eggløsning, da jeg har en litt "rar" mensturasjon. Varer i 7 dager, men de 5 første dagene er det bare brunt. Er likevel såpass mye at jeg må bruke truseinnlegg. De to siste dagene er det rikelig, frisk blødning. Jeg leser noen steder at man skal regne den første dagen med frisk blødning som første dagen i syklusen, men er så usikker! Har begynt med eggløsningstester denne runden for føste gang, og begynte å teste dag 10 (dersom første dag i syklus er første dag med brun blødning), og er nå på dag 14. Har ikke testet positivt på eggløsningstestene, men nå blir strekene bare svakere og svakere. Betyr det at jeg har hatt eggløsning, eller betyr det at den kommer etter hvert? Noen som har peiling? :)
Velkommen lillespøn! :)
Har du bilde av testene dine...? Hvis testene bare blir svakere, ville jeg gjette på at EL har vært, uten at jeg er noen ekspert ;)
 
Takk for raskt svar :) Nei, har ikke tatt vare på dem, men er ikke i tvil om at de er svakere. Må vel sikkert gjøre det neste pp da :) Har ikke hatt noen tegn på eggløsning enda, og det hadde jeg forrige syklus da jeg (trodde) jeg hadde eggløsning. Får vel bare fortsette å teste for sikkerhets skyld :)
 
CD15 og jeg kjenner stikkinger på venstre side.. enten er EL på tur snart eller så er det en cyste. Krysser fingrene for EL :smiley-angelic001
Er også veldig øm der nede. Kanskje Letrozol gjør jobben sin?

Krysser fingrene for at det er EL!! [emoji3]
 
Takk for raskt svar :) Nei, har ikke tatt vare på dem, men er ikke i tvil om at de er svakere. Må vel sikkert gjøre det neste pp da :) Har ikke hatt noen tegn på eggløsning enda, og det hadde jeg forrige syklus da jeg (trodde) jeg hadde eggløsning. Får vel bare fortsette å teste for sikkerhets skyld :)
Sikkert lurt.. Kan jo være at EL faktisk lurer rett rundt hjørnet ;)
 
Ingen EL i sikte ifølge denne ihvertfall, men kjenner at det jobbes mot det - spennende uke! :D

0E8D0BBB-C73B-4ED7-8D97-8E7AAB0A464D.jpeg
 
Ville regnet den som positiv, ja. Pleier testene dine å stoppe der før de blir svakere, eller får du også tester hvor testestreken er klart sterkere enn kontrollstreken?

Tror ikkje toppen er enda. Har ikkje testa siden kl 5 om morgon. Fram til kl 15, Har eg ikkje testa. Er usikker om toppen har vert el om den kommer seinare i kveld. Har vert litt sterkere før.
 
Tror ikkje toppen er enda. Har ikkje testa siden kl 5 om morgon. Fram til kl 15, Har eg ikkje testa. Er usikker om toppen har vert el om den kommer seinare i kveld. Har vert litt sterkere før.

Uansett rett rundt hjørnet da! Jeg må vente en hel uke til [emoji13]
 
Godt å se at det er flere enn meg som starter testingen på CD8. Når har du vanligvis el?
Vet ikke. Er bare på andre syklus etter p-pilleslutt, og forrige syklus tempet jeg ikke og gav litt opp EL-testing også :p
 
Back
Topp