❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Tusler meg offisielt inn her.
Rainbowdash- pp12(1kjemisk+1ma i uke 9, sept)- el 07.11- ikm 20.11
 
Eggejakten er i gang. Øverst fra søndag, så mandag og i dag (CD 10, 11 og 12) den på søndag var ikke like sterk innenfor tiden:rolleyes: estimert EL på torsdag, så får se de neste dagene! Aksjer blir lagt anhver dag nå:p:p (satser på den strategien denne ppxsmile6)

Noen andre på eggejakt?
 

Vedlegg

  • 0D0738E0-AF29-4C26-AD46-0992024638F6.jpeg
    0D0738E0-AF29-4C26-AD46-0992024638F6.jpeg
    599 KB · Visninger: 57
Eggejakten er i gang. Øverst fra søndag, så mandag og i dag (CD 10, 11 og 12) den på søndag var ikke like sterk innenfor tiden:rolleyes: estimert EL på torsdag, så får se de neste dagene! Aksjer blir lagt anhver dag nå:p:p (satser på den strategien denne ppxsmile6)

Noen andre på eggejakt?
Eggjakt her også! Men er nok litt tidlig ute :p Startet igår, og er foreløpig bare såvidt jeg kan skimte streken. CD 9 idag. Blir spennende utover uka! :D Forventer vel EL iløpet av helga i forhold til symptomer forrige syklus (testet ikke da og bare pp2 nå).
 
Eggjakt her også! Men er nok litt tidlig ute :p Startet igår, og er foreløpig bare såvidt jeg kan skimte streken. CD 9 idag. Blir spennende utover uka! :D Forventer vel EL iløpet av helga i forhold til symptomer forrige syklus (testet ikke da og bare pp2 nå).
Pp3 på meg og testet for eggløsning forrige pp og denne! Virker som jeg har ganske stabil syklus, så glad for det:D lykke til på videre eggejakt!:p
 
Eggejakten er i gang. Øverst fra søndag, så mandag og i dag (CD 10, 11 og 12) den på søndag var ikke like sterk innenfor tiden:rolleyes: estimert EL på torsdag, så får se de neste dagene! Aksjer blir lagt anhver dag nå:p:p (satser på den strategien denne ppxsmile6)

Noen andre på eggejakt?

Spennende [emoji2]
 
Pp3 på meg og testet for eggløsning forrige pp og denne! Virker som jeg har ganske stabil syklus, så glad for det:D lykke til på videre eggejakt!:p
Takk for det og lykke til du også! :):D
 
Er i grunnen enig med dere på dette bildet, men nå når de alle har tørket ser den fra i går sterkest ut [emoji4] Vi får se på morgendagens test!

Hvordan har det gått med deg?

Hmm, legg ut bilde av de tørka da? Har samme «problem» jeg også.. skal la min tørke litt til så legger jeg ut bilde etterpå [emoji846]
 
3dfde48eca7ce6b4cca493b8059961a5.heic
05e1c70ec807a0288679c65932c92afa.heic


Nederste test tatt nå ikveld, først fersk så tørket... like usikker enda jeg! Hadde EL smerter i magen idag og kjenner noe i puppene nå[emoji848]

Hva tror dere?
 
Back
Topp