Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes den ser positiv ut jeg ogsåJah... hva tror vi om denne da? [emoji848]Vis vedlegget 235782
Dagens eller gårsdagens...? [emoji851]
Da er EL testene blit svakere. Så blir tempen høy i morgon så er jeg 1 dpo.
Jah... hva tror vi om denne da? [emoji848]Vis vedlegget 235782
Flere som føler at det kiler i brystene i tiden før/rundt EL? Haha!
Eggjakt her også! Men er nok litt tidlig ute Startet igår, og er foreløpig bare såvidt jeg kan skimte streken. CD 9 idag. Blir spennende utover uka! Forventer vel EL iløpet av helga i forhold til symptomer forrige syklus (testet ikke da og bare pp2 nå).Eggejakten er i gang. Øverst fra søndag, så mandag og i dag (CD 10, 11 og 12) den på søndag var ikke like sterk innenfor tiden estimert EL på torsdag, så får se de neste dagene! Aksjer blir lagt anhver dag nå (satser på den strategien denne pp)
Noen andre på eggejakt?
Pp3 på meg og testet for eggløsning forrige pp og denne! Virker som jeg har ganske stabil syklus, så glad for det lykke til på videre eggejakt!Eggjakt her også! Men er nok litt tidlig ute Startet igår, og er foreløpig bare såvidt jeg kan skimte streken. CD 9 idag. Blir spennende utover uka! Forventer vel EL iløpet av helga i forhold til symptomer forrige syklus (testet ikke da og bare pp2 nå).
Syns dagens ser positiv ut jeg [emoji1360][emoji846]
Eggejakten er i gang. Øverst fra søndag, så mandag og i dag (CD 10, 11 og 12) den på søndag var ikke like sterk innenfor tiden estimert EL på torsdag, så får se de neste dagene! Aksjer blir lagt anhver dag nå (satser på den strategien denne pp)
Noen andre på eggejakt?
Takk for det og lykke til du også!Pp3 på meg og testet for eggløsning forrige pp og denne! Virker som jeg har ganske stabil syklus, så glad for det lykke til på videre eggejakt!
Jeg har hatt det de siste dagene Egguttak/eggløsning fredag
Er i grunnen enig med dere på dette bildet, men nå når de alle har tørket ser den fra i går sterkest ut [emoji4] Vi får se på morgendagens test!
Hvordan har det gått med deg?