❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Da er vi mest sannsynlig i dpo-land igjen!(forutsetter at det jeg tok som EL-symptomer var det). Tester er kjøpt inn og det er bare å krysse fingre og vente og se, da! Føles ut som en evighet allerede!!
 
Dpo1, livet er bedre her.[emoji6] for da betyr det at el kom denne pp[emoji4] [emoji106]
 
Håper EL kommer til helga, hvis jeg går ut fra at 1.dag i syklis var 30.oktober. Hvis ikke har jeg gått glipp av EL[emoji24][emoji174]
 
Dpo1, livet er bedre her.[emoji6] for da betyr det at el kom denne pp[emoji4] [emoji106]

Jeg er også 1 DPO idag, tenker at symptomene igår var EL, har jo også tatt femar denne runden som alltid har gitt meg EL så den har nok vært[emoji16] selv om EL testene er litt rare!
 
Jeg er også 1 DPO idag, tenker at symptomene igår var EL, har jo også tatt femar denne runden som alltid har gitt meg EL så den har nok vært[emoji16] selv om EL testene er litt rare!
Teste date til neste helg da[emoji28] [emoji85] [emoji389]
 
Denne pp har jeg hverken tempa eller testa(er tom), så da er det litt frustrerende at jeg opplevde rosa på papiret på cd 10, og en liten blødning på cd 12. Kan det ha vært blødning ifm el. Vanligvis har jeg el på cd17. [emoji33]
 
Jaa, tenkte egentlig å holde meg til 21.11 jeg [emoji85] meen vet jo at det ikke går!
Jeg tenkte først å vente til inn, meeeen så var jeg realistisk og tenkte det klarer jeg ikke uansett. Men venter til dpo 10 tidligst, helst dpo 12 da jeg fikk svak positiv sist graviditet.
Men for meg er en strek som må tydes negativ, så burde vente til dpo12[emoji57]
 
Begynt å få litt el slim, men testene er så svake at kan såvidt kalle det en strek[emoji85] er det vanlig at one step testene fra ebay bruker veldig lang tid på å vise strek?
 
2 DPO i dag, 3 dager siden ovitrelle sprøyte. Tar Gtester hver dag for å se den forsvinne og forhåpentligvis bli sterkere utover i neste uke :nailbiting: Håper egget har blitt befruktet og at det klamrer seg fast denne gangen!!
 
Denne pp har jeg hverken tempa eller testa(er tom), så da er det litt frustrerende at jeg opplevde rosa på papiret på cd 10, og en liten blødning på cd 12. Kan det ha vært blødning ifm el. Vanligvis har jeg el på cd17. [emoji33]

Har hørt at ein er meget fruktbar da.
 
Jeg tenkte først å vente til inn, meeeen så var jeg realistisk og tenkte det klarer jeg ikke uansett. Men venter til dpo 10 tidligst, helst dpo 12 da jeg fikk svak positiv sist graviditet.
Men for meg er en strek som må tydes negativ, så burde vente til dpo12[emoji57]

Ja, tenkte kanskje å teste på fredag.. siden vi har julebord med jobb da [emoji849] men lurer på om jeg ikke skal drikke uansett..

Bli noen spennende dager fremover, skikkelig symptom leting[emoji7]
 
Ja, tenkte kanskje å teste på fredag.. siden vi har julebord med jobb da [emoji849] men lurer på om jeg ikke skal drikke uansett..

Bli noen spennende dager fremover, skikkelig symptom leting[emoji7]
Går sikkert på en smell fredag jeg med, håper jeg klarer å motstå....[emoji28]
 
Kjenner jeg mister litt motet... Første gang jeg har testet etter EL. Føler vel ikke at strekene (hverken test strek eller kontroll strek) har gitt noe særlig utslag. Men har kjent etter på kroppen og jeg har mye murringer og har hatt EL slim. Legger inn noen aksjer i dag også og så tror jeg at jeg gir meg for denne gang. Blir helt demotivert når jeg føler at jeg ikke får til denne testingen. I følge forrige tr så skal jeg ha eggløsning om to dager. Hadde blødning i to dager før tr kom, men det var brunt så det er vel ikke starten på tr?
Hvor mange dager etter murringer og slim har dere hatt EL? Kjenner ikke helt syklusen min for jeg har gått på p-piller fram til august. :(
 
Kjenner jeg mister litt motet... Første gang jeg har testet etter EL. Føler vel ikke at strekene (hverken test strek eller kontroll strek) har gitt noe særlig utslag. Men har kjent etter på kroppen og jeg har mye murringer og har hatt EL slim. Legger inn noen aksjer i dag også og så tror jeg at jeg gir meg for denne gang. Blir helt demotivert når jeg føler at jeg ikke får til denne testingen. I følge forrige tr så skal jeg ha eggløsning om to dager. Hadde blødning i to dager før tr kom, men det var brunt så det er vel ikke starten på tr?
Hvor mange dager etter murringer og slim har dere hatt EL? Kjenner ikke helt syklusen min for jeg har gått på p-piller fram til august. :(
Kjenner meg så igjen i det du skriver! Forrige runde gav jeg opp hele testingen fordi jeg først fikk sterkere tester og så plutselig svakere igjen uten å ha vært positiv. Kanskje jeg gikk glipp av den... Ble så demotivert. Denne runden har jeg bestemt meg for å ikke gi opp testingen, og har i tillegg begynt å tempe. Kan virkelig anbefale det!
Hadde EL-slim i nesten én uke og masse symptomer til og fra, men når EL var i forhold til det aner jeg ikke :sour:
 
Back
Topp