❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

:Heartred
Det blir nok stopp på prøvingen dessverre.. Men jeg håper det bare blir pause, og at han kommer på bedre tanker (selv om tiden er i ferd med å løpe fra oss). Vil gjerne følge dere her inne til TR kommer, men så får det bli "på gjensyn" etter det ;)
Ønsker dere alle masse lykke til, og håper på to streker til alle sammen! :signs003

Så trist å høre :sorry: Håper for deg at han bare trenger å klarne tankene litt. Mannen min er også litt fram og tilbake, og tiden løper i fra oss også. Og så mister jeg litt motet selv. Men håper at ting ordner seg for dere :Heartpink
 
Kjenner meg så igjen i det du skriver! Forrige runde gav jeg opp hele testingen fordi jeg først fikk sterkere tester og så plutselig svakere igjen uten å ha vært positiv. Kanskje jeg gikk glipp av den... Ble så demotivert. Denne runden har jeg bestemt meg for å ikke gi opp testingen, og har i tillegg begynt å tempe. Kan virkelig anbefale det!
Hadde EL-slim i nesten én uke og masse symptomer til og fra, men når EL var i forhold til det aner jeg ikke :sour:

Kanskje jeg skal prøve å tempe neste pp jeg også. Kjenner jo på kroppen når jeg har eggløsning, men greit å få med seg høyden.
Denne pp ble egentlig bare stress og mas. Og ikke minst frustrasjon. :(
Det er litt trøst i å høre at jeg ikke er alene om å slite med testingen, følte meg så dum. Men håper at det klaffer for deg denne pp!! :happy:
 
Kjenner meg også veldig igjen i det du skriver.

Jeg har mest sannsynlig EL til helgen, men jeg har nattevaktshelg på jobb. Kanskke dumt spørsmål, men skal jeg da teste meg når jeg står opp, altså på ettermiddagen, eller sent på kvelden, siden jeg teknisk sett da er på ettermiddag?[emoji848][emoji23]

Jeg tror kanskje jeg hadde testet både ettermiddag og kveld jeg. Men jeg er jo blitt en testertøs :joyful:
Har skjønt på min egen kropp at ting kan skje mellom hver gang jeg tester, og jeg gikk nok glipp av høyden på testen min.
 
Kanskje jeg skal prøve å tempe neste pp jeg også. Kjenner jo på kroppen når jeg har eggløsning, men greit å få med seg høyden.
Denne pp ble egentlig bare stress og mas. Og ikke minst frustrasjon. :(
Det er litt trøst i å høre at jeg ikke er alene om å slite med testingen, følte meg så dum. Men håper at det klaffer for deg denne pp!! :happy:
Er ikke så lett med denne prøvingen :confused: Mye som skal klaffe og man vil jo såklart gjøre alt "riktig", da blir det fort stressende. Du er nok langt ifra alene om å slite med det ja, så dum trenger du ihvertfall ikke å føle deg i tillegg :)
Tusen takk, lykke til du også! :Heartred
 
Jeg tror kanskje jeg hadde testet både ettermiddag og kveld jeg. Men jeg er jo blitt en testertøs :joyful:
Har skjønt på min egen kropp at ting kan skje mellom hver gang jeg tester, og jeg gikk nok glipp av høyden på testen min.

Jeg er selv på eggjakt og enda ikke fått pos el-test. Fikk det aldri forrige pp, men temper i tillegg som viste at jeg hadde el når jeg skulle. Denne pp har jeg gått litt bananas med el-tester (3 ganger om dagen, morgen, tidlig ettermiddag og kveld). Mister litt håpet nå, el skal liksom komme i morgen (hvis syklusen er stabil), men ingen pos test enda. Har el-slim og tappen viser snarlig el, så skjønner ikke hbvorfor den forbanna testen ikke slår ut[emoji52]
 
EL snart her ser det ut som :D Men stusser over langt færre EL-symptomer denne syklusen... Forrige hadde jeg jo et hav av symptomer. Masse EL-slim, ømme brystvorter og masse murring. Kroppen altså.

8FDCBAD7-4581-4789-952D-938A7D376C87.jpeg


E9F461CC-827D-476A-9C4E-4FE985D3B749.jpeg
 
Dagens EL-test. Forventer EL i dag, så får håpe det har skjedd noe i kveld når jeg tester. Har tidligere stemt veldig i forhold til EL-test og forventer EL, men har da tester på kvelden. Aksjer legges uansett inn annehver dag:D
 

Vedlegg

  • 5885116F-1C5C-43EA-8C0C-66793C647CE2.jpeg
    5885116F-1C5C-43EA-8C0C-66793C647CE2.jpeg
    406,3 KB · Visninger: 73
Popper inn her jeg :) men noe usikker på EL dato :) kommer med mer info etter hvert.
 
Jeg er selv på eggjakt og enda ikke fått pos el-test. Fikk det aldri forrige pp, men temper i tillegg som viste at jeg hadde el når jeg skulle. Denne pp har jeg gått litt bananas med el-tester (3 ganger om dagen, morgen, tidlig ettermiddag og kveld). Mister litt håpet nå, el skal liksom komme i morgen (hvis syklusen er stabil), men ingen pos test enda. Har el-slim og tappen viser snarlig el, så skjønner ikke hbvorfor den forbanna testen ikke slår ut[emoji52]

Jeg skal også ha EL i morgen. Har hatt slim i 4-5 dager så da stemmer det vel kanskje. Har også alle andre dumme EL symptomer. Men enig med den derre testen. Dummeste prosjektet jeg har gått løs på :yuck: Men det er i hvert fall hyggelig å se en test som gidder å gi meg to streker :joyful: Veldig godt å ha noen som er i samme båt og som forstår hva en går igjennom. Det er jo ingen andre jeg kan snakke med om dette. Mannen skjønner jo ikke problemet i det hele tatt :p
 
b1cd67ea2b66585f2ae2bfef2136afad.jpg


Kan noen hjelpe meg å forklare disse testene? Den øverste er tatt for ni dager siden, og den nederste er tatt nå nettopp. Ingen ser positive ut, men ingen tvil om at EL er rett rundt hjørnet [emoji15] Jeg synes de var sterkere i starten. Og den fjerde ovenfra ser ganske lik ut i virkeligheten. Men EL slim og smerter er jo nå. Skjønner ingenting jeg [emoji23]
 
b1cd67ea2b66585f2ae2bfef2136afad.jpg


Kan noen hjelpe meg å forklare disse testene? Den øverste er tatt for ni dager siden, og den nederste er tatt nå nettopp. Ingen ser positive ut, men ingen tvil om at EL er rett rundt hjørnet [emoji15] Jeg synes de var sterkere i starten. Og den fjerde ovenfra ser ganske lik ut i virkeligheten. Men EL slim og smerter er jo nå. Skjønner ingenting jeg [emoji23]

Ikke så lett det der. Ingen av testene ser sånn superpositiv ut med mine øyne, men jeg vet ikke hvordan din lh-topp vanligvis er. Hvor lange sykluser har du? Ville nok fortsatt å teste, og se om det dukker opp en tydeligere lh-topp, særlig hvis kroppen signaliserer el nå snarlig...
 
Ikke så lett det der. Ingen av testene ser sånn superpositiv ut med mine øyne, men jeg vet ikke hvordan din lh-topp vanligvis er. Hvor lange sykluser har du? Ville nok fortsatt å teste, og se om det dukker opp en tydeligere lh-topp, særlig hvis kroppen signaliserer el nå snarlig...

Takk for svar [emoji3]
Har aldri testet etter EL så jeg vet ikke hvordan det skal se ut. Men enig i at de ikke ser positive ut. Men ut ifra hvordan jeg kjenner kroppen min så faller egget mest sannsynlig i morgen, og det stemmer med tr syklus også. Nei, da får jeg bare fortsette å teste da [emoji848]
Men neste pp blir det temping! [emoji23]
 
Takk for svar [emoji3]
Har aldri testet etter EL så jeg vet ikke hvordan det skal se ut. Men enig i at de ikke ser positive ut. Men ut ifra hvordan jeg kjenner kroppen min så faller egget mest sannsynlig i morgen, og det stemmer med tr syklus også. Nei, da får jeg bare fortsette å teste da [emoji848]
Men neste pp blir det temping! [emoji23]

Jeg stemmer for at du slipper noen ny pp, men hvis det skulle skje, er du hjertelig velkommen i temp-gjengen. Det er kjempegøy og veldig lærerikt! Ta en til test seint kveld og se om lh-toppen er på vei da, hvis du venter el i morgen [emoji1303]
 
Frustrert!! Tok en el test i morges som var på god vei til å bli positiv, men de andre jeg har tatt idag har såvidt vist strek.... lurer på å prøve noen andre tester enn one step
 
Frustrert!! Tok en el test i morges som var på god vei til å bli positiv, men de andre jeg har tatt idag har såvidt vist strek.... lurer på å prøve noen andre tester enn one step

Kan anbefale Helm medical sine, kjøpt på tostreker. De har aldri lurt meg. Men jeg har ikke prøvd noen andre heller da [emoji85].
 
Endelig positiv el-test!!! Bare dumt at vi ikke får lagt inn aksjer i dag. Fikk lagt i går. Og vi må få til en runde i morgen! Det er vel ikke for sent da? Skal ta ny el-test i morgen tidlig. Om den da er negativ, er vel el i morgen?
 
Kan anbefale Helm medical sine, kjøpt på tostreker. De har aldri lurt meg. Men jeg har ikke prøvd noen andre heller da [emoji85].
Får prøve neste runde! Er ikke sikkert jeg får el siden det bare er 2 uker siden SA. Men syns det var rart at den var på god vei til å bli positiv i morges
 
Back
Topp