❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Endelig positiv el-test!!! Bare dumt at vi ikke får lagt inn aksjer i dag. Fikk lagt i går. Og vi må få til en runde i morgen! Det er vel ikke for sent da? Skal ta ny el-test i morgen tidlig. Om den da er negativ, er vel el i morgen?
Er det ikke slik at EL kommer 12-36 timer etter positiv test? Så da kan dere jo rekke det :) Vet ikke hvordan det er dersom testen er positiv flere ganger, om man da skal telle timene fra den siste positive. Hmm. Er ikke så lett det her :wacky:
 
Er det ikke slik at EL kommer 12-36 timer etter positiv test? Så da kan dere jo rekke det :) Vet ikke hvordan det er dersom testen er positiv flere ganger, om man da skal telle timene fra den siste positive. Hmm. Er ikke så lett det her :wacky:

El kommer vanligvis 12-36 timer ette lh-toppen. Hvis man har flere pos tester, er det gjerne én av testene som er mer positiv enn de andre, og dermed representerer toppen. Helt sikker på el blir man ikke uten litt temping [emoji6]
 
Endelig positiv el-test!!! Bare dumt at vi ikke får lagt inn aksjer i dag. Fikk lagt i går. Og vi må få til en runde i morgen! Det er vel ikke for sent da? Skal ta ny el-test i morgen tidlig. Om den da er negativ, er vel el i morgen?

Det går vel fint uansett ettersom sæd lever 3-5 dager i kroppen vår? [emoji3]
 
El kommer vanligvis 12-36 timer ette lh-toppen. Hvis man har flere pos tester, er det gjerne én av testene som er mer positiv enn de andre, og dermed representerer toppen. Helt sikker på el blir man ikke uten litt temping [emoji6]
Okei, det gjorde det litt klarere :) Takk! Glad jeg begynte å tempe denne runden i tillegg til testene :joyful:
 
Det går vel fint uansett ettersom sæd lever 3-5 dager i kroppen vår? [emoji3]
KAN leve i 3-5 dager ja, men er ikke sikkert de gjør det vel? Kommer vel an på forholdene "inni der" og kvaliteten på spermen?
 
KAN leve i 3-5 dager ja, men er ikke sikkert de gjør det vel? Kommer vel an på forholdene "inni der" og kvaliteten på spermen?

Ja, det kommer an på kvaliteten og pH-verdien. Men vi klarer vel ikke å ta livet av svømmerne i løpet av en dag? [emoji15] Selv føler jeg at jeg lekker i flere dager [emoji23]
 
Ja, det kommer an på kvaliteten og pH-verdien. Men vi klarer vel ikke å ta livet av svømmerne i løpet av en dag? [emoji15] Selv føler jeg at jeg lekker i flere dager [emoji23]
Hehehe, nei jeg håper da ikke det :p
 
El kommer vanligvis 12-36 timer ette lh-toppen. Hvis man har flere pos tester, er det gjerne én av testene som er mer positiv enn de andre, og dermed representerer toppen. Helt sikker på el blir man ikke uten litt temping [emoji6]

Tok test kl 16; negativ men sterk strek. Kl 20; positiv. Så får vi se i morgen tidlig[emoji4] temper, men den gir meg jo ikke svar FØR el[emoji28]
 
Tok test kl 16; negativ men sterk strek. Kl 20; positiv. Så får vi se i morgen tidlig[emoji4] temper, men den gir meg jo ikke svar FØR el[emoji28]

Nei, det gjør det ikke, så når testene blir positiv er det bare å sende inn horder med soldater!!
 
b1cd67ea2b66585f2ae2bfef2136afad.jpg


Kan noen hjelpe meg å forklare disse testene? Den øverste er tatt for ni dager siden, og den nederste er tatt nå nettopp. Ingen ser positive ut, men ingen tvil om at EL er rett rundt hjørnet [emoji15] Jeg synes de var sterkere i starten. Og den fjerde ovenfra ser ganske lik ut i virkeligheten. Men EL slim og smerter er jo nå. Skjønner ingenting jeg [emoji23]

I morgon er den nok positiv.
 
Nest siste fra i dag tidlig og siste fra i kveld, får teste i morgen tidlig også enten har toppen vært i ettermiddag eller så er den i morgen:D
 

Vedlegg

  • 365061C9-8E88-47DD-8B71-A4A4A446EAD1.jpeg
    365061C9-8E88-47DD-8B71-A4A4A446EAD1.jpeg
    650,2 KB · Visninger: 86
Temp økning på 0,03 sa det er vel ingen egg denne mnd. Har til vanlig el slim i 4 til 5 dager men denne mnd var det opp til 8 dager. El testene er negative så blir nok testing på el om den kommer igjen.
 
Såvidt strek idag, dumme kropp! Trodde den skulle bli positiv i går kveld, men var kun den i går morges som viste sterkere strek[emoji17] begynner å miste motet
 
Back
Topp