❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

37ef27d324ff2976a5fb70a50d51ed58.heic
134ea69914f30416ff7c6cce3c593a97.heic


Øverst igår, nederst idag.. tror nok EL var igår, hva tror dere?[emoji846]

Jeg tar utgangspunkt i at EL er dagen med første negative test etter de positive, så jeg ville sagt at EL er i dag[emoji4]
 
Ser ut som jeg er på god vei mot DPO-land også! :D Blir spennende å se kveldens test. Ryker vel kanskje en test før jobb også, er jo superspennende dette. Tempkurven ser lovende ut også :happy:

F9ADED03-F8E9-410C-AE4E-FE306A3D4D19.jpeg
 
4DPO og begynner å bli lei av ventetiden :wtf: hehe. Men skal prøve å holde minst mulig fokus på det i helgen. Jeg tar jo tester hver dag nå for å se ovitrellen gå ut av kroppen og når den gjør det blir det veldig nervepirrende å se om det skjer noe.. Forrige syklus (kjemisk) hadde jeg negativ test dag 8 og positiv igjen dag 11-16.. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke teste på forhånd, men heller vente til neste søndag (13 DPO) med å ta test.. Men det klarer jeg jo ikke :rolleyes: Godt å vite at det kun er 10 dager igjen til jeg kan forvente et sikkert svar, selv om jeg vet jeg blir så inderlig skuffet nå om det er negativt.
 
4DPO og begynner å bli lei av ventetiden :wtf: hehe. Men skal prøve å holde minst mulig fokus på det i helgen. Jeg tar jo tester hver dag nå for å se ovitrellen gå ut av kroppen og når den gjør det blir det veldig nervepirrende å se om det skjer noe.. Forrige syklus (kjemisk) hadde jeg negativ test dag 8 og positiv igjen dag 11-16.. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke teste på forhånd, men heller vente til neste søndag (13 DPO) med å ta test.. Men det klarer jeg jo ikke :rolleyes: Godt å vite at det kun er 10 dager igjen til jeg kan forvente et sikkert svar, selv om jeg vet jeg blir så inderlig skuffet nå om det er negativt.
Spennende :D Skjønner at det er nervepirrende! Krysser fingrene for deg :) Jeg er 1 DPO i morgen, og IKM først 24/11, så håper de neste ukene flyr fort!!
 
4DPO og begynner å bli lei av ventetiden :wtf: hehe. Men skal prøve å holde minst mulig fokus på det i helgen. Jeg tar jo tester hver dag nå for å se ovitrellen gå ut av kroppen og når den gjør det blir det veldig nervepirrende å se om det skjer noe.. Forrige syklus (kjemisk) hadde jeg negativ test dag 8 og positiv igjen dag 11-16.. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke teste på forhånd, men heller vente til neste søndag (13 DPO) med å ta test.. Men det klarer jeg jo ikke :rolleyes: Godt å vite at det kun er 10 dager igjen til jeg kan forvente et sikkert svar, selv om jeg vet jeg blir så inderlig skuffet nå om det er negativt.

Åh, du er så heldig! Jeg venter enda på el... [emoji13] Håper det blir to varige streker veldig snart [emoji1303]
 
Spennende :D Skjønner at det er nervepirrende! Krysser fingrene for deg :) Jeg er 1 DPO i morgen, og IKM først 24/11, så håper de neste ukene flyr fort!!

Tusen takk! Krysser fingrene for deg også! :D Aldri opplevd at tiden går så sakte som den gjør nå som vi prøver å få barn

Åh, du er så heldig! Jeg venter enda på el... [emoji13] Håper det blir to varige streker veldig snart [emoji1303]

Håper EL kommer snart!! :D
 
Venter og enda på EL. Holdt en baby litt ekstra lenge på jobb på onsdag i håpa om at det kunne booste eggstokkene mine[emoji23][emoji85]

Sånt har jeg troen på! Vise for kroppen hva man prøver å oppnå liksom . Konkretisering er et bra virkemiddel! [emoji1303] Jeg håper egentlig på sein el jeg da, for jeg har ikke fått klarering til å bli gravid ennå [emoji13]
 
Sånt har jeg troen på! Vise for kroppen hva man prøver å oppnå liksom . Konkretisering er et bra virkemiddel! [emoji1303] Jeg håper egentlig på sein el jeg da, for jeg har ikke fått klarering til å bli gravid ennå [emoji13]

Helt enig! Prøvde å ikke fokusere på sorgen over at jeg ikke har blitt gravid enda, men heller på lengselen, og hvor deilig det var å holde en helt fersk nyfødt[emoji4] Håper det funker!
 
Temp økning på 0,03 sa det er vel ingen egg denne mnd. Har til vanlig el slim i 4 til 5 dager men denne mnd var det opp til 8 dager. El testene er negative så blir nok testing på el om den kommer igjen.
Æsj[emoji173]
 
4 egg ut her idag. Får telefon om befruktning imorgen, men vet først onsdag om noen overlever og settes inn. Blir noen krevende dager psykisk..
 
4 egg ut her idag. Får telefon om befruktning imorgen, men vet først onsdag om noen overlever og settes inn. Blir noen krevende dager psykisk..
[emoji173] satser på 4 gullegg[emoji4]
 
Back
Topp