❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

I går kveld fikk jeg fast smil på cb digital med dobbel hormonindikator, testa med strips i dag og fortsatt positiv i ettermiddag. Ble så glad (fikk jo aldri pos el-test forrige pp). Håper den er negativ i kveld, fikk heldigvis sendt inn soldater nå i sted[emoji56]

Jippi, glad på dine vegne[emoji2][emoji1319] Nå må de bare svømme godt!
 
I går kveld fikk jeg fast smil på cb digital med dobbel hormonindikator, testa med strips i dag og fortsatt positiv i ettermiddag. Ble så glad (fikk jo aldri pos el-test forrige pp). Håper den er negativ i kveld, fikk heldigvis sendt inn soldater nå i sted[emoji56]

Spennende :) Prøvd lenge?
 
I går kveld fikk jeg fast smil på cb digital med dobbel hormonindikator, testa med strips i dag og fortsatt positiv i ettermiddag. Ble så glad (fikk jo aldri pos el-test forrige pp). Håper den er negativ i kveld, fikk heldigvis sendt inn soldater nå i sted[emoji56]

Så bra :D masse lykke til ;)
 
Lurer på om jeg har gått glipp av LH-toppen min jeg o_O Veldig sterk på sen morgen idag, men veldig svak igjen kl 14 :eek: Kanskje toppen var mellom kl 17 igår kveld og til morgenen idag?
Får ta en test til i kveld for sikkerhetsskyld :happy:
 
4 egg ut her idag. Får telefon om befruktning imorgen, men vet først onsdag om noen overlever og settes inn. Blir noen krevende dager psykisk..

Åh, så utrolig spennende! Skjønner at det er belastende å gå slik på vent. Med fire egg ut, burde det være gode sjanser. Jeg skal krysse alle fingre for deg! Håper virkelig det er gullegget som er hentet ut nå [emoji1303]
 
Lurer på om jeg har gått glipp av LH-toppen min jeg o_O Veldig sterk på sen morgen idag, men veldig svak igjen kl 14 :eek: Kanskje toppen var mellom kl 17 igår kveld og til morgenen idag?
Får ta en test til i kveld for sikkerhetsskyld :happy:
Da har jeg ihvertfall funnet ut at jeg har veldig kort LH-topp, siden jeg ikke rakk å finne den engang. Regner med at den var et sted mellom kl 17 igår (tredje test) og kl 10 idag (nest nederste test). Bare blitt svakere nå, tatt to tester idag etter den sterke. Irriterende at jeg ikke tok flere tester igår og tidligere på morgenen idag :yuck:

81EB50EB-645A-4DBE-BD85-CF1ECBB073B9.jpeg


8722D8A7-E8FA-4531-9270-A4B4146EBC62.jpeg
 
Da har jeg ihvertfall funnet ut at jeg har veldig kort LH-topp, siden jeg ikke rakk å finne den engang. Regner med at den var et sted mellom kl 17 igår (tredje test) og kl 10 idag (nest nederste test). Bare blitt svakere nå, tatt to tester idag etter den sterke. Irriterende at jeg ikke tok flere tester igår og tidligere på morgenen idag :yuck:

Vis vedlegget 236025

Vis vedlegget 236026

Men hadde du sex da?[emoji4]
 
Da har jeg ihvertfall funnet ut at jeg har veldig kort LH-topp, siden jeg ikke rakk å finne den engang. Regner med at den var et sted mellom kl 17 igår (tredje test) og kl 10 idag (nest nederste test). Bare blitt svakere nå, tatt to tester idag etter den sterke. Irriterende at jeg ikke tok flere tester igår og tidligere på morgenen idag :yuck:

Vis vedlegget 236025

Vis vedlegget 236026

Ser sånn ut, ja. Spennende å se om tempen spretter i været nå da [emoji1303]
 
Men da burde det jo holde, spiller jo ingen rolle om du fanget det på en tissepinne, så lenge du hadde sex på rett tidspunkt[emoji2][emoji173]️
Det har du helt rett i :joyful: Ble bare så paff over at det plutselig ble svakere tester igjen. Er nok litt vel opphengt i de testene :hilarious: Blir jo nesten sprø av det her. Men veldig spennende da!
 
4 dpo idag og symptomjakten har allerede begynt! Så langt: murringer. Prøver å ikke lese for mye inn i ting. Kjenner jeg ble litt mer optimistisk! Hadde dette symptomet fra 3dpo sist!
 
Back
Topp