❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Sant, men den burde vel ikke gått nedover om man var gravid? Haha
Jo d er helt normalt med feks en feste dip [emoji4]
Det er jo lov å håpe det var årsaken [emoji173]

Er 3 dpo og no stikker det i eggstokker. Kan det være tegn på at egget blir pussja nedover til livmora ? Har litt murringer og.

Er 3 dpo og no stikker det i eggstokker. Kan det være tegn på at egget blir pussja nedover til livmora ? Har litt murringer og.
Jeg ser ihvertfall på det som et godt tegn :) Er 5 dpo her og har hatt små stikkinger og murringer fra 3dpo. Sånn var det med første jenta og nå forrige mnd da jeg mista. Krysser fingre! Kjenner ut som en eeevighet til testetid denne gangen!

Lady_Z - pp1 - EL 11/11 - Ikm 24/11

Tester dere med morgenurin? Fikk positiv el test i går, og super positiv idag, men da hadde jeg ikke vært på do på 9 timer[emoji12] det har vel litt å si?

Tester dere med morgenurin? Fikk positiv el test i går, og super positiv idag, men da hadde jeg ikke vært på do på 9 timer[emoji12] det har vel litt å si?

Testen kan være positiv flere ganger, så test frem til den er negativ igjen og regn EL dagen etter, eventuelt samme dag om du får negativ imorgen tidlig. :)

0755b0e7cb842a60abf716578c833475.heic

Positiv og smilefjes i går på dagen. Denne nå. EL i dag?

Takk [emoji16] PP17, avventer prøverør til på nyåret. Har gitt opp litt men det skader ikke prøve [emoji16]

Enda ikke fått positiv EL-test[emoji30]
Jeg fikk aldri positive EL tester da jeg ble gravid med første barnet, men gravid ble jeg, for vi prøvde jo selv om det ikke slo ut noe på EL testene. Men det var demotiverende å aldri få noe smilefjes liksom! Trodde ikke helt på at jeg kunne blitt gravid [emoji23] Lykke til! Håper testene slår ut snart og hvis ikke så ikke fortvil - du kan fint ha EL uten at det vises på testene :)

Back
Topp