Jo d er helt normalt med feks en feste dip [emoji4]Sant, men den burde vel ikke gått nedover om man var gravid? Haha
Det er jo lov å håpe det var årsaken [emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo d er helt normalt med feks en feste dip [emoji4]Sant, men den burde vel ikke gått nedover om man var gravid? Haha
Opptil 3 dager før [emoji4] spennende å registrere el-tegn ja[emoji2]
Vil inn i listen[emoji6]Tusler meg offisielt inn her.
Rainbowdash- pp12(1kjemisk+1ma i uke 9, sept)- el 07.11- ikm 20.11
Jeg ser ihvertfall på det som et godt tegn Er 5 dpo her og har hatt små stikkinger og murringer fra 3dpo. Sånn var det med første jenta og nå forrige mnd da jeg mista. Krysser fingre! Kjenner ut som en eeevighet til testetid denne gangen!Er 3 dpo og no stikker det i eggstokker. Kan det være tegn på at egget blir pussja nedover til livmora ? Har litt murringer og.
Jo d er helt normalt med feks en feste dip [emoji4]
Det er jo lov å håpe det var årsaken [emoji173]
Jeg ser ihvertfall på det som et godt tegn Er 5 dpo her og har hatt små stikkinger og murringer fra 3dpo. Sånn var det med første jenta og nå forrige mnd da jeg mista. Krysser fingre! Kjenner ut som en eeevighet til testetid denne gangen!
Tester dere med morgenurin? Fikk positiv el test i går, og super positiv idag, men da hadde jeg ikke vært på do på 9 timer[emoji12] det har vel litt å si?
Positiv og smilefjes i går på dagen. Denne nå. EL i dag?
Ville gjettet på det, ja. [emoji1303]
Får legge inn litt aksjer i kveld også da [emoji16]
Positiv og smilefjes i går på dagen. Denne nå. EL i dag?
Jeg fikk aldri positive EL tester da jeg ble gravid med første barnet, men gravid ble jeg, for vi prøvde jo selv om det ikke slo ut noe på EL testene. Men det var demotiverende å aldri få noe smilefjes liksom! Trodde ikke helt på at jeg kunne blitt gravid [emoji23] Lykke til! Håper testene slår ut snart og hvis ikke så ikke fortvil - du kan fint ha EL uten at det vises på testeneEnda ikke fått positiv EL-test[emoji30]