❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Eggløsningstester torsdag kveld ca 22.30, fredag 07.00 morgen og i dag nå nettopp.
I følge app og mine egene beregninger basert på forrige PP, skulle eggløsning vært torsdag. Forrige PP testet jeg klart positivt på ettermidaggen men svakere igjen på kvelden, så anntok at jeg testet litt for sent på torsdagen til å få med toppen. Ikke tester noe mer siden fredag morgen før i dag (siste bilde) den er jo klart positiv, så kanskje ikke egget slapp? Får teste igjen i morgen tidlig (og kanske i kveld?) for å følge med! Har ikke fått lagt inn aksjer siden torsdag kveld, så nå ble jeg litt streset:wideyed:men mannen er tilbake i kveld, så får bli en ny runde i dag. Noen med lignende tester? Forrige PP (første gang med e-tester) slutter jeg å teste etter jeg fikk positiv på kvelden og negativ dagen etter.

sorry lang tekst:wacky:

Vedlegg

• 8FFADCD1-70AE-4AB1-AEC9-59623C1C6524.jpeg
    8FFADCD1-70AE-4AB1-AEC9-59623C1C6524.jpeg
    277,5 KB · Visninger: 64
  • ABD5FF14-6A21-41DB-B9AE-4A93A02DEE59.jpeg
    ABD5FF14-6A21-41DB-B9AE-4A93A02DEE59.jpeg
    426,2 KB · Visninger: 81
  • B30824F7-85B1-43FF-B0B5-8EE88A905A8E.jpeg
    B30824F7-85B1-43FF-B0B5-8EE88A905A8E.jpeg
    410,9 KB · Visninger: 77
Hellooooo smerter, dette var da altfor tidlig!! Ligget i fosterstilling med kramper i eggstokkene og korsryggen. Mye vondere enn tr smerter. I tillegg føles det ut som om jeg har hovnet opp i leppene (sorry for detaljer). Håper ikke det er noe galt [emoji22]
Spennede synpotmer, selv om det høres vondt ut:wideyed: håper det ikke blir for ille og at det betyr at noe bra er på gang :)

Eggløsningstester torsdag kveld ca 22.30, fredag 07.00 morgen og i dag nå nettopp.
I følge app og mine egene beregninger basert på forrige PP, skulle eggløsning vært torsdag. Forrige PP testet jeg klart positivt på ettermidaggen men svakere igjen på kvelden, så anntok at jeg testet litt for sent på torsdagen til å få med toppen. Ikke tester noe mer siden fredag morgen før i dag (siste bilde) den er jo klart positiv, så kanskje ikke egget slapp? Får teste igjen i morgen tidlig (og kanske i kveld?) for å følge med! Har ikke fått lagt inn aksjer siden torsdag kveld, så nå ble jeg litt streset:wideyed:men mannen er tilbake i kveld, så får bli en ny runde i dag. Noen med lignende tester? Forrige PP (første gang med e-tester) slutter jeg å teste etter jeg fikk positiv på kvelden og negativ dagen etter.

sorry lang tekst:wacky:

Den nederste var veldig positiv ja! Godt mannen er tilbake så du får med en runde med så fin test [emoji3] Happy humping! Krysser for deg

Jeg er en skikkelig nerd, og har fulgt med på livmorhalsen min i det siste. Jeg har alltid klart å kjenne åpningen, men når jeg sjekket den i sted, så var den helt bakovervendt! Klarte å kjenne selve halsen, men hadde ikke sjans å finne åpningen! Noen som vet hva det kan bety?

Når begynner dere å teste? Jeg skal på tur neste helg fra fredag til søndag. Tenkte jeg skulle prøve å la være å teste fram til turen er over. Regner med at det går greit. Så da blir første testen tatt når jeg er 10 dpo. Sikkert altfor tidlig det også, men klarer ikke å holde meg lenger enn det [emoji12]

Slenger meg på her jeg [emoji3] Etter mye tull i syklusen, så er jeg Ikke helt sikker på alt, men tok en EL test den 10/11 og da var den positiv. Så da går jeg ut ifra at det er riktig. Så skriv meg opp [emoji16] Så får vi håpe på det beste [emoji3]

Lillegull2010 PP1, EL 10/11, IKM 24/11

Når begynner dere å teste? Jeg skal på tur neste helg fra fredag til søndag. Tenkte jeg skulle prøve å la være å teste fram til turen er over. Regner med at det går greit. Så da blir første testen tatt når jeg er 10 dpo. Sikkert altfor tidlig det også, men klarer ikke å holde meg lenger enn det [emoji12]
Mål om å vente til neste mandag jeg også, da er jeg 10 DPO :D men skal være hjemme hele helgen, så håper jeg ikke går på en testesmell! :wacky: Siden jeg plutselig testet positiv på el-test i dag, så burde jeg nok vente enda lengre med testingen:shifty:

Mål om å vente til neste mandag jeg også, da er jeg 10 DPO :D men skal være hjemme hele helgen, så håper jeg ikke går på en testesmell! :wacky: Siden jeg plutselig testet positiv på el-test i dag, så burde jeg nok vente enda lengre med testingen:shifty:
Eller, trodde jeg skulle være 10 dpo neste mandag, men med positiv El-test i dag, så stemmer jo ikke det lengreo_O

Skal prøve å holde meg til minst 10 dpo selv :nailbiting: Men får se da... Regner med å være 1 dpo imorgen, så det er jo en eeevighet til :wacky:

Skal prøve å holde meg til minst 10 dpo selv :nailbiting: Men får se da... Regner med å være 1 dpo imorgen, så det er jo en eeevighet til :wacky:

Tiden går såååå sakte når man er prøver [emoji23] Men er så godt å snakke med andre i samme situasjon, det gjør ventetiden litt kortere. Håper det er masse positive tester i gruppa framover!
Må bare være streng med meg selv og IKKE teste selvom hodet leter etter symptomer [emoji16]

Fra i går (CD 17) kl 17, i går kl 23.15 og siste er i dag 07.00 (CD 18) Syns den siste også ser positiv ut? Kanskje jeg blir i ny IKM-gruppe hvis den forskyves nå pga sen eggløsning:rolleyes: noen med erfaring?
Fikk lagt inn aksjer i går hvertfall:D

Vedlegg

• B5B2960D-AAB8-470A-AA13-2951D8C0888C.jpeg
    B5B2960D-AAB8-470A-AA13-2951D8C0888C.jpeg
    410,9 KB · Visninger: 69
  • 9AA30794-CFCD-41C2-B340-51389F707540.jpeg
    9AA30794-CFCD-41C2-B340-51389F707540.jpeg
    259 KB · Visninger: 68
  • AF8C24BF-E233-42EE-B18E-E52F42C1F584.jpeg
    AF8C24BF-E233-42EE-B18E-E52F42C1F584.jpeg
    252,3 KB · Visninger: 62
Fra i går (CD 17) kl 17, i går kl 23.15 og siste er i dag 07.00 (CD 18) Syns den siste også ser positiv ut? Kanskje jeg blir i ny IKM-gruppe hvis den forskyves nå pga sen eggløsning:rolleyes: noen med erfaring?
Fikk lagt inn aksjer i går hvertfall:D

Syns den siste også ser positiv ut, ja[emoji4] Du får ta deg en bonusrunde med mannen iløpet av dagen for sikkerhets skyld[emoji6][emoji173]️

954a23d10f0fc3df1143648699d1e605.jpg

Hurraaaa, jeg er så glad! Endelig positiv EL-test, ingen tvil[emoji2] Er så lykkelig, nå vet jeg at kroppen fungerer som den skal. Får vel kose litt ekstra med mannen i ettermiddag og i morgen da[emoji6] Er vel nå strengt tatt på feil gruppe, eller? Men tror jeg bare blir her, siden jeg har blitt «kjent» med dere[emoji4]

1 dpo! Måtte de neste par ukene fly forbi. Har fått lagt inn masse aksjer akkurat når det er mest optimalt. Om det ikke klaffer har vi en pp igjen før IVF. Slapper veldig av nå, det er deilig å vite at innen et par mnd er vi i gang uansett og denne reisen på 1,5 år går snart over i et annet kapittel. Krysser fingrene, men venter spent på at 2018 skal komme. [emoji173]️

Back
Topp