❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

1 dpo! Måtte de neste par ukene fly forbi. Har fått lagt inn masse aksjer akkurat når det er mest optimalt. Om det ikke klaffer har vi en pp igjen før IVF. Slapper veldig av nå, det er deilig å vite at innen et par mnd er vi i gang uansett og denne reisen på 1,5 år går snart over i et annet kapittel. Krysser fingrene, men venter spent på at 2018 skal komme. [emoji173]️

Godt å vite at dere får hjelp om det ikke skulle gå av seg selv denne gangen[emoji173]️ Håper også at ukene går fort, og at det blir et lite augustbarn i 2018[emoji1405]
 
Syns den siste også ser positiv ut, ja[emoji4] Du får ta deg en bonusrunde med mannen iløpet av dagen for sikkerhets skyld[emoji6][emoji173]️
Ja, får gjøre det! :D Hadde håpet jeg skulle være 3 DPO i dag basert på eggløsningstest på torsdag, men da er jeg ikke i DPO-land helt ennå :wacky: Håper denne uken flyr og at det blir masse positive tester neste uke i gruppen :)
 
Ikke fått noen telefon fra klinikken foreløpig så antar jeg blir ruger innen onsdag :D Men jinxer det ikke ennå så dere får oppføring på listen etter egget er trygt plassert i livmoren ;)
 
Da er testebonanza begynt for min del :happy:xsmile9
7/8 dpo og denne testen.
Det ser jaggu meg lovende ut!!
 

Vedlegg

  • IMG_5200.JPG
    IMG_5200.JPG
    397,6 KB · Visninger: 65
EL lar tydeligvis vente på seg ENDA lengre... :shifty: Utrolig skuffa til morgenen idag med denne tempen. Begynner å bli litt motløs. Samboeren ble hjemme fra jobbreise i helga fordi jeg skulle ha EL, men må dra på tirsdag... blæ.

E3FFEB6F-02BE-4C31-B4D6-538BCA63425E.jpeg
 
Da er testebonanza begynt for min del :happy:xsmile9
7/8 dpo og denne testen.
Det ser jaggu meg lovende ut!!

Se her ja! :D Håper streken blir sterkere i morgen :D
 
Negativ test idag, kjenner ikke særlig til el smertene som jeg hadde lørdag og søndag. Tenker at kanskje egget slapp i natt siden jeg hadde såpass vondt i går kveld. Når regner jeg 1dpo? Veldig spent på om det klaffer nå[emoji2]
 
Fra i går (CD 17) kl 17, i går kl 23.15 og siste er i dag 07.00 (CD 18) Syns den siste også ser positiv ut? Kanskje jeg blir i ny IKM-gruppe hvis den forskyves nå pga sen eggløsning:rolleyes: noen med erfaring?
Fikk lagt inn aksjer i går hvertfall:D

Ut fra dei 3 testane er den kl 07 på veg til negativ. Toppen var nok i går kveld.
 
Negativ test idag, kjenner ikke særlig til el smertene som jeg hadde lørdag og søndag. Tenker at kanskje egget slapp i natt siden jeg hadde såpass vondt i går kveld. Når regner jeg 1dpo? Veldig spent på om det klaffer nå[emoji2]
Ville nok tenkt 1 DPO i morgen :D men ingen ekspert! Lykke til!!
 
Fra i går (CD 17) kl 17, i går kl 23.15 og siste er i dag 07.00 (CD 18) Syns den siste også ser positiv ut? Kanskje jeg blir i ny IKM-gruppe hvis den forskyves nå pga sen eggløsning:rolleyes: noen med erfaring?
Fikk lagt inn aksjer i går hvertfall:D

Jeg er helt grønn på disse testene, fikk det ikke til denne pp. Men synes kanskje den så litt mer positiv ut i går? o_O
Håper aksjene i går gjør susen og at vi kommer inn i august sammen! :happy:
 
1 dpo! Måtte de neste par ukene fly forbi. Har fått lagt inn masse aksjer akkurat når det er mest optimalt. Om det ikke klaffer har vi en pp igjen før IVF. Slapper veldig av nå, det er deilig å vite at innen et par mnd er vi i gang uansett og denne reisen på 1,5 år går snart over i et annet kapittel. Krysser fingrene, men venter spent på at 2018 skal komme. [emoji173]️

Godt å vite at hjelpen er nær. Og kanskje er det det som skal til for at det klaffer?
Krysser fingre for deg jeg også! :happy:
 
Jeg er helt grønn på disse testene, fikk det ikke til denne pp. Men synes kanskje den så litt mer positiv ut i går? o_O
Håper aksjene i går gjør susen og at vi kommer inn i august sammen! :happy:
Ja, er nok litt enig det! Tester igjen når jeg kommer hjem fra jobb :) Men når jeg legger inn i appen at jeg har eggløsning i dag, så flytter IKM seg til uke 48 :( Men holder meg her så lenge, så får jeg heller være litt mer tålmodig med testingen :wacky:
 
Ja, er nok litt enig det! Tester igjen når jeg kommer hjem fra jobb :) Men når jeg legger inn i appen at jeg har eggløsning i dag, så flytter IKM seg til uke 48 :( Men holder meg her så lenge, så får jeg heller være litt mer tålmodig med testingen :wacky:

Ja, hyggelig å ha deg her :happy:
 
Da kom krysset! Men tror el var lørdag, da el-testen fortsatt så positiv ut fredag kveld. Uansett er nok el over nå, og aksjer lagt inn. Spennende dager fremover[emoji4]
4549fda9c91e989282a2b445dc866c2f.png

Spennende! Med høy og lang lh-topp kan testene være positiv en stund etter lh-toppen er nådd, tempstigning er et ganske tydelig tegn på at el har vært og progesteron er på vei oppover. En dag fra eller til spiller uansett liten rolle i det lange løp. Krysser fingrene for to streker om noen dager!
 
Endelig fikk jeg også positiv el-test! Da gjenstår det å se om tempen stiger tidsnok til at jeg rekker ikm søndag denne uken, eller bikker over i uke 48. Tenker å henge her litt uansett, for jeg har jo blitt testoman, og kommer sikkert til å teste mest samtidig med dere [emoji56]
 
Endelig fikk jeg også positiv el-test! Da gjenstår det å se om tempen stiger tidsnok til at jeg rekker ikm søndag denne uken, eller bikker over i uke 48. Tenker å henge her litt uansett, for jeg har jo blitt testoman, og kommer sikkert til å teste mest samtidig med dere [emoji56]

Krysser for at det skjer ting fort! Men IKM søndag denne uken? [emoji848] Mener du neste uke?
 
Krysser for at det skjer ting fort! Men IKM søndag denne uken? [emoji848] Mener du neste uke?

Ja, ikm søndag i uke 47 (denne ikmtrådgruppeuken). Har hatt lutealfase på bare 11-12 dager de siste syklusene, så får ta høyde for det ved beregning av ikm videre, ellers blir jeg bare megasur for at tr kommer for tidlig. Bedre å leve i spenning noen dager over, hvis lutealfasen plutselig skulle ta seg opp.
 
Back
Topp