❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Jeg hadde klar, positiv EL-test i morgest. Nå er den negativ. Betyr det at EL skjedde i dag, og at jeg kan regne meg som 1 dpo i morgen?[emoji2]

Både ja og nei. El pleier å komme 12-36 timer etter lh-toppen (den mest positive el-testen). Så el kan være både samme dag som neg test og dagen etter. Du får se om utfloden tørker opp, eggløsningssmerte forsvinner eller tempen øker. Alle tegn på at el har vært. En dag fra eller til spiller uansett liten rolle. Lykke til!
 
Da tror jeg ENDELIG jeg også kan meddele at el er rett rundt hjørnet her også, tipper den er i morgen[emoji4] Med lutealfase på 11 dager blir ikm 27, men holder meg bare her jeg, vil evt få negativ/positiv test ila neste uke uansett[emoji38]
 
Noen med symptomer da? Her er letingen i full gang[emoji16]

Ja, men synes noen av de har blitt litt borte. Jeg har ømme og "svære" bryster nå i følge mannen, liksom harde inni. Hadde det sist når jeg hadde kjemisk også. Har mye utflod, noe jeg aldri har ellers. Uvel og hormonell. Tørr hud og lepper. Stikkinger i underlivet/magen. Men er 8DPO og de sier vel at det egentlig er alt for tidlig for symptomer, så da er det vel innbilt! Man blir jo veldig bevisst på egen kropp nå man håper på positiv test!! :p
 
37CFBE32-199B-462C-8E12-47E5D4BB7C4A.jpeg

5 min
2FF884E1-A485-491C-B35E-276C1C2B4B12.jpeg

10 min

Barre tulle streker på 6 dpo.
 
Ja, men synes noen av de har blitt litt borte. Jeg har ømme og "svære" bryster nå i følge mannen, liksom harde inni. Hadde det sist når jeg hadde kjemisk også. Har mye utflod, noe jeg aldri har ellers. Uvel og hormonell. Tørr hud og lepper. Stikkinger i underlivet/magen. Men er 8DPO og de sier vel at det egentlig er alt for tidlig for symptomer, så da er det vel innbilt! Man blir jo veldig bevisst på egen kropp nå man håper på positiv test!! :p

Hmm, vi er nok alt for fokusert på det tror jeg! Men har litt ømme pupper jeg også, pluss utflod og stikkinger, når jeg setter meg ned føler jeg det presser i eggstokkene på den ene siden, motsatt enn hvor EL var sist så håper spiren har festet seg der[emoji85] Jeg er 7 DPO idag, når skal du teste?
 
Hmm, vi er nok alt for fokusert på det tror jeg! Men har litt ømme pupper jeg også, pluss utflod og stikkinger, når jeg setter meg ned føler jeg det presser i eggstokkene på den ene siden, motsatt enn hvor EL var sist så håper spiren har festet seg der[emoji85] Jeg er 7 DPO idag, når skal du teste?

Testet i dag og den var negativ. Tester nok frem til positiv eller at jeg får mensen.. klarer ikke å ikke teste :wtf:
 
:talk017

Endelig! Krysser fingrene for at det stiger mer og holder seg der! :D 1 dpo idag da mest sannsynlig.

2ED794E5-503E-4BF9-BB1A-05C4F769F0F6.jpeg
 
Hva gjør dere for å få tiden til å gå? Trenger tips! Selv trener jeg, går tur med hunden, ser serier og jobber litt ekstra mye.
Strikker babyting :Heartred Lager ukeplan for middag, ser på tv, trener, går tur med hunden, rydder og vasker :happy:
 
Back
Topp