Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6dpo her også, fyrte av en test. Fikk i allefall sett hvordan en helt blank test ser ut. Dust helt dust[emoji57]
Jeg hadde klar, positiv EL-test i morgest. Nå er den negativ. Betyr det at EL skjedde i dag, og at jeg kan regne meg som 1 dpo i morgen?[emoji2]
Hehe ja, er vel den unnskyldningen jeg kan bruke[emoji28]Bra med et utgangspunkt for forandring [emoji1303]
Noen med symptomer da? Her er letingen i full gang[emoji16]
Ja, men synes noen av de har blitt litt borte. Jeg har ømme og "svære" bryster nå i følge mannen, liksom harde inni. Hadde det sist når jeg hadde kjemisk også. Har mye utflod, noe jeg aldri har ellers. Uvel og hormonell. Tørr hud og lepper. Stikkinger i underlivet/magen. Men er 8DPO og de sier vel at det egentlig er alt for tidlig for symptomer, så da er det vel innbilt! Man blir jo veldig bevisst på egen kropp nå man håper på positiv test!!
Hmm, vi er nok alt for fokusert på det tror jeg! Men har litt ømme pupper jeg også, pluss utflod og stikkinger, når jeg setter meg ned føler jeg det presser i eggstokkene på den ene siden, motsatt enn hvor EL var sist så håper spiren har festet seg der[emoji85] Jeg er 7 DPO idag, når skal du teste?
Er sikker på at i morgon er det ikkje strek.Ser strek på den øverste og nederste da! hvorfor tror du de er tullestreker?
Strikker babyting Lager ukeplan for middag, ser på tv, trener, går tur med hunden, rydder og vaskerHva gjør dere for å få tiden til å gå? Trenger tips! Selv trener jeg, går tur med hunden, ser serier og jobber litt ekstra mye.
Testet i dag og den var negativ. Tester nok frem til positiv eller at jeg får mensen.. klarer ikke å ikke teste
Hva gjør dere for å få tiden til å gå? Trenger tips! Selv trener jeg, går tur med hunden, ser serier og jobber litt ekstra mye.
Allerede begynt du ja [emoji85] tenker å holde meg til tirsdag jeg[emoji16]
Er sikker på at i morgon er det ikkje strek.