❄️IKM UKE 52❄️

Åh huff nei! Det håper vi ikke er tilfellet! Men oddsen er jo sykt liten, så det går sikkert bra! Om du ikke har kommet ordentlig i gang over helgen får du måle hcg hos legen :Heartred
Uff føler meg dum nå som har blåst dette så veldig opp! Jeg ble bare så bekymret.. virker som TR kom nå! Vet jeg har sagt dette 3 ganger nå :laughing002 men nå er det endelig friskt blod og ikke bare spotting av og på. Ser foresten at flo har estimert 28. som IKM dato for meg så da blir det uke 4 hvis noen oppretter den:rolleyes:

Så trist at du opplevde det:Heartred jeg har lest både om de som har exu med positive og negative tester.. men jeg ser at de med negative er svært Skjeldent, så det er jo litt «betryggende» for meg som har negativ test

Jeg ble gravid med tvillinger, hvor ene gikk i sa. Så tenkte vel egentlig ikke noe mere over det før noen uker etterpå når egglederen min sprak og det viste seg at jeg hadde et foster i egglederen, Var da 8 uker på vei. Noe av det mest grusomme jeg har opplevd. Det starta med at jeg fikk sterke smerter og en liten blødning, reiste på legevakta og fikk ny positiv test, videre til sykehuset som sendte meg hjem for han mente kroppen ryddet opp selv. Når jeg kom hjem så smalt det på kvelden og jeg ble hentet med sykebil. Er veldig skummelt med exu

Jeg ble gravid med tvillinger, hvor ene gikk i sa. Så tenkte vel egentlig ikke noe mere over det før noen uker etterpå når egglederen min sprak og det viste seg at jeg hadde et foster i egglederen, Var da 8 uker på vei. Noe av det mest grusomme jeg har opplevd. Det starta med at jeg fikk sterke smerter og en liten blødning, reiste på legevakta og fikk ny positiv test, videre til sykehuset som sendte meg hjem for han mente kroppen ryddet opp selv. Når jeg kom hjem så smalt det på kvelden og jeg ble hentet med sykebil. Er veldig skummelt med exu
Uff det må ha vært helt forferdelig for deg, jeg er så lei meg for at du måtte oppleve det:Heartred og så dårlig av legen å sende deg hjem slik!

Uff det må ha vært helt forferdelig for deg, jeg er så lei meg for at du måtte oppleve det:Heartred og så dårlig av legen å sende deg hjem slik!
Det skulle aldri ha skjedd, det var rett og slett en stor lege tabbe. Kollegaene hans sto og beklaget så mye for at det hadde hendt, for han skulle egentlig lagt meg inn med en gang. Unner virkelig ingen å oppleve det. Er utrolig hva vi kvinner må gå igjennom mange ganger ❤️

Har ikke vært så aktiv her..
Har testet et par dager, blenda. Fikk et par skygger idag (vet ikke om det vises på bildene) men teststrekene var godt synlige på testene før bruk så tror ikke det er noe - får sånne hver PP. 11 dpo
9713BB0F-FEE4-45CC-ABC0-3D46FE314F47.jpeg

Kjøpte meg en tidligtrst i går som vi ble enige om å ta i dag. Har drømt minst tre ganger i natt at den var positiv. Så var litt spent da jo sto opp og tok den og jammen meg. Måtte ta to andre for å bekrefte. Jeg er gravid nå???? :Heartred:Heartred:Heartred

Vedlegg

• 41AE7579-7E9C-49C3-9E7A-7141CF8826D4.jpeg
    41AE7579-7E9C-49C3-9E7A-7141CF8826D4.jpeg
    455,3 KB · Visninger: 147
Drømte i natt at jeg kom til å teste negativt med en skyggestrek som lurte meg først. Stod opp og tok min første test nå 11 dpo. Er jeg virkelig gravid?? Aldri testet med babyplan før, men dette ser da ut som en rosa strek?

edit: tok en ny test med CB. Jeg er gravid:wideyed::Heartred Jeg hadde ikke troen på at det skulle gå med så lite sex som vi hadde rundt EL:wideyed:

Vedlegg

• 0AA77794-B382-432E-8F92-C33748AEE6D3.jpeg
    0AA77794-B382-432E-8F92-C33748AEE6D3.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 130
  • B74CF965-6226-4B2E-9F0E-2EC0658F8DBC.jpeg
    B74CF965-6226-4B2E-9F0E-2EC0658F8DBC.jpeg
    2 MB · Visninger: 128
Last edited by a moderator:
Har plutselig ikke tilgang til å redigere her lengre, så får ikke lagt inn i lista. Noen som har vært borti det før?
Hmm nei kan ikke noe med det. Ser bare at jeg kan redigere egne innlegg. Ta kontakt med admin?

Uff føler meg dum nå som har blåst dette så veldig opp! Jeg ble bare så bekymret.. virker som TR kom nå! Vet jeg har sagt dette 3 ganger nå :laughing002 men nå er det endelig friskt blod og ikke bare spotting av og på. Ser foresten at flo har estimert 28. som IKM dato for meg så da blir det uke 4 hvis noen oppretter den:rolleyes:
Nei, det skal du i hvert fall ikke føle på! Skjønner at du blir stressa jeg! :) og det er kanskje den eneste ulempen med dette forumet, at mye kan virke vanligere enn det egentlig er, og så blir man veldig stressa. På en annen side gjør det også at man blir oppmerksom på ting man ikke visste om. Så ja :wacky:

Har plutselig ikke tilgang til å redigere her lengre, så får ikke lagt inn i lista. Noen som har vært borti det før?
Ser at folk noen ganger har kommentert det til admin i en teknisk bistand-tråd. Men husker ikke hva de måtte gjøre for å ordne det. Tror det holder å sende dem en melding :)

Kjøpte meg en tidligtrst i går som vi ble enige om å ta i dag. Har drømt minst tre ganger i natt at den var positiv. Så var litt spent da jo sto opp og tok den og jammen meg. Måtte ta to andre for å bekrefte. Jeg er gravid nå???? :Heartred:Heartred:Heartred
Absolutt! Gratulerer :)

Merkelig av legen å sende deg hjem igjen. Her fikk jeg også sterke smerter og dro på legevakta. Men smertene ble egentlig borte før jeg kom meg dit. Han ringte til sykehuset og fordi jeg fortalte at smertene var på ene siden, ville heldigvis gyn ha meg inn. Der fant de masse blod i bukhula og smultringer i eggleder. Tror han tok avgjørelse om operasjon ganske raskt pga alt blodet som hadde samlet seg. Hadde du noe blod?

Drømte i natt at jeg kom til å teste negativt med en skyggestrek som lurte meg først. Stod opp og tok min første test nå 11 dpo. Er jeg virkelig gravid?? Aldri testet med babyplan før, men dette ser da ut som en rosa strek?

edit: tok en ny test med CB. Jeg er gravid:wideyed::Heartred Jeg hadde ikke troen på at det skulle gå med så lite sex som vi hadde rundt EL:wideyed:
Du er gravid - ingen tvil!! Gratulerer!!

14 dpo og ikm! Ingen blod enn så lenge og hcg stiger i vei! Men da jeg hadde MA i jula i fjor så steg hcg til de grader til tross for null utvikling, så jeg stoler ikke på noe annet enn TUL... Men enn så lenge så er jo dette et godt tegn!

Vedlegg

• IMG_20211230_075514.jpg
    IMG_20211230_075514.jpg
    566,2 KB · Visninger: 70
Da var sportingen begynt 14dpo og TR melder nok sin ankomst i dag..

Men prøver å tenke positivt likevell.. Har vært redd for at kroppen min er i ubalanse etter kraftig(ufrivillig) vekttap på 35kg etter minstemann som er 2,5 år kom til verden pga. problem med å få i meg mat og traumer knyttet til fødsel og barsel, og mensen kom ikke tilbake før vekten var stabil på +10 kg igjen nå da han var 2 år.

Men både denne og syklusen før har jeg hatt positive eggløsningstester og TR har kommet nyaktig på dagen 14 dager etter eggløsning, så håper det tyder på at kroppen er i balanse og at vi bare ikke har lagt inn nok aksjer. Vanskelig å få lagt inn nok aksjer når jeg og mannen har bestemt oss for at jeg ikke skal si når jeg har eggløsning, slik at sex ikke skal bli plikt og stress, og da er det ikke alltid like lett å få han med på de mest fruktbare dagene.:happy:

Merkelig av legen å sende deg hjem igjen. Her fikk jeg også sterke smerter og dro på legevakta. Men smertene ble egentlig borte før jeg kom meg dit. Han ringte til sykehuset og fordi jeg fortalte at smertene var på ene siden, ville heldigvis gyn ha meg inn. Der fant de masse blod i bukhula og smultringer i eggleder. Tror han tok avgjørelse om operasjon ganske raskt pga alt blodet som hadde samlet seg. Hadde du noe blod?
Like merkelig som at det aldri skulle hendt, var blod og han så fosteret men mente kroppen ryddet opp av seg selv. Så dette er en lege tabbe! Han skulle aldri sendt meg hjem men heller lagt meg inn

Back
Topp