❄️IKM UKE 52❄️

Godt nyttår og lykke til alle som fikk mensen denne uka... Det blir alles tur til slutt! Og gratulerer til alle som fikk to streker, så krysser vi fingrene for at 2022 er året vårt! :Heartred

Godt nyttår og lykke til alle som fikk mensen denne uka... Det blir alles tur til slutt! Og gratulerer til alle som fikk to streker, så krysser vi fingrene for at 2022 er året vårt! :Heartred

Jeg har ikke fått mensen eller to streker, så jeg går inn i 2022 på 14 DPO og skjønner ingen ting :-/

Godt nytt år! :-)

Jeg har ikke fått mensen eller to streker, så jeg går inn i 2022 på 14 DPO og skjønner ingen ting :-/

Godt nytt år! :)
Uka er jo egentlig ikke omme enda. Det er så kjipt å bære i sånn venteland og uvisshet med så mange spørsmål. Håper du snart får svar og kan lande og gå videre uansett hva det er. :Heartred

TR i dag på meg… da var det bare spotting og ingen festeblødning… klar for ny pp som bli første med letrozol!

Ikm i dag. Tester etter økning, men er ikke veldig imponert over dagens, hadde håpet på sterkere:wtf:

Vedlegg

• 95E6A920-49FC-4F4D-A6D4-62C44EA97810.jpeg
    95E6A920-49FC-4F4D-A6D4-62C44EA97810.jpeg
    648,7 KB · Visninger: 134
13 dpo i dag, IKM i morgen- antar TR kommer da, pga de faste pms-symptomene.. har ikke testet i dag eller i går pga blenda test på 11 dpo. Tester heller i morgen hvis TR ikke har kommet. Godt nytt år til alle! Måtte 2022 bli året vi får baby :)

Trodde tr begynte, men så kom det ikke mer blod.. aldri spottet før TR før så skjønner ikke helt, går liksom hele tiden å tror at NÅ begynner det, men så skjer det ikke. Får ta en test imorgen. Men det er kanskje bare litt annerledes denne syklusen siden det blir første mens etter kjemisk/tidlig SA.

tok jo også 3dose med en gang jeg målte hcg som gikk nedover, kanskje det kan være en forstyrrelse pga vaksinen også.. vanskelig å si..

Last edited:
Back
Topp