Cornelialill
Elsker forumet
Godt nyttår og lykke til alle som fikk mensen denne uka... Det blir alles tur til slutt! Og gratulerer til alle som fikk to streker, så krysser vi fingrene for at 2022 er året vårt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt nyttår og lykke til alle som fikk mensen denne uka... Det blir alles tur til slutt! Og gratulerer til alle som fikk to streker, så krysser vi fingrene for at 2022 er året vårt!
Uka er jo egentlig ikke omme enda. Det er så kjipt å bære i sånn venteland og uvisshet med så mange spørsmål. Håper du snart får svar og kan lande og gå videre uansett hva det er.Jeg har ikke fått mensen eller to streker, så jeg går inn i 2022 på 14 DPO og skjønner ingen ting :-/
Godt nytt år!
Så kjedelig. Håper det kommer to streker snart!Jeg har ikke fått mensen eller to streker, så jeg går inn i 2022 på 14 DPO og skjønner ingen ting :-/
Godt nytt år!
Ikke noe galt med denne stigningen. Er jo bare en dag forskjell fra testen over, og testen var jo ikke tørr heller.Ikm i dag. Tester etter økning, men er ikke veldig imponert over dagens, hadde håpet på sterkere
Den har jo økt masse, da!!Ikm i dag. Tester etter økning, men er ikke veldig imponert over dagens, hadde håpet på sterkere
Ikke noe galt med denne stigningen. Er jo bare en dag forskjell fra testen over, og testen var jo ikke tørr heller.
takk ser at når den tørket var den litt sterkere.. jeg skal prøve å slappe avDen har jo økt masse, da!!
Fikk nettopp mensen! På 12 dpo, dvs 11 dager lutealfase, er ikke det litt kort?
Synes de ser fine ut jeg!Ikm i dag. Tester etter økning, men er ikke veldig imponert over dagens, hadde håpet på sterkere
Gratulerer med dagen!Og i dag har jeg bursdag