Jeg kan settes på gravid @Karogalaro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
12-13 DPO, IKM i morgen. Har murringer/menslignende smerter i 6 dager ca. Venter på TR, men ikke kommet enda. Ingen tegn til blod på papiret. Blendahvite tidligtester fra babyland. Håper og håper, men har mistet litt troen Håper TR kommer kjapt sånn at jeg slipper å leve i uvisshet lenger enn nødvendig
Jeg kan settes på gravid @Karogalaro
12-13 DPO, IKM i morgen. Har murringer/menslignende smerter i 6 dager ca. Venter på TR, men ikke kommet enda. Ingen tegn til blod på papiret. Blendahvite tidligtester fra babyland. Håper og håper, men har mistet litt troen Håper TR kommer kjapt sånn at jeg slipper å leve i uvisshet lenger enn nødvendig
Samme her.. og humøret har gått i bakken. Enten pga skuffelsen over negativ test, eller PMS .. :/
Så trist og enda verre med den feilen. Jeg hadde også en exu og ut fra hva jeg leste og kunne fra før sammen målinger på hcg skjønte jeg at det kunne være det. Men det var i utganspunktet ikke i tanken til legen og jeg måtte mase veldig på sekretær for å få time, måtte operere, men tenker på hva hvis jeg ikke hadde mast på…. Hvis ikke jeg selv hadde satt meg godt inn i det… Legen har beklaget veldig i ettertid. Føler med deg.Det skulle aldri ha skjedd, det var rett og slett en stor lege tabbe. Kollegaene hans sto og beklaget så mye for at det hadde hendt, for han skulle egentlig lagt meg inn med en gang. Unner virkelig ingen å oppleve det. Er utrolig hva vi kvinner må gå igjennom mange ganger
Ikke for å drepe håpet og gleden din, men av erfaring er det sjelden positivt med så svake tester så sent. Men jeg har også alltid testet til tross for mensen, siden jeg fikk mensen og svakt stigende tester da jeg hadde exu. Evt kan det hende du hadde eggløsning på et annet tidspunkt enn du trodde...?Skjønner veldig lite her nå. Skrev innlegg tidligere der jeg sa jeg forventa TR i dag pga. spotting i dag tidlig. TR smertene har ikke gidd seg, men blødningen har stoppet helt opp, ikke vært noe i dag, også fikk jeg de rare testene her i kveld
Akkurat sånn var det for meg også. Jeg fikk tips av flere her inne utifra mine symptomer, om at det kunne være det. Derfor krevde jeg å få tul. Men jeg dro på legevakta en uke før jeg hadde fått time til tul. Legen hadde ikke tenkt på det...Så trist og enda verre med den feilen. Jeg hadde også en exu og ut fra hva jeg leste og kunne fra før sammen målinger på hcg skjønte jeg at det kunne være det. Men det var i utganspunktet ikke i tanken til legen og jeg måtte mase veldig på sekretær for å få time, måtte operere, men tenker på hva hvis jeg ikke hadde mast på…. Hvis ikke jeg selv hadde satt meg godt inn i det… Legen har beklaget veldig i ettertid. Føler med deg.
Ikke for å drepe håpet og gleden din, men av erfaring er det sjelden positivt med så svake tester så sent. Men jeg har også alltid testet til tross for mensen, siden jeg fikk mensen og svakt stigende tester da jeg hadde exu. Evt kan det hende du hadde eggløsning på et annet tidspunkt enn du trodde...?
Gratulerer med dagen til deg og henneI dag blir datteren min 1 år
Ja, det skjønner jeg du synes er merkelig. Du får vente og se. Hadde jo vært gøy om det var positivtJa det skjønner eg. Har alltid hatt sterke streker på IKM så har egentlig ikke troen, men syns bare det var rart med den spottingen som jeg aldri har, og de svake testene. Testa etter eggløsning, og den var positiv ettermiddagen torsdag 16. des, og negativ morningen 17 desember, så har veldig liten topp tydeligvis, men kan jo være det har festet seg sent, men det er jo umulig å si, får bare vente å se, så dukker nok TR dukker opp enten i dag eller i morgen
Godt nyttår til deg og krysser fingrene for at 2022 blir åretNegativ idag 12 dpo, og kjenner at TR sannsynligvis kommer i morgen, så kan settes på TR
Gratulerer alle med positive tester
Godt nyttår til alle
nå har vi tenkt at 2019 skulle bli vårt år, så 2020, så 2021.. så nå satser vi på at 2022 skal bli året vi skal få / bli gravide med et lillesøsken