Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkJippi!!! Gratulerer så mye
Jeg fikk også TR først for fullt i dag, en dag sein. Så da ligger vi helt liktDer kom hun, heldigvis bare én dag for sent
Tror jeg venter til hvertfall 30. prøver å holde meg til 31 ene barnet vårt har bursdag den 31..veeeldig redd for å være skuffa hele dagen hans Var så «dum» at jeg tok en tidlig test på kveldsurin mandag kveld.. den var blenda. Sikkert like greit å vente helt til 1..? Blir gærn av all grublinga
Da ender vi vel på IKM mandag 31/1 også da? fordelen er jo at vi slipper å være sist i neste gruppeJeg fikk også TR først for fullt i dag, en dag sein. Så da ligger vi helt likt
Ja! Men nå skjønner jeg plutselig ingenting, jeg var sikker på at TR kom i går fordi jeg begynte å spotte og jeg spotter ALDRI, her starter det på maks. Så skjedde det ingenting mer i går så jeg tenkte okei da skjer det i morgen, så våknet jeg i dag og hadde spotter litt til så da tenkte jeg at ja okei nå kommer TR som vanlig. Men så kom det ikke mer… så nå begynner jeg å bli stresset og lurer på om det er noe galt da jeg aldri har vært forsinket med TR førDa ender vi vel på IKM mandag 31/1 også da? fordelen er jo at vi slipper å være sist i neste gruppe
Hmm! Så rart! Når var sist du testet?Ja! Men nå skjønner jeg plutselig ingenting, jeg var sikker på at TR kom i går fordi jeg begynte å spotte og jeg spotter ALDRI, her starter det på maks. Så skjedde det ingenting mer i går så jeg tenkte okei da skjer det i morgen, så våknet jeg i dag og hadde spotter litt til så da tenkte jeg at ja okei nå kommer TR som vanlig. Men så kom det ikke mer… så nå begynner jeg å bli stresset og lurer på om det er noe galt da jeg aldri har vært forsinket med TR før
Testet sist 13 dpo for to dager siden og da var den helt blenda.. så jeg kan nok ikke være gravid heller, det er så frustrerende når ikke en gang TR kan komme som normaltHmm! Så rart! Når var sist du testet?
Hos noen fester jo ikke egget seg før 12DPO, så da ville 13DPO vært for tidlig å teste. Skal ikke gi deg falle forhåpninger altså, men hvis det ikke skjer noe mer, så ville jeg tatt en test tilTestet sist 13 dpo for to dager siden og da var den helt blenda.. så jeg kan nok ikke være gravid heller, det er så frustrerende når ikke en gang TR kan komme som normalt
Hm nei jeg skal selvfølgelig ta en ny test i morgen/overmorgen hvis det ikke skjer noe mer, hr dessverre ingen liggende.. Jeg har selvfølgelig krisemaksimert dette og er redd jeg er gravid utenfor livmoren og hele pakka Aldri hatt lyst at TR skal komme, men nå vil jeg detHos noen fester jo ikke egget seg før 12DPO, så da ville 13DPO vært for tidlig å teste. Skal ikke gi deg falle forhåpninger altså, men hvis det ikke skjer noe mer, så ville jeg tatt en test til
Hvis det er som det var for meg og mange flere, så får man en blødning. Jeg hadde en helt vanlig mens til forventet tid da jeg hadde exu. Og tok en test som var svakt positiv. Langsom stigning, men den ble helt positiv til slutt.Hm nei jeg skal selvfølgelig ta en ny test i morgen/overmorgen hvis det ikke skjer noe mer, hr dessverre ingen liggende.. Jeg har selvfølgelig krisemaksimert dette og er redd jeg er gravid utenfor livmoren og hele pakka Aldri hatt lyst at TR skal komme, men nå vil jeg det
Så trist at du opplevde det jeg har lest både om de som har exu med positive og negative tester.. men jeg ser at de med negative er svært Skjeldent, så det er jo litt «betryggende» for meg som har negativ testHvis det er som det var for meg og mange flere, så får man en blødning. Jeg hadde en helt vanlig mens til forventet tid da jeg hadde exu. Og tok en test som var svakt positiv. Langsom stigning, men den ble helt positiv til slutt.
Ja, det er sikkert litt forskjellig. Tipper at du ikke har exu.Så trist at du opplevde det jeg har lest både om de som har exu med positive og negative tester.. men jeg ser at de med negative er svært Skjeldent, så det er jo litt «betryggende» for meg som har negativ test
Ville nok tenkt at den var for svak "så sent" til at det blir noe av, dessverre. :/ Har erfaring med mange sånne svake tester etterfulgt av mensen....Kveldens test, 11/12 dpo, ser strek bedre enn i går, men alt for svak for å være 11/12 dpo vel?
Spottet også litt lysebrunt i dag, så regner med TR kommer i natt..
Ville nok tenkt at den var for svak "så sent" til at det blir noe av, dessverre. :/ Har erfaring med mange sånne svake tester etterfulgt av mensen....
Åh huff nei! Det håper vi ikke er tilfellet! Men oddsen er jo sykt liten, så det går sikkert bra! Om du ikke har kommet ordentlig i gang over helgen får du måle hcg hos legenHm nei jeg skal selvfølgelig ta en ny test i morgen/overmorgen hvis det ikke skjer noe mer, hr dessverre ingen liggende.. Jeg har selvfølgelig krisemaksimert dette og er redd jeg er gravid utenfor livmoren og hele pakka Aldri hatt lyst at TR skal komme, men nå vil jeg det