❄️IKM UKE 52❄️

Fikk levert en pakke med tester (RFSU) og klarte så klart ikke dy meg…
En svaaaaak svak strek (sikkert ikke synlig på bildet), noe som gir meg litt håp igjen!

Har brukt disse testene i mange år, og aldri sett antydning til strek med mindre jeg har vært gravid, så blir spennende å se de neste dagene :smiley-angelic001

Vedlegg

• FF20ED5D-FC89-46A6-A089-3E5243307120.jpeg
    FF20ED5D-FC89-46A6-A089-3E5243307120.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 135
Jeg tilhører egentlig uke 51-gruppa og forventet mens 26.desember. Blendahvit strimmeltest 22. og 27.desember, men fremdeles ingen mens som har dukket opp. Regner med jeg hadde el 12/13.desember. Vet at jeg mest sannsynlig ikke er gravid, men nå er jeg på dag 33 i syklusen, og det er unormalt langt for meg. Merkelig… Begynner nesten å håpe at strimmeltestene skal være feil :D Hvor tregt er det mulig å produsere hcg, egentlig?

Jeg tilhører egentlig uke 51-gruppa og forventet mens 26.desember. Blendahvit strimmeltest 22. og 27.desember, men fremdeles ingen mens som har dukket opp. Regner med jeg hadde el 12/13.desember. Vet at jeg mest sannsynlig ikke er gravid, men nå er jeg på dag 33 i syklusen, og det er unormalt langt for meg. Merkelig… Begynner nesten å håpe at strimmeltestene skal være feil :D Hvor tregt er det mulig å produsere hcg, egentlig?
Hvordan vet du at du hadde el da? :) Har du tatt vaksine?

Jeg har ikke peiling på hcg. Vet bare at det er forskjell på folk....

Hvordan regner dere CD 1? For min del så pleier TR å komme for fullt med en gang så jeg regner det som CD1. Denne morgenen begynte jeg å få litt rosa på papiret, men det har liksom ikke kommet så mye mer, hvis jeg ikke begynner å blø for fullt før i morgen, ville dere da regnet i dag eller i morgen sol CD1?
Da hadde jeg regnet CD1 som i morgen. :)

10 DPO i dag.. Skal jeg klare å vente til 31. med å teste? Er så redd for negativt resultat.. Dere andre som har IKM 1/2, hva gjør dere? :)

10 DPO i dag.. Skal jeg klare å vente til 31. med å teste? Er så redd for negativt resultat.. Dere andre som har IKM 1/2, hva gjør dere? :)

Jeg er også 10 dpo i dag… hadde tenkt til å vente til minst 11 dpo, aller helst 31/12 når jeg er 12 dpo. Men nå kjenner jeg på en skikkelig trang til å teste når jeg står opp. Er så usikker, så redd for følelsen av å bli skuffet. Har hatt skikkelig murringer og ilinger i lysken, noe som var mitt sterkeste symptom når jeg ble gravid sist (mistet i SA)…

Jeg er også 10 dpo i dag… hadde tenkt til å vente til minst 11 dpo, aller helst 31/12 når jeg er 12 dpo. Men nå kjenner jeg på en skikkelig trang til å teste når jeg står opp. Er så usikker, så redd for følelsen av å bli skuffet. Har hatt skikkelig murringer og ilinger i lysken, noe som var mitt sterkeste symptom når jeg ble gravid sist (mistet i SA)…
Tror jeg venter til hvertfall 30. prøver å holde meg til 31 :) ene barnet vårt har bursdag den 31..veeeldig redd for å være skuffa hele dagen hans :( Var så «dum» at jeg tok en tidlig test på kveldsurin mandag kveld.. den var blenda. Sikkert like greit å vente helt til 1..? :hungover: Blir gærn av all grublinga

Har ikke testa enda, 11 dpo i dag. Jeg hadde tenkt til å vente til 1.1, men er veldig i tvil om jeg klarer!

Fremdeles ingen TR, regner med at hun er forsinket pga vaksinedose 3. Har vanligvis 33 dagers syklus, så kjipt når den blir enda lengre!

Jeg opplevde en gang jeg var gravid å ikke få positiv test før 11 dager etter IKM

Back
Topp