❄️IKM UKE 52❄️

TR på meg fikk det igår når jeg sto opp, har nok bomma på EL....første syklus siden fødsel i mars. 10mnd tok det nesten før den kom! Tar det som en seier for nå er endelig kroppen igang. Får ha bedre lykke i januar. Lykke til alle dere andre, og gratulerer til dere som allerede er gravide ❤️
Jeg fikk den tilbake 4 måneder etter fødsel, til tross for fullamming. Følte meg nesten litt lurt! :wacky:

Ser jeg har blitt fjernet fra lista, men kan forsiktig settes på gravid :)

Magnolia85 - 36 - PP16 ( PP4 etter ex.u) - B2 - EL 15.12. - IKM 30.12.

Håper jeg ser mange av dere der snart :Heartred

Beklager! Jeg tror tlf min tuller med meg, var flere her som ikke var i lista så jeg. Har fiksa det nå :)

Og GRATULERER så mye! :Heartred

Jeg kan dessverre settes på TR. Ja, ja, håper spiren sitter neste PP :shy: åh blir så utålmodig etter å ha prøvd siden mars, og mistet en gang i mellomtiden. :( Vet det er mange som har prøvd lengre, men åh. :(

Jeg kan dessverre settes på TR. Ja, ja, håper spiren sitter neste PP :shy: åh blir så utålmodig etter å ha prøvd siden mars, og mistet en gang i mellomtiden. :( Vet det er mange som har prøvd lengre, men åh. :(
Så kjedelig, håper det går neste gang:Heartred Det er alltid noen som har det værre, det betyr ikke at dine følelser er mindre viktige! Du har like lov til å føle på at du synes dette er kjipt som alle andre:Heartred

11 dpo. Var hjemom en tur og klarer ikke vente til i morgen, så det ble to tester i kveld. Begge tydelig positiv. Men, hvorfor er cb så mye sterkere enn stripsen?

Jippi da! Jeg vil driste meg å si at jeg faktisk er gravid! Så håper jeg det bare varer da!!

Vedlegg

• IMG_20211227_212943.jpg
    IMG_20211227_212943.jpg
    589,2 KB · Visninger: 127
  • IMG_20211227_212912.jpg
    IMG_20211227_212912.jpg
    735,6 KB · Visninger: 123
11 dpo. Var hjemom en tur og klarer ikke vente til i morgen, så det ble to tester i kveld. Begge tydelig positiv. Men, hvorfor er cb så mye sterkere enn stripsen?

Jippi da! Jeg vil driste meg å si at jeg faktisk er gravid! Så håper jeg det bare varer da!!
Gratulerer:Heartred:Heartred håper for deg at denne holder helt i mål:smiley-bounce016

Sniker. Gratulerer så mye! Og det kan se ut til at babyplan er ikke tidlig, mens cb’en er tidlig. Kan det stemmer?

Hurra! Gratulerer så mye :Heartred Krysser fingre for deg!

Sniker. Gratulerer så mye! Og det kan se ut til at babyplan er ikke tidlig, mens cb’en er tidlig. Kan det stemmer?
Takk! Jeg prøvde å sjekke det ut, men ingen av dem er tidlig. Hadde ikke tid til å lese i pakningsvedlegget på cb. Men kan jo Google det. Sto ikke noe om det utenpå på pakken iallefall.

Glemte av testen, men ser ingenting.. tar ny i kveld:happy: fortsatt tidlig 8dpo

Vedlegg

• 0EE7027B-E807-4B98-9D3A-904A66EE39F6.jpeg
    0EE7027B-E807-4B98-9D3A-904A66EE39F6.jpeg
    565,1 KB · Visninger: 97
10/11 dpo og blenda test her...
Så da er nok TR rett rundt hjørnet :angry4

Jeg har alltid skikkelig troen i begynnelsen rundt EL fordi jeg vet at vi treffer, men blir alltid mer og mer pessimistisk etterhvert som jeg nærmer meg IKM...da blir jeg litt sånn: kommer aldri til å bli gravid igjen jeg :sour:

10/11 dpo og blenda test her...
Så da er nok TR rett rundt hjørnet :angry4

Jeg har alltid skikkelig troen i begynnelsen rundt EL fordi jeg vet at vi treffer, men blir alltid mer og mer pessimistisk etterhvert som jeg nærmer meg IKM...da blir jeg litt sånn: kommer aldri til å bli gravid igjen jeg :sour:

Akkurat samme måten jeg tenker, føler alltid det klaffer og blir mer og mer skuffet jo nærmere IKM:(

Back
Topp