9 dpo
Synes jeg ser noe, men så er jeg i en helt sinnsyk optimist-fase nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9 dpo
Synes jeg ser noe, men så er jeg i en helt sinnsyk optimist-fase nå
Den var egentlig ganske lik den for i natt da. Men det er jo å forvente.Åå, jippi!!! Så stas!! Dette er jo virkelig en strek! Hvordan gikk det med testen i dag tidlig?
Uff, så synd. Men hva vil kjemisk si?Jeg kan settes på kjemisk
Det er en graviditet som går til grunne svært tidlig. Man hadde som regel ikke visst om den hvis man ikke hadde testet. Bare muligens et par dager forsinket mens. Så en ekstremt tidlig SA kan man si.Uff, så synd. Men hva vil kjemisk si?
Ser strek der, jeg6/7 dpo. Måtte bare svi av en for å dempe testetrangen. Synes jeg ser en svak strek, men sikkert skygge så tidlig
Jeg også, men stoler ikke på det pga så mye skygger på babyplan for tidenSer strek der, jeg
6/7 dpo. Måtte bare svi av en for å dempe testetrangen. Synes jeg ser en svak strek, men sikkert skygge så tidlig
Åh :/ Jeg stoler ikke på noen svake tester uansett, da det kan være kjemisk...Jeg også, men stoler ikke på det pga så mye skygger på babyplan for tiden
Livredd selv for det.. hadde det i sommer. Lykke til spent på testen din i dag!Åh :/ Jeg stoler ikke på noen svake tester uansett, da det kan være kjemisk...
Har fått så mye stygge skygger opp gjennom åra, men for se etterpå. Tar en ny om et par timerHelt klart strek, den er jo synlug og ikke bare suggestiv slik den jeg hadde i dag