❄️IKM UKE 52❄️

10 dpo og svak svak strek på testen. Håper håper håper.

Vedlegg

• IMG_20211226_120323.jpg
    IMG_20211226_120323.jpg
    901,7 KB · Visninger: 138
Uff, så synd. Men hva vil kjemisk si?
Det er en graviditet som går til grunne svært tidlig. Man hadde som regel ikke visst om den hvis man ikke hadde testet. Bare muligens et par dager forsinket mens. Så en ekstremt tidlig SA kan man si.

10 dpo og i dag har jeg kjent på ordentlige ømme pupper. Litt metallsmak i munnen i går og i dag også. Har et håp!! Vær så snill - hold deg unna, mensen!!

Hei og god jul alle sammen :)
Nå går vi straks inn i ikm uka vår, som er selveste juleuka og den siste uka i dette året. Jeg har ikke ikm før på lørdag så er forløbig ganske rolig og tror ikke det blir tidlig testing på meg denne runden da jeg fikk falskt positiv på babyplan sine tester forrige gang. Det var veldig tøft psykisk å bygge opp de forventningene for så å våkne midt på natta av at tr kom med et brak!

Hvordan har året deres vært? Mitt har vært en Berg og dalbane. Tok ut spiral i begynnelsen av mai og ble gravid på første pp. Det var fantastisk og nesten for godt til å være sant. Men sommeren gikk og i begynnelsen av august var vi 3 mnd på vri og fikk se et sprellende lite knøtt på tul. Når dagen for oul kom i slutten av september hadde hjertet til den lille gutten sluttet å slå. Det er det mest hjerteskjærende jeg noen gang har opplevd og hvordan jeg kom meg igjennom alt vet jeg egentlig ikke. Er fortsatt sykemeldt, men har tenkt å begynne på jobb igjen over nyttår, viss jeg ikke blir gravid begynner jeg nok for fullt. Viss jeg blir gravid vet jeg jammen ikke helt, et nytt svangerskap vil bli en stor belastning og jeg håper legen vil hjelpe meg å søke om svangerskapspenger etterhvert.

Når det er sagt så går det mye bedre med meg nå, og desember har vært en fin måned med mange positive hendelser for min del:Heartpink

Håper det blir mange herfra som slår følge inn i september gruppa :Heartred

6/7 dpo. Måtte bare svi av en for å dempe testetrangen. Synes jeg ser en svak strek, men sikkert skygge så tidlig:)

Vedlegg

• B74D3274-04B0-4690-AC90-0BC247C9AC9E.jpeg
    B74D3274-04B0-4690-AC90-0BC247C9AC9E.jpeg
    632,5 KB · Visninger: 119
Jeg plages litt med stikkende følelse i underlivet i dag.. kjennes ut som der sitter rett innenfor bekkenbunnen. Veldig rart, mer en kribling enn kramper. Kan det være et symptom? Er bare 8DPO- så det er sikkert psykisk ..blir gal av ventetiden! …

Da har jeg fått blenda test 13 dpo så regner med TR er rett rundt hjørnet, jeg som var så sikker denne gang:shifty: Har ikke flere tester igjen heller, så det vil si at jeg har svidd av 23!! Tester denne PP:laughing002 I tillegg har jeg begynt å bli syk og har eksamen i starten av januar. Tenker at neste PP blir veldig rolig da hodet trenger en liten pause:oops: Masse lykke til videre dere her inne:Heartred

God romjulsmorgen!

Her er jeg i sjokk etter dagens test! Jeg hadde forberedt meg på det verste, igjen.

Etter alt jeg har vært igjennom er gleden preget av mye redsel, men akkurat i dag er jeg i hvert fall gravid. Og uka kunne ikke hatt en bedre start :Heartpink

Måtte den være på rett plass og klore seg fast denne gangen!

Vedlegg

• 1991511A-DD5F-48B2-B13A-C6C5CC90E551.jpeg
    1991511A-DD5F-48B2-B13A-C6C5CC90E551.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 118
Back
Topp