Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser strekenEtter en "kvalmebyge" kastet på meg, løp jeg inn på do fikk presset frem noen dråper i ettermiddag. Hva tror dere om denne?
Jeg ser noeEtter en "kvalmebyge" kastet på meg, løp jeg inn på do fikk presset frem noen dråper i ettermiddag. Hva tror dere om denne?
Kan være veldig individuelt, og ofte er det nok ikke stress, men stress kan påvirke noen. For meg så påvirkes jeg/kroppen veldig av stress, innvendig stress. For andre kanskje det ikke merkes. Men så er det mange som prøver lenge, men blir gravide når de har gitt opp/venter på å starte på ivf osv. Men å få høre ‘stress ned’/‘det er bare fordi du stresser’, hjelper sjeldent..Mange meninger om dette så klart. Her er en litt mer oppdatert artikkel om saken.
https://www.verywellfamily.com/can-stress-keep-you-from-getting-pregnant-1959951
Ser svak strek! Blir spennende å se fremover. Krysser ingrene for stigende!Etter en "kvalmebyge" kastet på meg, løp jeg inn på do fikk presset frem noen dråper i ettermiddag. Hva tror dere om denne?
Noen av dere som har noen symptomer på noe enda? I morgen er jeg 10 dpo og jeg har tenkt å ta min første test. Har egentlig ikke troa denne gangen heller. Flere som skal ta test i morgen?
Det har jeg også hatt da!Jeg er 9 dpo i morgen, og har ømme pupper - men det har jeg hatt siden 2 dpo ca. Må ta en test i morgen også! Spennende!!
Åh, herregud! Det er faen meg strek på den testen!! Jeg er 9 dpo i dag og tok testen nå i kveld... Klarte ikke vente til i morgen. Jeg var ikke forberedt på den streken der. Kanskje jeg faktisk har vondt i puppene på ordentlig da. Har en til jeg kan ta i morgentislig. Ellers må jeg vente til vi kommer hjem på mandag.
Åh så gøy! Håper håper for deg!Åh, herregud! Det er faen meg strek på den testen!! Jeg er 9 dpo i dag og tok testen nå i kveld... Klarte ikke vente til i morgen. Jeg var ikke forberedt på den streken der. Kanskje jeg faktisk har vondt i puppene på ordentlig da. Har en til jeg kan ta i morgentislig. Ellers må jeg vente til vi kommer hjem på mandag.
Ser noe, men om det er grått eller rosa vet jeg ikke?Etter en "kvalmebyge" kastet på meg, løp jeg inn på do fikk presset frem noen dråper i ettermiddag. Hva tror dere om denne?
Ser også noe svakt.Hei dere, forstår at dere umulig ser noe på dette bildet, men i virkeligheten kan jeg skimte en svaaaaak strek, håper håper! Sist jeg ble gravid så testet jeg negativ morgen 12 dpo og positiv på kvelden! I dag er jeg 12 dpo så jeg håper
Så spennende! Dette var selvfølgelig min siste tidlig test.. men det var ikke tidlig test den jeg testet positiv med 12 dpo sist heller, jeg har inntrykk av at det ikke er så veldig stor forskjell på en tidlig test og en vanligSer også noe svakt.
Åh, herregud! Det er faen meg strek på den testen!! Jeg er 9 dpo i dag og tok testen nå i kveld... Klarte ikke vente til i morgen. Jeg var ikke forberedt på den streken der. Kanskje jeg faktisk har vondt i puppene på ordentlig da. Har en til jeg kan ta i morgentislig. Ellers må jeg vente til vi kommer hjem på mandag.