❄️IKM UKE 52❄️

Etter en "kvalmebyge" kastet på meg, løp jeg inn på do fikk presset frem noen dråper i ettermiddag. Hva tror dere om denne? :smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_20211225_121413.jpg
    IMG_20211225_121413.jpg
    3,2 MB · Visninger: 148
Så lei meg i dag.. noen nære har annonsert graviditet og jeg begynte å grine, er selvfølgelig veldig glad på deres vegne, men skulle så inderlig ønske det var oss:( Så redd for at det skal ta lang tid for oss…

Mange meninger om dette så klart. Her er en litt mer oppdatert artikkel om saken.
https://www.verywellfamily.com/can-stress-keep-you-from-getting-pregnant-1959951
Kan være veldig individuelt, og ofte er det nok ikke stress, men stress kan påvirke noen. For meg så påvirkes jeg/kroppen veldig av stress, innvendig stress. For andre kanskje det ikke merkes. Men så er det mange som prøver lenge, men blir gravide når de har gitt opp/venter på å starte på ivf osv. Men å få høre ‘stress ned’/‘det er bare fordi du stresser’, hjelper sjeldent..

Noen av dere som har noen symptomer på noe enda? I morgen er jeg 10 dpo og jeg har tenkt å ta min første test. Har egentlig ikke troa denne gangen heller. Flere som skal ta test i morgen?

Der kan jeg adde blødende tannkjøtt på symptomlista! Er det mulig.. nå føler jeg bare at kroppen håner meg :rolleyes: hodet mitt sier at det er umulig med symptomer 5 dpo, når egget ikke er festet en gang. Men kroppen min skal tydeligvis prøve å få hodet på andre tanker..

Noen av dere som har noen symptomer på noe enda? I morgen er jeg 10 dpo og jeg har tenkt å ta min første test. Har egentlig ikke troa denne gangen heller. Flere som skal ta test i morgen?

Jeg er 9 dpo i morgen, og har ømme pupper - men det har jeg hatt siden 2 dpo ca. Må ta en test i morgen også! Spennende!!

Der kom a tanta. Jeg kan settes på TR. Lykke til videre alle sammen :Heartred

Åh, herregud! Det er faen meg strek på den testen!! Jeg er 9 dpo i dag og tok testen nå i kveld... Klarte ikke vente til i morgen. Jeg var ikke forberedt på den streken der. Kanskje jeg faktisk har vondt i puppene på ordentlig da. Har en til jeg kan ta i morgentislig. Ellers må jeg vente til vi kommer hjem på mandag.

Vedlegg

• IMG_20211226_014440.jpg
    IMG_20211226_014440.jpg
    611,2 KB · Visninger: 148
Åh, herregud! Det er faen meg strek på den testen!! Jeg er 9 dpo i dag og tok testen nå i kveld... Klarte ikke vente til i morgen. Jeg var ikke forberedt på den streken der. Kanskje jeg faktisk har vondt i puppene på ordentlig da. Har en til jeg kan ta i morgentislig. Ellers må jeg vente til vi kommer hjem på mandag.

Dette er jo kjempetydelug!!
:D

Tok en onestep-test i mårrest; det er en svaaaaak skyggestrek der. Mannen ser og.:smiley-ashamed005

Åh så gøy! Håper håper for deg! :smiley-angelic001

Hei dere, forstår at dere umulig ser noe på dette bildet, men i virkeligheten kan jeg skimte en svaaaaak strek, håper håper! Sist jeg ble gravid så testet jeg negativ morgen 12 dpo og positiv på kvelden! I dag er jeg 12 dpo så jeg håper

Vedlegg

• 6B91BA37-B552-41FA-88AF-7F8C1E985651.jpeg
    6B91BA37-B552-41FA-88AF-7F8C1E985651.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 124
Ser også noe svakt.
Så spennende! Dette var selvfølgelig min siste tidlig test.. men det var ikke tidlig test den jeg testet positiv med 12 dpo sist heller, jeg har inntrykk av at det ikke er så veldig stor forskjell på en tidlig test og en vanlig

Åå, jippi!!! Så stas!! Dette er jo virkelig en strek! Hvordan gikk det med testen i dag tidlig? ❤️

Back
Topp