❄️IKM UKE 52❄️

God romjulsmorgen!

Her er jeg i sjokk etter dagens test! Jeg hadde forberedt meg på det verste, igjen.

Etter alt jeg har vært igjennom er gleden preget av mye redsel, men akkurat i dag er jeg i hvert fall gravid. Og uka kunne ikke hatt en bedre start :Heartpink

Måtte den være på rett plass og klore seg fast denne gangen!
Ingen tvil her!! Gratulerer :Heartred

God romjulsmorgen!

Her er jeg i sjokk etter dagens test! Jeg hadde forberedt meg på det verste, igjen.

Etter alt jeg har vært igjennom er gleden preget av mye redsel, men akkurat i dag er jeg i hvert fall gravid. Og uka kunne ikke hatt en bedre start :Heartpink

Gratulerer og hurra!!! :)

Livredd selv for det.. hadde det i sommer. Lykke til:Heartred spent på testen din i dag!
Ja, jeg har hatt det nesten hver syklus. Men nå har det vært blenda streker noen runder. Så er jo litt spennende nå. Blir ingen test før i morgen, da jeg ikke har noen igjen her jeg er nå. Men i dag kjennes ikke puppene så ømme noe mer. Som om det bare var i går. Men vi får se utover dagen.

God romjulsmorgen!

Det der var jo en fin strek!! Gratulerer! Hvor mange dpo er du?

Ja, jeg har hatt det nesten hver syklus. Men nå har det vært blenda streker noen runder. Så er jo litt spennende nå. Blir ingen test før i morgen, da jeg ikke har noen igjen her jeg er nå. Men i dag kjennes ikke puppene så ømme noe mer. Som om det bare var i går. Men vi får se utover dagen.
Uff det er tungt.. god klem:Heartred lykke til hvert fall. Her var testen blenda i dag, så da var det skygge.

Tok en test i dag, 7 dpo. Alt for tidlig. Så klart negativ, men har i grunn ikke troa på denne pp. Føler ikke at vi fikk lagt inn like bra aksjer som sist jeg ble gravid :rolleyes:
I dag skulle jeg vært 20 uker på vei, veldig rart å tenke på..

God romjulsmorgen!

Gratulerer ! <3

Litt mørkt, men blenda test her i dag. Så da er nok TR rett rundt hjørnet… får satse på mer flaks i januar! :)

Vedlegg

• 662FFEE7-272B-47CE-BE58-7C0F22BABE6E.jpeg
    662FFEE7-272B-47CE-BE58-7C0F22BABE6E.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 74
TR på meg fikk det igår når jeg sto opp, har nok bomma på EL....første syklus siden fødsel i mars. 10mnd tok det nesten før den kom! Tar det som en seier for nå er endelig kroppen igang. Får ha bedre lykke i januar. Lykke til alle dere andre, og gratulerer til dere som allerede er gravide ❤️

Ser jeg har blitt fjernet fra lista, men kan forsiktig settes på gravid :)

Magnolia85 - 36 - PP16 ( PP4 etter ex.u) - B2 - EL 15.12. - IKM 30.12.

Håper jeg ser mange av dere der snart :Heartred

TR på meg fikk det igår når jeg sto opp, har nok bomma på EL....første syklus siden fødsel i mars. 10mnd tok det nesten før den kom! Tar det som en seier for nå er endelig kroppen igang. Får ha bedre lykke i januar. Lykke til alle dere andre, og gratulerer til dere som allerede er gravide ❤️
Her fikk jeg tilbake mensen 9 mnd etter fødsel ;) Men vi hadde ingen planer om noen baby så raskt etterpå uansett, så hadde ikke noe å si når den kom tilbake. Men den har iallefall vært stabil siden.

Back
Topp