❂ Håndarbeidstråden! ❂

Vis vedlegget 68671
Dette sikler jeg på. Men det mest kompliserte jeg har strikki er skjerf og grytekluter. Og de ble ikke jevne :( har heldigvis ei mamma som er racer på strikking :-D

❤️ Mars 2015 ❤️
Det der er sååå fint! Skal få bestemora mi til å strikke et slikt og et i Mariusmønster i nøytrale farger :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk, begynte med disse rutene før jeg lærte meg å bruke flere farger :-)

Sent from my iPhone using BV Forum
Var slik jeg også begynte :-) var faktisk veldig enkelt p bytte farge :-)

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

For en koselig tråd :) Jeg elsker å strikke, det blir en form for meditasjon :p Skal strikke nøstebarnteppe når jeg runder 12 uker. For tiden strikkes det en jakke til en nyfødt gutt <3

Så mye fint! Håper flere vil vise fram? Er artig med litt inspirasjon. Selv kan jeg ikke hekle, men er glad i å strikke! :D Kommer til å dele når jeg har begynt, hehe

Her var det masse fint! :)

Det går så treigt med meg når jeg strikker, men jeg har lyst til å prøve meg på et babysett med bukse og jakke i mariusmønster hvis jeg finner en grei oppskrift. Må vel sikkert strikke 1-års størrelse, så ikke babyen har vokst ut av det før jeg er ferdig. :P

Er det noen andre som planlegger å sy noen babyklær? Jeg liker godt å sy til storesøskenene, og har lyst til å prøve meg på litt babyklær etterhvert.

Gleder meg til å begynne. Bruker velsig mye tid. Kommer til å starte etter vi vet kjønn. Har nesten bare ting som er strikket i nøytrale farger. Eventuelt begynne å lære meg med mønster

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så gøy å komme ovet denne håndarbeidstråden!!!!! :) her er jeg i mitt rette element, hehe. Både strikker, hekler og syr.

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Morsomt med håndarbeidstråd ja! Skal vise dere hva jeg har lagd i det siste når vi kommer oss inn på hemmelig forum, slik at jeg kan dele det jeg har strikka til venner og familie uten å bli avslørt [emoji14]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Så mye fint det var her :-) jeg har strikket to luer i daisy-strikk, en til jente og en til gutt. Geder meg til mye mer babystrikking fremover :-)
ImageUploadedByBV Forum1405977981.288640.jpgImageUploadedByBV Forum1405978003.987030.jpgImageUploadedByBV Forum1405978027.851150.jpg

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp