❂ Håndarbeidstråden! ❂

Nydelige farger :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Takk :-) håper det blir fint :-) planen er bestemorsruter :-))

Sent from my iPhone using BV Forum

ImageUploadedByBV Forum1404936021.370714.jpg tenker jeg skal ha det slik. Bare med mine farger selvfølgelig.Å hvit rundt kanten :-) Slik de har gjort med den lyseblå på bilde :-)

Her er bildet :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1404936405896.jpg
    1404936405896.jpg
    77,5 KB · Visninger: 59
Veldig fint :-) jeg blir så fort lei og umotivert så derfor er bestemorsruter helt tipp topp :-)) fort og lage og det er variasjon i det jeg gjør :-p

Veldig fint :-) jeg blir så fort lei og umotivert så derfor er bestemorsruter helt tipp topp :-)) fort og lage og det er variasjon i det jeg gjør :-p

Japp... det skjønner jeg nå :p er som sagt 1/4 på vei, og det føles som om det går saaakte... med bestemorruter får man jo litt sånn god feeling for hver rute man blir ferdig med :)

Japp... det skjønner jeg nå :p er som sagt 1/4 på vei, og det føles som om det går saaakte... med bestemorruter får man jo litt sånn god feeling for hver rute man blir ferdig med :)

Nettopp :-)) men du kommer nok fort i mål :-))

Hva med farger da? Kanskje et lite bilde av garnet? :)Er det noen spesielle farger som egner seg som nøytrale farger kanskje? Gul, grønn, brun, hvit? Eller hva med å blande inn litt blått/rosa bare det ikke dominerer, som på bildet.

19-1.jpg

Tror ikke jeg kan vente til ul (og kjønn) før jeg begynner å strikker ihvertfall, det må jo være noe å få ventetiden til å gå med!

Det er kjempe fint

Nå som jeg har flere fagevalg flyvende rundt i hodet, begynte jeg å se etter et teppe. Jeg vil gjerne ha noe lett, men ikke for kjedelig å se på. Og det er jo der det alltid ender med å bli for vanskelig, og strikketøyet havner i en pose godt gjemt blandt resten av garnet. Altså i skammekroken. Så egentlig burde jeg lære av det, og la vær! Men, jeg fant oppskrift på dette teppet, som jo bare har rette og vange masker. Det kan jo ikke være for vanskelig??
IMG_2105.JPG

Jeg liker generelt litt mer farger jeg da, så kanskje (om det blir mitt første prosjekt etter prosjekt genser!) det blir noe med en rad av hver farge, eller noe. Eller kanskje bare i naturhvitt, tror bare det lett blir litt missfarget :P

Blogginnlegg med link til oppskrift kommer her, om noen andre også blir småfristet: http://aneskreative.blogspot.dk/2012/06/oppskrift-pa-hjerteteppet.html

Det var fint. Kanskje jeg må prøve meg på det.

Holder på å strikke genser i julegave til pappa, som er heeelt Manchester City frelst :)
Har strikket ferdig Nancykofte til mamma og mariusgenser til stefar.

Mangler skappelgenser til lillesøster på 14, norgesgenseren til samboer også skal jeg strikke norgesgenser omgjort til kofte til svigermor

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1404978941381.jpg
    1404978941381.jpg
    86,4 KB · Visninger: 87
Vis vedlegget 67667

Dette har jeg strikka på men fikk litt fart på meg nå etter positiv test :D
Er mitt første strikke prosjekt, nøstebarnteppe hjørne til hjørne ... Kjempe lett selv for klomsete meg :D :D

Sånne strikker eg og ;) gidder faktisk ikke lære meg noe annet :P må ha det enkelt.. Tenkte begynne på et etter ul i uke 8... :P

Sånne strikker eg og ;) gidder faktisk ikke lære meg noe annet :P må ha det enkelt.. Tenkte begynne på et etter ul i uke 8... :P

Tviler på at jeg gå opp til et annet nivå hehe skulle strikke en lue til men venninna mi sa jeg må gjøre andre ting først så hun kunne strikke den :D

Tviler på at jeg gå opp til et annet nivå hehe skulle strikke en lue til men venninna mi sa jeg må gjøre andre ting først så hun kunne strikke den :D

jeg begynte på en jakke fra nøstebarn når jeg ventet nr 2, kom halvveis, og fant d igjen når ungen var 1 år .. Var for sent å fullføre siden jeg strikket str 3-6 mnd ... :P Men de teppene er gull! så synes det er helt greit å bare lage en eller to sånne eg ;)

ImageUploadedByBV Forum1405461500.491131.jpg
Dette sikler jeg på. Men det mest kompliserte jeg har strikki er skjerf og grytekluter. Og de ble ikke jevne :( har heldigvis ei mamma som er racer på strikking :-D

❤️ Mars 2015 ❤️

Vis vedlegget 68671
Dette sikler jeg på. Men det mest kompliserte jeg har strikki er skjerf og grytekluter. Og de ble ikke jevne :( har heldigvis ei mamma som er racer på strikking :-D

❤️ Mars 2015 ❤️

Dette har jeg strikka noen av, gaver og slikt!! Er såååå fint :) skal lage et til meg selv også :) du klarer det hvis du får noen til å lære deg litt mønster strikk :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp