TakkNydelige farger
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkNydelige farger
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Japp... det skjønner jeg nåVeldig fintjeg blir så fort lei og umotivert så derfor er bestemorsruter helt tipp topp
) fort og lage og det er variasjon i det jeg gjør
![]()
NettoppJapp... det skjønner jeg nåer som sagt 1/4 på vei, og det føles som om det går saaakte... med bestemorruter får man jo litt sånn god feeling for hver rute man blir ferdig med
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hva med farger da? Kanskje et lite bilde av garnet?Er det noen spesielle farger som egner seg som nøytrale farger kanskje? Gul, grønn, brun, hvit? Eller hva med å blande inn litt blått/rosa bare det ikke dominerer, som på bildet.
![]()
Tror ikke jeg kan vente til ul (og kjønn) før jeg begynner å strikker ihvertfall, det må jo være noe å få ventetiden til å gå med!
Sånne strikker eg ogVis vedlegget 67667
Dette har jeg strikka på men fikk litt fart på meg nå etter positiv test
Er mitt første strikke prosjekt, nøstebarnteppe hjørne til hjørne ... Kjempe lett selv for klomsete meg![]()
Sånne strikker eg oggidder faktisk ikke lære meg noe annet
må ha det enkelt.. Tenkte begynne på et etter ul i uke 8...
![]()
jeg begynte på en jakke fra nøstebarn når jeg ventet nr 2, kom halvveis, og fant d igjen når ungen var 1 år .. Var for sent å fullføre siden jeg strikket str 3-6 mnd ...Tviler på at jeg gå opp til et annet nivå hehe skulle strikke en lue til men venninna mi sa jeg må gjøre andre ting først så hun kunne strikke den
Vis vedlegget 68671
Dette sikler jeg på. Men det mest kompliserte jeg har strikki er skjerf og grytekluter. Og de ble ikke jevnehar heldigvis ei mamma som er racer på strikking :-D
Mars 2015
![]()
Vis vedlegget 68671
Dette sikler jeg på. Men det mest kompliserte jeg har strikki er skjerf og grytekluter. Og de ble ikke jevnehar heldigvis ei mamma som er racer på strikking :-D
Mars 2015
![]()