✩ IKM uke 23 ✩

[emoji23][emoji23][emoji23] du altså. Dette blir en laaang uke med jakt etter alle mulige symptomer [emoji23]
I dag er det "bare" 7 dager igjen [emoji295]️[emoji295]️
7 dager går jo fooort! (NOT).. [emoji13] jeg har fri i dag, skal du på jobb?

Ja, sitter på jobb nå. Heldig du som har fri [emoji295]️
Heldig og heldig (jeg har ikke fast jobb [emoji57]). Men skal endelig få bukt med plenen! Var å kjøpte bensin til grassklipperen for første gang i går [emoji28] vi har aldri eid hage før nå [emoji173][emoji1] [emoji259]

Blir litt misunnelig på dere som har kommer så langt i DPO :rolleyes: Kan skilte med 1 DPO selv i dag :p

Heldig og heldig (jeg har ikke fast jobb [emoji57]). Men skal endelig få bukt med plenen! Var å kjøpte bensin til grassklipperen for første gang i går [emoji28] vi har aldri eid hage før nå [emoji173][emoji1] [emoji259]

Aha, ja da er det ikke så stas med fri. Vi har også nylig fått oss hage. Må ut å jobbe litt med den etter jobb i dag. Heldigvis er det nydelig vær [emoji295]️

Aha, ja da er det ikke så stas med fri. Vi har også nylig fått oss hage. Må ut å jobbe litt med den etter jobb i dag. Heldigvis er det nydelig vær [emoji295]️
Nei, ikke så stas. Men men. Kanskje det ordner seg til slutt [emoji55] har 2 jobber for øyeblikket og har jobbet endel i det siste, heldigvis

Samme her! Trooor jeg:p Grunnet slurv med temping er jeg ikke sikker, men med tegn fra kroppen, og de to foregående syklusene kan jeg tenke meg at EL var igår eller forigårs. Så prøver meg på 1dpo her og! :happy:
Spennende! Satser det var noen gode dager å bli befruktet på i helgen :p:hilarious: Da håper jeg tiden går fort de neste dagene :)

Hehe [emoji2] takk! Alt for spennende. Men ender helt sikkert med TR på døra.. så da kan vi bytte på å heie [emoji14] [emoji12] [emoji28]
Nei nå synes jeg det skal bli mange gravide her! Jeg pleier å være i IKM grupper der nesten ingen blir gravide. Denne pp skal vi ha en skikkelig babyboom :rolleyes: Jeg trenger litt heiing! :oops: Har ikke sååå troa på at det plutselig skal klaffe etter 14 pp :confused:

Nei nå synes jeg det skal bli mange gravide her! Jeg pleier å være i IKM grupper der nesten ingen blir gravide. Denne pp skal vi ha en skikkelig babyboom :rolleyes: Jeg trenger litt heiing! :oops: Har ikke sååå troa på at det plutselig skal klaffe etter 14 pp :confused:
Det hadde vært helt supert om de fleste her blir gravide neste uke! [emoji2][emoji2] skal heie masse på deg også, denne gangen SKAL det sitte spire hos deg [emoji173][emoji173][emoji173].
Hørte at det bare er 30% sjangse hver pp? [emoji45] vet ikke om det stemmer.. håper ikke det.
Jeg bare forestiller meg at tr kommer for å slippe å bli knust av negativ test. Håper jo selvfølgelig av hele mitt [emoji173]

Det hadde vært helt supert om de fleste her blir gravide neste uke! [emoji2][emoji2] skal heie masse på deg også, denne gangen SKAL det sitte spire hos deg [emoji173][emoji173][emoji173].
Hørte at det bare er 30% sjangse hver pp? [emoji45] vet ikke om det stemmer.. håper ikke det jeg bare forestiller meg at tr kommer for å slippe å bli knust av negativ test. Håper jo selvfølgelig av hele mitt [emoji173]
Det jeg har lest så er det ca. 20-25 %, så det er ikke veldig stor sannsynlighet sånn sett ;) Jeg går på pergo, og da skal den jo være litt høyere, men er i 4. pp med det nå så begynner å miste litt troa på at det er det som skal til. Samboer venter svar på sædprøve da, det blir spennende å se om de finner noe der.
Håper det går bra for oss begge :Heartred Plutselig så sitter jo spiren! Uten at man aner om det er denne pp eller senere.

Det jeg har lest så er det ca. 20-25 %, så det er ikke veldig stor sannsynlighet sånn sett ;) Jeg går på pergo, og da skal den jo være litt høyere, men er i 4. pp med det nå så begynner å miste litt troa på at det er det som skal til. Samboer venter svar på sædprøve da, det blir spennende å se om de finner noe der.
Håper det går bra for oss begge [emoji813]red Plutselig så sitter jo spiren! Uten at man aner om det er denne pp eller senere.
Åja. Enda mindre % enn jeg trodde.. fantastisk [emoji13] men, må ikke gi opp [emoji4] vi er bare i PP 4 så regner jo med å bruke litt tid, men jeg vil ikke vente [emoji28] skjønner jo at man mister motet etter så lang prøvetid.. Men plutselig! [emoji3]

Åja. Enda mindre % enn jeg trodde.. fantastisk [emoji13] men, må ikke gi opp [emoji4] vi er bare i PP 4 så regner jo med å bruke litt tid, men jeg vil ikke vente [emoji28] skjønner jo at man mister motet etter så lang prøvetid.. Men plutselig! [emoji3]
Man kan ikke gi opp hvert fall ;) Håper dere ikke trenger å vente så lenge som oss :-)

Back
Topp